el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Conclusie:
Je wil een iPhone maar geen 600 euro betalen, daarom vind jij dat samsung Apple maar moet kopieren zodat jij alsnog een goedkope iPhone kan kopen.
Koop gewoon een 2e hands 4s of een nieuwe 4 8gig..
Een gsm koop ik echt niet tweedehands en ook geen oud model waar oude hardware inzit, maar ik zie dat je mijn post niet begrijpt dus ik vind het niet erg.
---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 20:17 ----------
Je weet dat er interne memo's openbaar zijn geworden waarbij samsung leidinggevende opdracht geven de interface meer op die van de iPhone te laten lijken?
En dat de advocaat van samsung de galaxy tab pakte en vervolgens dacht dat hij de iPad in handen had
Samsung is de kanker onder de bedrijven, innoveert totaal niet, lift mee op het succes van anderen door te kopieren. Daardoor verdrijven ze andere bedrijven die wel innovatief zijn (zoals sony enz).
Ik heb zelf ook niets tegen android maar meer tegen Samsung.
Samsung is nu net een van de meest innoverende bedrijven ter wereld op gebied van IT. Het is 1 van de jongste spelers in de laptopmarkt en jaar na jaar stijgt hun marktaandeel, je moet het maar eens doen in een verzadigde markt. In hun laptops zit technologie waarover de concurrentie, inclusief Apple, niet beschikt, niet gestolen, zelf bedacht. Samsung beschikt over 100 keer meer gepatenteerde technologie dan Apple en streeft daarbij altijd kwaliteit na. Het is niet voor niets dat Apple sinds hun begin Samsung hardware gebruikt. Je bent gewoon een beetje teveel een Apple fanboy en het is alleen omdat Samsung de grootste concurrent van Apple is dat je Samsung zo hard haat.