MuscleMeat

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

Geweldig topic hier weer :roflol:

Zelf zit ik hier op mijn MacBook en heb ik een 2-jaar oude iPhone 4 in men broekzak zitten, dus ik kijk wel door een Apple-bril, maar zelfs ik vind de innovaties die verleden week zijn voorgesteld niets wereldschokkends. Then again is het onmogelijk om elk jaar opnieuw een hele resem vernieuwingen op de markt te gooien en iedereen steeds jaar na jaar van z'n stoel te blazen.

Feit is dat ze een verwachtingspatroon hebben gecreëerd waaraan ze niet altijd kunnen voldoen, of toch niet bij de meer kritisch ingestelde klanten. Of de schuld hiervan bij Apple ligt, is weer een nieuwe discussie.

Als je tegenwoordig nog iets wilt doen kan je beter helemaal geen phone hebben ;)

Geweldig topic hier weer :roflol:

Zelf zit ik hier op mijn MacBook en heb ik een 2-jaar oude iPhone 4 in men broekzak zitten, dus ik kijk wel door een Apple-bril, maar zelfs ik vind de innovaties die verleden week zijn voorgesteld niets wereldschokkends. Then again is het onmogelijk om elk jaar opnieuw een hele resem vernieuwingen op de markt te gooien en iedereen steeds jaar na jaar van z'n stoel te blazen.

Feit is dat ze een verwachtingspatroon hebben gecreëerd waaraan ze niet altijd kunnen voldoen, of toch niet bij de meer kritisch ingestelde klanten. Of de schuld hiervan bij Apple ligt, is weer een nieuwe discussie.
Hehe je moet dit promo filmpje checken. Wel mooi hoe Apple hun innovaties uitbreedt. En nog succesvol ook, want na het zien van dat filmpje heb ik die telefoon nóg harder nodig :p

http://www.youtube.com/watch?v=dSpU_xy3Hhg

****k hoorde dat Iphone 5 al uitverkocht is?? Dat alles al zeg maar besteld is..

Als je het goed bekijkt is het gewoon een Blackberry on Steroids :D

Die opties kun je ook op een passat zetten en dan is de passat nog goedkoper.

:rolleyes:

In dat geval is de goedkopere pasaat dus beter.
Android phones zijn goedkoper dus vergelijk baar met de passat.
Apple is in dit geval dus Audi, en betaal je dus alleen meer door en voor de naam.

t*ring als ik die prijzen zo zie doe ik wel wat langer met mn iPhone 4.

In dat geval is de goedkopere pasaat dus beter.
Android phones zijn goedkoper dus vergelijk baar met de passat.
Apple is in dit geval dus Audi, en betaal je dus alleen meer door en voor de naam.

En design, status enz.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:58 ----------

t*ring als ik die prijzen zo zie doe ik wel wat langer met mn iPhone 4.

Ik ben wel benieuwd naar de vodafone abo's.. onbeperkt bellen met andere vodafone nummers is wel handig opzich..

En design, status enz.

Ik ben wel benieuwd naar de vodafone abo's.. onbeperkt bellen met andere vodafone nummers is wel handig opzich..

Maar dus niet voor een betere telefoon.

Weet iemand wanneer de iphone 4 abbo's omlaag gaan? ivm iphone 5 die uitkomt...

Want nu is die nog een beetje aan de dure kant vind ik ( even duur als galaxy s3 )

Weet iemand wanneer de iphone 4 abbo's omlaag gaan? ivm iphone 5 die uitkomt...

Want nu is die nog een beetje aan de dure kant vind ik ( even duur als galaxy s3 )

Waarschijnlijk als de 5 daadwerkelijk in de winkel ligt. Dan nog scheelt het bij Apple vaak niet veel.

En design, status enz.

Zou maar wat graag weer een iPhone hebben maar kan denk ik ook wel aan een Android wennen, prijzen van 40-50 euro pm zijn voor mij niet op te brengen (groot woord maar je snapt het wel, op mijn leeftijd is 50 pm voor een telefoon nogal veel naar mijn idee), als ik dan wat ouder ben wellicht weer genoeg over om zo'n iphone + abbo te nemen (betaal nu nog 30 icm iPhone 4). Denk dat als ik nu toch een nieuw abbo moet hebben, ik beter een tientje meer kan betalen met nieuw toestel en dan de sim afwisselen met mijn iPhone die nog wel war updates zal ontvangen :)

Hij is all well the bestellen
Niet bij Apple zelf, bij resellers...

---------- Post added 19 September 2012 at 09:04 ----------

Ik rij de nacht van donderdag op vrijdag naar Oberhausen toe om hem op te halen :).

Dan probeer ik er een stuk of 4 te kopen, kan ik misschien nog wat aan verdienen ;)

Verwachte prijzen iPhone 5 T-mobile

Per maand:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eenmalig bedrag neem ik?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bron: iPhoneclub op basis van mails van T-mobile naar abbo houders.

Als ik 200 belminuten en 1.5 gig wil voor 2 jaar met een 32 gig toestel (heb minimaal 200 belminuten, 1 gig nodig en ik heb nu een 32 en die zit al vol dus ga niet voor minder) zou ik €50 per maand moeten betalen met een bijbetaling van €300.. wat een walgelijkheid.

Heb dit jaar sowieso de munten niet voor een dergelijk abbonement. Dan maar een sim only met mijn oude 4. Zo speciaal is die 5 toch niet en krijg sowieso iOs6.

Terug
Naar boven