- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwachte prijzen iPhone 5 T-mobile
Per maand:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eenmalig bedrag neem ik?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bron: iPhoneclub op basis van mails van T-mobile naar abbo houders.
Als ik 200 belminuten en 1.5 gig wil voor 2 jaar met een 32 gig toestel (heb minimaal 200 belminuten, 1 gig nodig en ik heb nu een 32 en die zit al vol dus ga niet voor minder) zou ik €50 per maand moeten betalen met een bijbetaling van €300.. wat een walgelijkheid.
Heb dit jaar sowieso de munten niet voor een dergelijk abbonement. Dan maar een sim only met mijn oude 4. Zo speciaal is die 5 toch niet en krijg sowieso iOs6.
Overhyped k*t apparaat.Voordeel is dat ze hun waarde ook voor een groot deel behouden. Als je nu op marktplaats kijkt worden iPhone 4's voor niet minder dan €300 verkocht... Als je meerekent hoeveel je nog voor je telefoon terug kunt krijgen over twee jaar vallen de prijzen reuze mee.Wat een achterlijke prijzen![]()
Overhyped k*t apparaat.

Hoe bedoel je? Twee per persoon worden er verkocht max.Denk je dat je er 1 mee kan krijgen dan?
En inderdaad, iPhones zijn na 2 jaar nog helft waard ofzo.. Terwijl je bij een android toestel je dat ding voor een prikkie nog niet kwijt bent.
Hoe bedoel je? Twee per persoon worden er verkocht max.
Jawel, maar ik heb niet zoveel problemen met wachten, neem wel wat te lezen en een muziekje mee...Ah, maar zullen er niet ziek veel lui zijn dat je daar vies lang moet staan?
Was net bij Hi voor info over sim only's maar die verkoper claimde dat je bij Hi niks hoeft bij te betalen en dat ze "goedkoper zijn dan iedereen". Of ze gaan dat lease grapje doen waarbij je borg moet betalen ofzo of de abonnementen worden tyfusduur. Kan niet anders. Ik wacht het nog even af maar ga sowieso bij T-mobile weg.
Jawel, maar ik heb niet zoveel problemen met wachten, neem wel wat te lezen en een muziekje mee...

Een Iphone 4 is nu niks meer waard hoor. Je vergelijkt de prijzen met de nieuwprijs, maar je vergeet dat jouw GSM ondertussen al 2 jaar gebruikt is, ondertussen enkele gebreken vertoond, vol krassen staat, een batterij heeft die met moeite nog een dag mee gaat, en daar denk je dan nog 50% van de oorspronkelijke prijs voor te krijgen? Apple fans weten het altijd goed uit te leggen.

Gast check marktplaats en see for yourself... Het is de harde werkelijkheidEen Iphone 4 is nu niks meer waard hoor. Je vergelijkt de prijzen met de nieuwprijs, maar je vergeet dat jouw GSM ondertussen al 2 jaar gebruikt is, ondertussen enkele gebreken vertoond, vol krassen staat, een batterij heeft die met moeite nog een dag mee gaat, en daar denk je dan nog 50% van de oorspronkelijke prijs voor te krijgen? Apple fans weten het altijd goed uit te leggen.

Iphones kunnen wel degelijk gebreken bevatten hoor. Zelf een hoop gezeik met mijn iphone 4 gehad. Zie ook echt totaal geen aanleiding om die nieuwe te kopen, meerwaarde 0.