AndroidHealthClinic

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

iPhones houden het ook prima een week uit als je internet uit zet en alleen er mee smst/belt.

Het gebruiksgemak van apple rechtvaardigt de prijs en als dat geen goed argument is dan heb jij zeker ook een probleem met mensen die audi/porsche/lamborghini/bugatti/bentley rijden? Zijn allemaal van de VAG, allemaal zijn het auto's en allemaal zijn ze duurder dan een polo bluemotion.

oops

Ik typte dat de iphone maar een standby batterij levensduur heeft van 220 uur. Ik dacht dat er geen 220 uur in een week zat.

:o

iPhones houden het ook prima een week uit als je internet uit zet en alleen er mee smst/belt.

Het gebruiksgemak van apple rechtvaardigt de prijs en als dat geen goed argument is dan heb jij zeker ook een probleem met mensen die audi/porsche/lamborghini/bugatti/bentley rijden? Zijn allemaal van de VAG, allemaal zijn het auto's en allemaal zijn ze duurder dan een polo bluemotion.

Volkswagen zit nog onder de 10%, dus de vergelijking is nogal vreemd. Opzich heb ik geen problemen met Apple. Ik heb vooral problemen met de aanhangers van de Apple-religie en het feit dat er onder de aanhangers nogal wat hippies zijn, terwijl Apple teveel geld vraagt voor zijn producten.

Volkswagen zit nog onder de 10%, dus de vergelijking is nogal vreemd. Opzich heb ik geen problemen met Apple. Ik heb vooral problemen met de aanhangers van de Apple-religie en het feit dat er onder de aanhangers nogal wat hippies zijn, terwijl Apple teveel geld vraagt voor zijn producten.

Ik doelde meer op het feit dat dat een passat 2.0 vrijwel dezelfde specs heeft als een audi a4 2.0 maar de audi toch een stuk duurder is. Waarom zijn zulke dingen wel te verantwoorden zijn maar een mac niet?

Apple zorgt gewoon voor een ontzettend efficiënte bedrijfsvoering en perfectioneert een paar producten in plaats van honderden.

Daarnaast zou de productie capaciteit niet eens hoog genoeg liggen moesten zij de prijzen verlagen naar een 'acceptabel' niveau in jouw ogen.

Waarom heb je daar problemen mee? Laat die mensen toch gewoon lekker. Wij proberen je toch ook niet het plezier te ontnemen van een Android toestel te genieten..

Enige waar Android gebruikers mee bezig zijn is is Apple afkraken. Moet je ter vergelijking eens een Android topic kijken en je zult zien dat dat andersom in het geheel niet gebeurd.

Waarom heb je daar problemen mee? Laat die mensen toch gewoon lekker. Wij proberen je toch ook niet het plezier te ontnemen van een Android toestel te genieten..

Enige waar Android gebruikers mee bezig zijn is is Apple afkraken. Moet je ter vergelijking eens een Android topic kijken en je zult zien dat dat andersom in het geheel niet gebeurd.

True, meeste Apple fanboys kraken samsung (terecht) af :roflol: maar op Android haten doen ze niet echt.. Android is prima spul maar ze moeten niet zeggen dat het beter is omdat het open is of wat dan ook..

Op iPhoneclub zie je ook zat van die lui die lopen te zeiken over dat apple zo duur is.. Ga gewoon naar je eigen website :o

Dat zou ook niet lukken, want ik gebruik geen Android toestel. :thumbup:

Wat mijn probleem is heb ik op de vorige pagina al gezegd en ik ga het niet nog een keer herhalen.
Het slaat nergens op. Alsof jij er hinder van ondervind dat andere mensen teveel voor hun telefoon betalen.
Mensen kunnen het gewoon niet hebben dat al die Apple gebruikers zoveel betalen terwijl je dezelfde specs voor veel minder kunt hebben en nog tevréden zijn ook :D

Het slaat nergens op. Alsof jij er hinder van ondervind dat andere mensen teveel voor hun telefoon betalen.
Mensen kunnen het gewoon niet hebben dat al die Apple gebruikers zoveel betalen terwijl je dezelfde specs voor veel minder kunt hebben en nog tevréden zijn ook :D

Meer tevreden dan android gebruikers volgens statistieken :roflol:

Everything is AMAZING and noone is happy

De mensen die iPhone bashen zijn de mensen die er nog nooit 1 hebben gehad/het niet kunnen betalen.

End of story.

De mensen die iPhone bashen zijn de mensen die er nog nooit 1 hebben gehad/het niet kunnen betalen.

End of story.

Ik heb er applicaties voor geschreven. Ik vind iOS nou niet bepaald fijn werken, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Netjes, maar ik heb nog geen één argument gezien die de prijzen van Apple rechtvaardigen.

Simpel: het verkoopt.

Wat mensen die klagen over Apple prijzen eigenlijk zeggen is: verlaag de prijzen Apple, want ik vind het persoonlijk te duur, ook al verkopen jullie je producten als zoete broodjes en zou een prijsverlaging alleen een verlies in winst betekenen. Zo werkt kapitalisme niet, dat weet jij ook bas. ;)

Apple zal de prijzen verlagen als de concurrentie hen zodanig onder druk zet dat ze echt geen keuze hebben. Maar het is dan interessanter om gewoon meer te gaan innoveren dan de concurrentie en de prijs gelijk te houden. Een gelijke prijs is trouwens ook een prijsverlaging over lange termijn (inflatie).

Ik heb al 800 euro apart op zij gelegd voor de nieuwe Iphone 5, kan niet wachteee!!!!

Wat? :roflol:

In een audi a5 3.2 zit dezelfde motor als in een r32.. Zelfde specs maar de audi is duurder omg :fuu:

Audi heeft meer opties:o

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 21:00 ----------

Simpel: het verkoopt.

Wat mensen die klagen over Apple prijzen eigenlijk zeggen is: verlaag de prijzen Apple, want ik vind het persoonlijk te duur, ook al verkopen jullie je producten als zoete broodjes en zou een prijsverlaging alleen een verlies in winst betekenen. Zo werkt kapitalisme niet, dat weet jij ook bas. ;)

Apple zal de prijzen verlagen als de concurrentie hen zodanig onder druk zet dat ze echt geen keuze hebben. Maar het is dan interessanter om gewoon meer te gaan innoveren dan de concurrentie en de prijs gelijk te houden. Een gelijke prijs is trouwens ook een prijsverlaging over lange termijn (inflatie).

Ik ben geen apple fan, vind de nieuwe iPhone 5 dan ook niets bijzonders.

Maar ik moet wel nageven dat apple GENIAAL is in marketing.

Terug
Naar boven