Fitness Seller

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

Conclusie:

Je wil een iPhone maar geen 600 euro betalen, daarom vind jij dat samsung Apple maar moet kopieren zodat jij alsnog een goedkope iPhone kan kopen.

Koop gewoon een 2e hands 4s of een nieuwe 4 8gig..

Een gsm koop ik echt niet tweedehands en ook geen oud model waar oude hardware inzit, maar ik zie dat je mijn post niet begrijpt dus ik vind het niet erg.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 20:17 ----------

Je weet dat er interne memo's openbaar zijn geworden waarbij samsung leidinggevende opdracht geven de interface meer op die van de iPhone te laten lijken?

En dat de advocaat van samsung de galaxy tab pakte en vervolgens dacht dat hij de iPad in handen had :roflol:

Samsung is de kanker onder de bedrijven, innoveert totaal niet, lift mee op het succes van anderen door te kopieren. Daardoor verdrijven ze andere bedrijven die wel innovatief zijn (zoals sony enz).

Ik heb zelf ook niets tegen android maar meer tegen Samsung.

Samsung is nu net een van de meest innoverende bedrijven ter wereld op gebied van IT. Het is 1 van de jongste spelers in de laptopmarkt en jaar na jaar stijgt hun marktaandeel, je moet het maar eens doen in een verzadigde markt. In hun laptops zit technologie waarover de concurrentie, inclusief Apple, niet beschikt, niet gestolen, zelf bedacht. Samsung beschikt over 100 keer meer gepatenteerde technologie dan Apple en streeft daarbij altijd kwaliteit na. Het is niet voor niets dat Apple sinds hun begin Samsung hardware gebruikt. Je bent gewoon een beetje teveel een Apple fanboy en het is alleen omdat Samsung de grootste concurrent van Apple is dat je Samsung zo hard haat.

Nee ik heb er een hekel aan omdat ze apple kopieren in plaats van zelf iets te bedenken. Iets wat ze zelf toegeven :roflol:

Daarnaast faalt samsung wel met hun 100x meer patenten dan Apple anders hadden ze niet verloren.

En ik begrijp je post wel volledig, je vind een iPhone mooi maar wilt geen 600 euro uitgeven. Daarom wil jij dat samsung apple kopieert zodat jij een goedkope 'iPhone' kan kopen.

Maar goed, ik ben wel benieuwd wat voor innovatie in samsung laptops zit.

Nee ik heb er een hekel aan omdat ze apple kopieren in plaats van zelf iets te bedenken. Iets wat ze zelf toegeven :roflol:

Daarnaast faalt samsung wel met hun 100x meer patenten dan Apple anders hadden ze niet verloren.

En ik begrijp je post wel volledig, je vind een iPhone mooi maar wilt geen 600 euro uitgeven. Daarom wil jij dat samsung apple kopieert zodat jij een goedkope 'iPhone' kan kopen.

Zowel Apple als Samsung winnen af en toe een rechtszaak tegen elkaar. De laatste slag was idd voor Apple, de volgende keer wint Samsung mss weer.
Maar dat kan je natuurlijk niet weten aangezien je niets over Samsung weet. Mss moet je wat meer open minded worden. De technologie die Apple trouwens nu gebruikt in hun Iphone 5 om hun scherm dunner te maken gebruikt Samsung al jaren in hun toestellen. Who cares dat Samsung het eerder toepaste dan Apple? Het is juist goed dat Apple de technologie nu ook gebruikt. Ik ben helemaal geen Apple of Samsung fanboy, ik vind beide bedrijven top. Alleen is het een beetje jammer dat sommigen Samsung afbreken omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun derde been lang is.

Samsung gebruikt helemaal geen in-cell touch displays :roflol:

Lg is het 1e bedrijf wat die displays is gaan maken en Apple heeft het patent op die technologie :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Samsung gebruikt helemaal geen in-cell touch displays :roflol:

Lg is het 1e bedrijf wat die displays is gaan maken en Apple heeft het patent op die technologie :o

http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1345711901.png

De methode is idd anders dan die van Samsung maar het principe is exact hetzelfde. Samsung gebruikt de technologie al sinds 2010: http://www.knowyourmobile.com/blog/...inner_screen_thanks_to_incell_technology.html

Het gaat hierbij over geïntegreerde touchsensoren waardoor het scherm dunner kan worden. Samsung past het toe op hun AMOLED schermen terwijl Apple LCD schermen verkiest.

Had samsung dan niet ook voor lcd die technologie kunnen patenteren? :roflol:

Wel apart dat ze het dan niet voor elkaar krijgen om hun telefoons dunner te krijgen dan een iPhone..

Maar goed, feit blijft wel dat ze op veel vlakken gewoon de iPhone kopiëren.

ja die had ik al gepost :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

Dat heb je dan ook alweer met die mindless status-chasing fanboys.

Samsung is nu net een van de meest innoverende bedrijven ter wereld op gebied van IT. Het is 1 van de jongste spelers in de laptopmarkt en jaar na jaar stijgt hun marktaandeel, je moet het maar eens doen in een verzadigde markt. In hun laptops zit technologie waarover de concurrentie, inclusief Apple, niet beschikt, niet gestolen, zelf bedacht. Samsung beschikt over 100 keer meer gepatenteerde technologie dan Apple en streeft daarbij altijd kwaliteit na. Het is niet voor niets dat Apple sinds hun begin Samsung hardware gebruikt. Je bent gewoon een beetje teveel een Apple fanboy en het is alleen omdat Samsung de grootste concurrent van Apple is dat je Samsung zo hard haat.

