Fitness Seller

ipod 160 gig omruiling

Whiplash87

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hoi

Ik heb mij zaterdag in de mediamarkt een ipod 160 gig gekocht.
Thuis merkte ik onmiddellijk dat het bovenste knopje lichtjes ingedrukt zat en heel soms niet werkte.
ik heb zelf geprobeerd om de knop er wat terug uit te halen, maar dit werkte niet

Vandaag er dus mee terug gegaan naar de media markt.
Een vriendelijke medewerker gaf me onmiddellijk een aankoopbon voor een nieuwe, en zonder te controleren zal mijn ipod teruggezonden worden.

IK ben natuurlijk heel tevreden dat ik direct een nieuwe kreeg.
Maar ik vraag mij nu af, die knop bleef maar heel soms hangen, kan het nu zijn dat ze terug contact met mij opnemen omdat er volgens hun niets scheelt met de ipod?
Want ik heb mijn naam enz moeten opgeven

Bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt:
Je hebt toch een aankoop bon voor een nieuwe ? Maak je geen zorgen. Al is het soms dat de knop niet werkt is al goed want jij betaald en het Zou perfect moete werken. Je betaald voor quality. Je

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt toch een aankoop bon voor een nieuwe ? Maak je geen zorgen. Al is het soms dat de knop niet werkt is al goed want jij betaald en het Zou perfect moete werken. Je betaald voor quality. Je

Je ik heb ook een aankoopbon gekregen voor de nieuwe
Ik maakte me gewoon wat zorgen omdat het slechts een klein mankementje is en omdat ik er wat aan geprutst had.
Maar ik heb nu een nieuwe gekregen en volgens mij kan dat niet meer ongedaan gemaakt worden

Daar ga je niks maar van horen hoor.

Wordt gewoon teruggestuurd naar apple, die controleren/repareren hem en dan wordt hij opnieuw aangeboden in een winkel. Bij de eerlijke winkels als refurbished, bij de mediamarkt waarschijnlijk gewoon zonder vermelding.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ga je niks maar van horen hoor.

Wordt gewoon teruggestuurd naar apple, die controleren/repareren hem en dan wordt hij opnieuw aangeboden in een winkel. Bij de eerlijke winkels als refurbished, bij de mediamarkt waarschijnlijk gewoon zonder vermelding.

Oké THX man

Een "klein" mankementje is ok om het terug te sturen hoor :) je betaald en moet de beloofde qualiteit krijgen.

Terug
Naar boven