MuscleMeat

Lees dit eerst Introductie en Regels

Ja inderdaad, maar het is natuurlijk beetje raar als Starter20 meer doet op de Conan's Wheel dan squatbeast terwijl hij op de groter 3 een paar honderd kilo minder doet :p

tja eeuwige discussie eigenlijk, weinig aan te doen

Ja inderdaad, maar het is natuurlijk beetje raar als Starter20 meer doet op de Conan's Wheel dan squatbeast terwijl hij op de groter 3 een paar honderd kilo minder doet :p

Nou weet ik niet eigenlijk, Simon heeft daar ook 75 kg meer op dezelfde wheel volgens mij. Wellicht in de begintijd van onze Jimmy en niet zijn beste oefening.

En je durft mij niet boven Jarno te zetten he:rolleyes: Dan zal ik verdomme maar eens bij Jarno zelf dat ding in elkaar steken en hem voorbij lopen.

nog wel :fire:!!!!!

maare, mooie undercover haat daster!Z!Z!Z!!

idd, update die stats gewoon Daster.
Hij heeft dat nu eenmaal gelopen op die conans wheel, misschien was die van Jimmy ook wel makkelijk.

Heb die van hem bij de NCC gelopen en die voelde IMO makkelijker aan dan die van Gijs. Maar dat is lang geleden...

ik denk dat je conditie gewoon k*tter geworden is mike :D

Erwin traint ook al jaren op conan's wheel, squatten enzo is voor hem alleen assistance!

Pff ja, ik heb in de reglementen ook gewoon staan

'staat voor discussie open'... dus calm down ppl :p

En goed ik heb zelf nooit echt loop onderdelen gedaan dus kan moeilijk inschatten wat zwaarder is, gewicht of afstand

g-men heeft bijvoorbeeld 15% meer gewicht dan Jarno, maar Jarno loop 17% verder...

Misschien is het beste om gewoon een minimumafstand te doen voor een onderdeel voor je opgenomen wordt (bijvoorbeeld farmer walk 15m, conan's wheel 1 rondje, yoke walk 15 meter) en dan alleen nog te kijken naar gewicht dat gebruikt wordt?

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 17:20 ----------

idd, update die stats gewoon Daster.
Hij heeft dat nu eenmaal gelopen op die conans wheel, misschien was die van Jimmy ook wel makkelijk.

Heb die van hem bij de NCC gelopen en die voelde IMO makkelijker aan dan die van Gijs. Maar dat is lang geleden...
Ik had alles al geupdatet pikkie, daarna vroeg ik het pas...

Laatst bewerkt:
Ah nee je doet het al hardstikke goed. En nu eens langskomen bij RPB en kijken wat je van die onderdelen vind!

kunnen we niet een commissie instellen die overal de plates gaat nawegen?

nee man je doet het prima zo :D

Hmm ik schat de 400kg voor 720graden ook wel zwaarder in dan 340 voor 870 graden.
Evenals dat ik 350 voor 720 van mezelf beter vind dan 300 voor 900 graden:p.

Als g-men een echte baas is loopt ie volgende keer ff 880 graden met 340 kilo :D

Maargoed de charme van strongman is natuurlijk ook een beetje dat je je nooit 100% kunt voorbereiden op een wedstrijd bijvoorbeeld omdat de onderdelen net weer wat anders zijn.

En voor de een zal meer gewicht zwaarder zijn en voor de ander een langere afstand

Laatst bewerkt:
Oke dan doe ik dat ff volgende keer. Niet dit weekend dan heb ik wedstrijd maar het weekend erop loop ik op camera een minimaal 900 graden voor je.

Heb een extra kopje bij de grote 3 gemaakt om posten van bewijsfilmpje te stimuleren :)

265 kg deadlift, kan eindelijk weer terug op de lijst!!

raw?

Ja, zonder pak iig maar wel met straps net als de vorige lifts..;)

Terug
Naar boven