AndroidHealthClinic

Iraanse vrouw (18) krijgt strop voor zelfverdediging

Belachelijk besluit. Hier snap ik echt helemaal niets van en dat wil ik ook niet.

ongeloofelijk, m'n ouders & ik zijn er 20 jaar geleden uit gevlucht, en kan ons niet gelukkiger prijzen, ik hoop met de iranezen die verandering willen, dat die er komt

Weer een bewijs dat dat land dringend moet hervormt worden. Compleet gestoord dit.

Iemand die gewelddaden pleegt en daarbij om het leven komt, krijgt waar hij om vraagt. Personen die zo'n meisje veroordelen hebben geen greintje rechtvaardigheid in zich en dienen zelf te boeten voor het onschuldig bloed dat ze vergieten!

@roxxe
vraag me af hoe jij tegen jouw landgenoten daar aankijkt die het niet zo goed hebben als jouw
en voor de rest
de sjaria is de oorzaak van al deze ellende

'die meod stond volledig in dr recht!!!:mad: in amerika ben je een held als je iemand om zeep helpt die een verkrachting wil plegen...vage wereld allemaal

spiertje16 zei:
@roxxe
vraag me af hoe jij tegen jouw landgenoten daar aankijkt die het niet zo goed hebben als jouw
en voor de rest
de sjaria is de oorzaak van al deze ellende

ik hoop dat ze die schijndemocratie kunnen omverwerpen, maar velen zijn analfabeet, hebben geen onderwijs gekregen en blijven daardoor onwetend en slaaf vh geloof :(

Corazon zei:
Als Bush dat doet dan is dat politieke zelfmoord. Hij heeft door de oorlog in Irak al steeds minder mensen die hem steunen en het heeft ook zoveel geld en soldaten gekost. Ik zou me in ieder geval voor de zoveelste keer over zijn intelligentie verbazen als hij het doet. Ik heb liever dat Europa zich ermee bemoeit dan, want als Amerika zich met Iran bemoeit, dan creeert dat teveel haat (wat je nu ook in Irak kunt zien).

Hij kan toch niet meer president worden. En z'n repuatie is al ****ed up. Niet door irak en israel toestanden ofzo, mar wel door katrina.

• Topic Starter Topic Starter
Cyan zei:
Hij kan toch niet meer president worden. En z'n repuatie is al ****ed up. Niet door irak en israel toestanden ofzo, mar wel door katrina.

Dat wel, maar dat hij niet meer president kan worden betekend niet dat hij zijn land gaat vernken, daar is hij net te patriotisch voor (natuurlijk vinden veel mensen dat hij z'n land al verdoet heeft, maar dat terzijde).

Geloof is levens gevaarlijk

WEG ER MEE

ik vind dat er een soort vn organisatie moet komen die dezelfde trainingen gaat volgen als de britse sas die dan in dit soort situaties geheime missies kan uitvoeren

spiertje16 zei:
ik vind dat er een soort vn organisatie moet komen die dezelfde trainingen gaat volgen als de britse sas die dan in dit soort situaties geheime missies kan uitvoeren

Die bestaan al kerel. Wat dacht je van de Special Forces van de U.S.?

Navy Seals, Delta Force, US Rangers, CIA Special Ops, Green Barets..

Deze commando's worden overal ter wereld ingezet om geheime missie's uit te voeren.

of bedoel je dat de VN bv. een soort van commando-eenheid moet hebben?

Zou me niks verbazen als ze die allang hebben..

RubenSossa zei:
Die bestaan al kerel. Wat dacht je van de Special Forces van de U.S.?

Navy Seals, Delta Force, US Rangers, CIA Special Ops, Green Barets..

Deze commando's worden overal ter wereld ingezet om geheime missie's uit te voeren.

of bedoel je dat de VN bv. een soort van commando-eenheid moet hebben?

Zou me niks verbazen als ze die allang hebben..

juist dat bedoel ik
en dan die iran binnensturen om dat meisje te redden

hehe.. dat zou wel mooi zijn ja.

maar dan zouden ze net zo goed nog ff tussendoor die gestoorde president kunnen assassinate'en, niet?

als het ze lukt alle lof
lijpe idioot die daar regeert gewoon neerhalen

lol zo naief , dan komt er gewoon een andere poppenkast :rolleyes:

en waarom enkel dat meisje? waarom niet de miljoenen anderen die gegijzeld worden?

Gewoon alles wegvagen daar...

Terug
Naar boven