Leuk uit je duim gezogen allemaal. En dan nog over fanboys durven spreken en zelf een extreme fanboy zijn :roflol:

Apple gebruikt Samsung gewoon omdat Samsung onderdelen produceert, niet omdat die onderdelen zo speciaal zijn oid.

Laatst bewerkt:

Jij wilt wel €600 uitgeven voor een iPhone? Apple maakt vrij veel winst, terwijl ze weinig risico lopen. Over de eerste 3 maanden van 2012 maakten ze 11,6 miljard winst op een omzet van 39,2 miljard. Dat betekent dat 29,6% van de omzet winst is en dat betekent dat jij keihard in je reet genaaid wordt met Apple producten.

Daarentegen maakt het grootste bedrijf ter wereld, genaamd Shell, op een omzet van 123 miljard een winst van 7,5 miljard over de eerste 3 maanden van 2012. Dat betekent dat 6% van de omzet winst is. Een stuk minder dan Apple, terwijl een hele hoop k*t hippies Apple de hemel in prijzen en een bedrijf als Shell bashen, terwijl deze veel meer risico lopen, iedere milieuorganisatie op hun dak krijgen en waarvan tankstations worden geterroriseerd door Greenpeace.

Jij wilt wel €600 uitgeven voor een iPhone? Apple maakt vrij veel winst, terwijl ze weinig risico lopen. Over de eerste 3 maanden van 2012 maakten ze 11,6 miljard winst op een omzet van 39,2 miljard. Dat betekent dat 29,6% van de omzet winst is en dat betekent dat jij keihard in je reet genaaid wordt met Apple producten.

Daarentegen maakt het grootste bedrijf ter wereld, genaamd Shell, op een omzet van 123 miljard een winst van 7,5 miljard over de eerste 3 maanden van 2012. Dat betekent dat 6% van de omzet winst is. Een stuk minder dan Apple, terwijl een hele hoop k*t hippies Apple de hemel in prijzen en een bedrijf als Shell bashen, terwijl deze veel meer risico lopen, iedere milieuorganisatie op hun dak krijgen en waarvan tankstations worden geterroriseerd door Greenpeace.

Als jij je realiseert hoeveel beter mac is dan windows en ios dan android dan zou je ook met alle liefde dat beetje extra geld uitgeven :roflol:

Mijn pa ook, constant zeiken dat zijn telefoon het niet goed deed toen hij tijdelijk een s3 had :o

En Apple wordt ook geterroriseerd door Greenpeace.. :o

Daarnaast is de winst die ik op apple aandelen gemaakt heb vele malen groter dan wat ik aan apple spullen uit heb gegeven :roflol:

je pa kan gewoon niet met een telefoon omgaan makker

die zijn dan ook tard-vriendelijk

:trollface:

Als jij je realiseert hoeveel beter mac is dan windows en ios dan android dan zou je ook met alle liefde dat beetje extra geld uitgeven :roflol:

Mijn pa ook, constant zeiken dat zijn telefoon het niet goed deed toen hij tijdelijk een s3 had :o

En Apple wordt ook geterroriseerd door Greenpeace.. :o

Daarnaast is de winst die ik op apple aandelen gemaakt heb vele malen groter dan wat ik aan apple spullen uit heb gegeven :roflol:

Ik heb een Nokia uit 2004, geen nieuwe rommel.

Dat jij een paar tientjes winst gemaakt hebt op Apple aandelen is leuk, maar je betaalt nog steeds teveel.

Leuk uit je duim gezogen allemaal. En dan nog over fanboys durven spreken en zelf een extreme fanboy zijn :roflol:

Apple gebruikt Samsung gewoon omdat Samsung onderdelen produceert, niet omdat die onderdelen zo speciaal zijn oid.

Ik ben geen fanboy en ik zuig niks uit mijn duim. Ik weet niet of je het weet, maar Samsung maakt meer apparatuur dan dan dat jij ver kunt tellen. Zelf heb ik een Nokia GSM en ondanks dat ik wel een Samsung laptop heb, omdat die toen op het moment de allerbeste prijs/prestatie/design keuze was, heb ik onlangs mijn broer een ASUS R500V laptop aangeraden omdat de huidige Samsung modellen verouderd waren op dat moment en niet meer zo een goede prijs/prestatie verhouding hadden.

Meer dan 300 euro..

Per aandeel :roflol:

Nokia doet het ook wel goed trouwens..

Netjes, maar ik heb nog geen één argument gezien die de prijzen van Apple rechtvaardigen.

Nokia doet het prima, niet voor niks dat die telefoon van mij 8 jaar oud is. Eén keer in de week opladen, heerlijk man.

Netjes, maar ik heb nog geen één argument gezien die de prijzen van Apple rechtvaardigen.

Nokia doet het prima, niet voor niks dat die telefoon van mij 8 jaar oud is. Eén keer in de week opladen, heerlijk man.

iPhones houden het ook prima een week uit als je internet uit zet en alleen er mee smst/belt.

Het gebruiksgemak van apple rechtvaardigt de prijs en als dat geen goed argument is dan heb jij zeker ook een probleem met mensen die audi/porsche/lamborghini/bugatti/bentley rijden? Zijn allemaal van de VAG, allemaal zijn het auto's en allemaal zijn ze duurder dan een polo bluemotion.

Terug
Naar boven