MuscleMeat

Iranese leger heeft hoogste spiritualiteit niveau ter wereld

Niemand heeft gezegd dat jij je bek moest houden over een multiculturele samenleving of dat jij daar achter moest staan jonge. Dat jij hier jaren lang je mond voor moest houden, dat zegt meer over jou.

De moorden op Fortuyn en van Gogh heb je niet meegekregen ? De dagelijkse problemen stapelen zich op wanneer je je kritisch uit over deze maatschappij. School, werk, medeleerlingen noem het maar op en als top van de ijsberg is de wet een van oudsher (s)links boek.

De moorden op Fortuyn en van Gogh heb je niet meegekregen ? De dagelijkse problemen stapelen zich op wanneer je je kritisch uit over deze maatschappij. School, werk, medeleerlingen noem het maar op en als top van de ijsberg is de wet een van oudsher (s)links boek.

volgens mij was het een nederlander die hem heeft vermoord en met de dagelijkse problemen heb ik niks te maken.

Laatst bewerkt:
Net zo goed als ik guantanamo bay vind.

Dat zullen we nooit weten hea. Maar ik denk dat Amerika ons echt wel te hulp had geschoten. Amerika schiet overal te hulp. En is bijna het enigste land wat alles zelf op moet lossen. Belachelijk vind ik dat. Aanval op Iraq; alleen de Britten en Australiërs meen ik hielpen. Maar oowee als er iets in het westen gebeurd, dan is het land te klein als Amerika niet helpt... hypocrieten allemaal.

Zou daar niet zo zeker van zijn, want amerika mag den haag binnen vallen wanneer ze maar willen.

Dat zullen we nooit weten hea. Maar ik denk dat Amerika ons echt wel te hulp had geschoten. Amerika schiet overal te hulp. En is bijna het enigste land wat alles zelf op moet lossen. Belachelijk vind ik dat. Aanval op Iraq; alleen de Britten en Australiërs meen ik hielpen. Maar oowee als er iets in het westen gebeurd, dan is het land te klein als Amerika niet helpt... hypocrieten allemaal.

Wat een grap, je weet waarschijnlijk niet eens over welke passages in de Amerikaanse geschiedenis ik het heb. Ik raad je écht aan om eens wat te lezen over oa Negroponte en de onverkwikkelijke rol die hij zo'n twintig/dertig jaar geleden heeft gespeeld met betrekking tot de folteringen en moorden. Oh btw, ook Amerikaanse missionarissen werden toen gemarteld en vermoord. Misschien dat dat voor jou dé aanzet zal zijn om zelf eens wat geschiedenis te proberen achterhalen vooraleer je klakkeloos wat zit te wauwelen...

Ze verdienden enorme bedragen aan het verschaffen van wapens aan de UK, dus ze vonden het niet nodig om tussen te komen. Pas als ze zelf aangevallen werden, "schoten ze ons te hulp" zoals je het zo lyrisch weet te verwoorden. De aanval op Irak was al even belachelijk: money money money.... onder het mom van vernietigingswapens op te sporen die er niet eens waren.

Oh ja beschouw dit als mijn laatste post aan u gericht, want ik erger mij blauw aan mensen die hun mening ventileren terwijl ze niet eens weten waar ik het over heb ;)

Ben het helemaal met je eens en absoluut niet anti-Amerika, maar vraag jezelf eens af wat de gevolgen waren geweest wanneer men Irak niet was binnen gevallen?

Ik zeg je dat we dan nu nog gewoon achter onze beeldschermen hadden gezeten en er geen donder anders zou zijn. De motieven achter de interventies wereldwijd(met of zonder goedkeuring VN) zijn niet altijd oprecht.

Maar even op het topic heel Iran=shia=sekte=spiritueel.

Ben het helemaal met je eens en absoluut niet anti-Amerika, maar vraag jezelf eens af wat de gevolgen waren geweest wanneer men Irak niet was binnen gevallen?

Ik zeg je dat we dan nu nog gewoon achter onze beeldschermen hadden gezeten en er geen donder anders zou zijn. De motieven achter de interventies wereldwijd(met of zonder goedkeuring VN) zijn niet altijd oprecht.

Wat zou er volgens jou dan gebeurd zijn, want het ging er toch om dat Irak nuclaire wapens zou bezitten wat overigens niet het geval was. Oops pardon sorry geen wapens achja er zijn er maar een paar honder duizend dood en het landschap is alleen maar met de grond gelijk gemaakt.

