Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:@roxxe
vraag me af hoe jij tegen jouw landgenoten daar aankijkt die het niet zo goed hebben als jouw
en voor de rest
de sjaria is de oorzaak van al deze ellende

Corazon zei:Als Bush dat doet dan is dat politieke zelfmoord. Hij heeft door de oorlog in Irak al steeds minder mensen die hem steunen en het heeft ook zoveel geld en soldaten gekost. Ik zou me in ieder geval voor de zoveelste keer over zijn intelligentie verbazen als hij het doet. Ik heb liever dat Europa zich ermee bemoeit dan, want als Amerika zich met Iran bemoeit, dan creeert dat teveel haat (wat je nu ook in Irak kunt zien).
Cyan zei:Hij kan toch niet meer president worden. En z'n repuatie is al ****ed up. Niet door irak en israel toestanden ofzo, mar wel door katrina.
spiertje16 zei:ik vind dat er een soort vn organisatie moet komen die dezelfde trainingen gaat volgen als de britse sas die dan in dit soort situaties geheime missies kan uitvoeren
RubenSossa zei:Die bestaan al kerel. Wat dacht je van de Special Forces van de U.S.?
Navy Seals, Delta Force, US Rangers, CIA Special Ops, Green Barets..
Deze commando's worden overal ter wereld ingezet om geheime missie's uit te voeren.
of bedoel je dat de VN bv. een soort van commando-eenheid moet hebben?
Zou me niks verbazen als ze die allang hebben..
spiertje16 zei:als het ze lukt alle lof
lijpe idioot die daar regeert gewoon neerhalen

spiertje16 zei:juist dat bedoel ik
en dan die iran binnensturen om dat meisje te redden