Fitness Seller

Inval gym tijdens kuur Testo

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Beste BBers

Ik ben sinds vorige week begonnen aan mijn test-only kuur.
Stel dat er een inval gebeurt in de gym (controle op doping) en mijn bloed wordt getrokken, kunnen zij er dan wat van afleiden van die testo?

Lichaam produceert zelf testosteron weet ik, maar mijn testosterongehalte zal wel hoger zijn dan normaal.
Kunnen ze dan effectief 'humane doping' vinden in mijn bloed?

You never know. :D

Nee, bij een dopingcontrole vinden ze geen doping wanneer je doping aan het gebruiken bent... :)

Ze zullen inderdaad hoge waardes tegenkomen .. Maar ben je er zo bang voor dan ?

Wat denk je zelf? Natuurlijk :o

Hoe vaak gebeurt dat dan eigenlijk? En dat zullen ze vast alleen in risicovolle gyms doen, dus waarvan het bekend is dat er veel gebruikers sporten? En waarom gebeurt dat überhaupt? Het is toch heel erg duur?

Als je in Vlaanderen woont ben je ****ed ja :D

Haha wat een k*tland is dat zeg, ook al die boete van 350 euro dat door ambtenaren mag worden uitgeschreven, al die controles op drugs/steroids en allerlei andere nieuwe regeltjes. Typisch beleid van onnozele drugshaters die niet kunnen bedenken dat het alleen maar averechts werkt.

Zo, dat moest er even uit. Verder no hard feelings naar Belgen o.i.d.

wtf? is toch eigen keus als je aan de juice gaat....

Haha wat een k*tland is dat zeg, ook al die boete van 350 euro dat door ambtenaren mag worden uitgeschreven, al die controles op drugs/steroids en allerlei andere nieuwe regeltjes. Typisch beleid van onnozele drugshaters die niet kunnen bedenken dat het alleen maar averechts werkt.

Zo, dat moest er even uit. Verder no hard feelings naar Belgen o.i.d.

Vergeet het BTW tarief van 21% niet daar in Belgie, oh wacht... :(

• Topic Starter Topic Starter
Ze zullen inderdaad hoge waardes tegenkomen .. Maar ben je er zo bang voor dan ?

Ik ben er niet bang voor, was gewoon uit nieuwsgierigheid.
En ja België is echt rot op vlak van doping, sommige pre-workouts worden hier zelfs al als doping beschouwd. :fuu:

Laatst bewerkt:
Ik ben er niet bang voor, was gewoon uit nieuwsgierigheid.

En ja België is echt rot op vlak van doping, sommige pre-workouts worden hier zelfs al als doping beschouwd. :fuu:

sommige? zowat alle, met die 1.3dim shit word je al als doping gebruiker gezien

is toch niet verplicht om je te laten bloedafnemen ? tenzij je wedstrijd bent of zo!?

Ah. Weer een België-anabole-middelen-in-openbare-ruimtes-is-verboden-gore-k*thonden-hoezo-dat-moet-je-toch-zelf-weten-rare-jongens-die-Belgen-topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ah. Weer een België-anabole-middelen-in-openbare-ruimtes-is-verboden-gore-k*thonden-hoezo-dat-moet-je-toch-zelf-weten-rare-jongens-die-Belgen-topic.

Nutteloze reactie zeikend over nationaliteit, donder op als je niets beters te zeggen hebt. Wat doet een Einstein zoals jij op een forum? Je weet toch alles.

Ik ging niet eens in op je vraag omdat die te stom voor woorden is (zoals meerdere mensen je duidelijk hebben gemaakt). Verder is de discussie niet nieuw.

Beste BBers

Ik ben sinds vorige week begonnen aan mijn test-only kuur.
Stel dat er een inval gebeurt in de gym (controle op doping) en mijn bloed wordt getrokken, kunnen zij er dan wat van afleiden van die testo?

Lichaam produceert zelf testosteron weet ik, maar mijn testosterongehalte zal wel hoger zijn dan normaal.
Kunnen ze dan effectief 'humane doping' vinden in mijn bloed?

You never know. :D

Ja, dat zullen ze vinden en dan ben je ****ed. (Eu 1000,- boete of zo)

Dan ben je idd screwed ja, er is onlangs blijkbaar gecontroleerd in een gym waar ik vaak train, gaat echt een dure zaak worden, het zit daar vol met AAS, alhoewel je dat niet altijd zou durven zeggen maar goed.

Wel een jammere zaak natuurlijk, je beslist nog altijd zelf wat je in je lichaam wil spuiten. Nogal hypocriet dat andere mensen daar altijd maar weer problemen mee hebben.

Terug
Naar boven