Bush is de oorlog begonnen om pro-Amerikaanse regeringen te "settelen" zowel in Irak als Afghanistan en dat is hem aardig gelukt. Hij heeft nu de HELE Arabische/Islamitische wereld in zijn zak zitten behalve Libié, Iran. :-D

Ook jou landje NADOR is behooorlijk pro Amerikaans.

En nog eve voor de duidelijkheid jongens. Ik sta achter geen enkele vorm van geweld en keur al het geweld af, zowel van het midden- oosten als van Amerika. Beide zijn verkeerd bezig en dat bullshit over wie het grootste leger heeft en wie de krachtigste wapens heeft slaat nergens op, want het wordt toch alleen maar gebruikt voor verkeerde doeleinden en gericht op onschuldige mensen. De grootste boosdoeners komen er altijd heel huids vanaf en het zijn altijd de onschuldige mensen die moeten lijden.

Wat zou er volgens jou dan gebeurd zijn, want het ging er toch om dat Irak nuclaire wapens zou bezitten wat overigens niet het geval was. Oops pardon sorry geen wapens achja er zijn er maar een paar honder duizend dood en het landschap is alleen maar met de grond gelijk gemaakt.

Dat zeg ik dus, wanneer men niet was binnen gevallen was er niets aan de hand geweest want die wapens waren er immers niet.

In het geval van Iran zijn er duidelijke aanwijzingen dat men zo langzamerhand in het bezit is van een atoombom(hoe betrouwbaar is die informatie?), geen fijn gegeven wanneer je dit combineert met de meerdere keren uitgesproken wens om Israel van de kaart te vegen.

Bush is de oorlog begonnen om pro-Amerikaanse regeringen te "settelen" zowel in Irak als Afghanistan en dat is hem aardig gelukt. Hij heeft nu de HELE Arabische/Islamitische wereld in zijn zak zitten behalve Libié, Iran. :-D

Ook jou landje NADOR is behooorlijk pro Amerikaans.

Het enige wat hem is gelukt is een hoop ellende achterlaten. Zelfs een aap had een land beter kunnen regeren dan hij heeft gedaan. Hij heeft overigens niet de islamtische wereld in zijn zak, want pas als hij Mekka binnenvalt, ontketend hij de ware kracht van de islamtische eenheid die tot nu toe nog ver te vinden is. Geweld lost trouwens niks op, maar dit is wel zo.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Dat zeg ik dus, wanneer men niet was binnen gevallen was er niets aan de hand geweest want die wapens waren er immers niet.

In het geval van Iran zijn er duidelijke aanwijzingen dat men zo langzamerhand in het bezit is van een atoombom(hoe betrouwbaar is die informatie?), geen fijn gegeven wanneer je dit combineert met de meerdere keren uitgesproken wens om Israel van de kaart te vegen.

Eerlijk? ik vind het niet gek van Iran om een nuclaire programma op te zetten om aan atoombommen te komen, nadat bekend is geworden dat Iran ook op het lijstje staat van Amerika om binnen te vallen en ze hebben gezien wat er met irak is gebeurd. Lijkt me meer dan logisch dat zij zich willen kunnen verdedigen.

Laatst bewerkt:
haha ben ik nu oppeens een project? Nu snap ik ook meteen waarom jij zo tegen bent als jij mensen als projecten beschouwd. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je jaloers bent, dat jij degene bent die thuis zit en je vrouw de kost verdient. Maar om jou het 1 en ander duidelijk te maken. Ik heb veel liever dat me vrouw gaat werken dan dat ze de hele dag thuis hangt. Tegenwoordig werken vrouwen ook veel meer, dit kon vroeger niet, omdat de meeste vrouwen uit het midden oosten en moslimse vrouwen wel meer dan 5 kinderen hadden. Zie jou ook niet werken als jij 5 kinderen heb gebaard, jij wel? Me toekomstige vrouw mag zelf bepalen wat ze wel en niet wil doen, als zij wilt werken dan doet ze dat en als ze bij haar kinderen wilt zijn dan ga ik haar dat niet verbieden (tenslot haar eigen vlees en bloed)

Jezus wat een emotioneel verhaal ineens "Nador", maar waaruit haal je precies dat ik niet werk en thuis zit?

Maar serieus, even tussen ons; waar kom je eigenlijk precies vandaan, vanwaar deze typische tienerwoede en hoe komt het toch dat een jonge frisse vent als jij voor zo'n beetje alle bekende reeds ontlede complot theorieën bent gevallen?

Jezus wat een emotioneel verhaal ineens "Nador", maar waaruit haal je precies dat ik niet werk en thuis zit?

