Die opties kun je ook op een passat zetten en dan is de passat nog goedkoper.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe je moet dit promo filmpje checken. Wel mooi hoe Apple hun innovaties uitbreedt. En nog succesvol ook, want na het zien van dat filmpje heb ik die telefoon nóg harder nodigGeweldig topic hier weer
Zelf zit ik hier op mijn MacBook en heb ik een 2-jaar oude iPhone 4 in men broekzak zitten, dus ik kijk wel door een Apple-bril, maar zelfs ik vind de innovaties die verleden week zijn voorgesteld niets wereldschokkends. Then again is het onmogelijk om elk jaar opnieuw een hele resem vernieuwingen op de markt te gooien en iedereen steeds jaar na jaar van z'n stoel te blazen.
Feit is dat ze een verwachtingspatroon hebben gecreëerd waaraan ze niet altijd kunnen voldoen, of toch niet bij de meer kritisch ingestelde klanten. Of de schuld hiervan bij Apple ligt, is weer een nieuwe discussie.

In de VS neem ik aan.. In Nederland is ie nog niet eens (officieel) bestelbaar****k hoorde dat Iphone 5 al uitverkocht is?? Dat alles al zeg maar besteld is..
In de VS neem ik aan.. In Nederland is ie nog niet eens (officieel) bestelbaar
Die opties kun je ook op een passat zetten en dan is de passat nog goedkoper.
![]()
Extramazinarylusioning

In dat geval is de goedkopere pasaat dus beter.
Android phones zijn goedkoper dus vergelijk baar met de passat.
Apple is in dit geval dus Audi, en betaal je dus alleen meer door en voor de naam.
t*ring als ik die prijzen zo zie doe ik wel wat langer met mn iPhone 4.
En design, status enz.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:58 ----------
Ik ben wel benieuwd naar de vodafone abo's.. onbeperkt bellen met andere vodafone nummers is wel handig opzich..
Weet iemand wanneer de iphone 4 abbo's omlaag gaan? ivm iphone 5 die uitkomt...
Want nu is die nog een beetje aan de dure kant vind ik ( even duur als galaxy s3 )
En design, status enz.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:58 ----------
Ik ben wel benieuwd naar de vodafone abo's.. onbeperkt bellen met andere vodafone nummers is wel handig opzich..

In de VS neem ik aan.. In Nederland is ie nog niet eens (officieel) bestelbaar
Niet bij Apple zelf, bij resellers...
.