Maar serieus, even tussen ons; waar kom je eigenlijk precies vandaan, vanwaar deze typische tienerwoede en hoe komt het toch dat een jonge frisse vent als jij voor zo'n beetje alle bekende reeds ontlede complot theorieën bent gevallen?

:coffeepc:

Ik ben benieuwd wie het volgende project is van Klaaswitz.

We hebben onze vrijheid trouwens niet aan de Amerikanen te danken, maar onrechtstreeks aan de Japanners en hun aanval op Pearl Harbour...

Eh right, ik heb verschillende draaien gezien die gegeven werden aan de geschiedenis maar dit is een nieuwe voor me :D

Serieus, we hebben onze vrijheid te danken aan de Amerikanen en Sovjets.

Hitler ging ervan uit dat de Amerikanen zich geheel gingen richten op de Japanners en dat een actieve Amerikaanse deelname in West-Europa erdoor zou vertragen. In de tussentijd ging Hitler ervan uit dat de Sovjets in het voorjaar van 42 verslagen zouden worden waardoor de Britten genoodzaakt zouden zijn vredesbesprekingen aan te gaan.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

hahaha zal er vast weer 1 zijn die hij niet aankan.

Ga jij nu maar de serieuzere vragen proberen te beantwoorden in dit topic, vooralsnog heb je vooral laten zien dat je nog in de fase zit van 'ik lul jou er keihard uit op het schoolplein gek' en probeer je met allerlei lachwekkende complottheorie gelul serieuze vraagstukken van je af te schudden.

Laatst bewerkt:
Eh right, ik heb verschillende draaien gezien die gegeven werden aan de geschiedenis maar dit is een nieuwe voor me :D

Serieus, we hebben onze vrijheid te danken aan de Amerikanen en Sovjets.

Hitler ging ervan uit dat de Amerikanen zich geheel gingen richten op de Japanners en dat een actieve Amerikaanse deelname erdoor zou vertragen. In de tussentijd ging Hitler ervan uit dat de Sovjets in het voorjaar van 42 verslagen zouden worden waardoor de Britten genoodzaakt zouden zijn vredesbesprekingen aan te gaan.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Ga jij nu maar de serieuzere vragen proberen te beantwoorden in dit topic, vooralsnog heb je vooral laten zien dat je nog in de fase zit van 'ik lul jou er keihard uit op het schoolplein gek' en probeer je met allerlei lachwekkende complottheorie gelul serieuze vraagstukken van je af te schudden.

:who:Ga jij maar lekker verder in je eentje in deze topic. Ik ben uitgespeeld met jou.

Wat een grap, je weet waarschijnlijk niet eens over welke passages in de Amerikaanse geschiedenis ik het heb. Ik raad je écht aan om eens wat te lezen over oa Negroponte en de onverkwikkelijke rol die hij zo'n twintig/dertig jaar geleden heeft gespeeld met betrekking tot de folteringen en moorden. Oh btw, ook Amerikaanse missionarissen werden toen gemarteld en vermoord. Misschien dat dat voor jou dé aanzet zal zijn om zelf eens wat geschiedenis te proberen achterhalen vooraleer je klakkeloos wat zit te wauwelen...

Ze verdienden enorme bedragen aan het verschaffen van wapens aan de UK, dus ze vonden het niet nodig om tussen te komen. Pas als ze zelf aangevallen werden, "schoten ze ons te hulp" zoals je het zo lyrisch weet te verwoorden. De aanval op Irak was al even belachelijk: money money money.... onder het mom van vernietigingswapens op te sporen die er niet eens waren.

Oh ja beschouw dit als mijn laatste post aan u gericht, want ik erger mij blauw aan mensen die hun mening ventileren terwijl ze niet eens weten waar ik het over heb ;)

Je hebt gelijk dat ik dan misschien niet weet waar jij het over hebt/had.. Maar ik blijf er bij dat Amerika het enigste land is wat het juiste doet.. Het komt tenminste voor zich zelf op..
Onder het mom van vernietigingswapens zegt ze.. Nou er waren aanwijzingen dat ze er waren, Iraq wou niet mee helpen met de controles. Er was een gek aan de macht.. Met andere woorden een goed besluit om in te vallen.. En dan met de "reden" money money en money.. Dat klopt dus niet.. Amerika is er aardig failiet aangegaan..

En waar ik me blauw aan erger, is dat we bij een heel ander onderwerp zijn begonnen;) Maar jij dan blijkbaar alleen hier iets over wist...

In ieder geval dude, welkom op DBB!

Terug
Naar boven