Fitness Seller

Irish Heart Log

Noem je dat bewust fitnessen?
Is imo nog steeds bodybuilding mac chicken;).
Gaat lekker dressed....

Groetend,
Mossad
Met die hoge reps wel, ze noemen het zelf ook zo.
Ondertussen ben je wat andere gewichten in dit log gewent. Die verzuring bij die hoge rep, heerlijk. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Noem je dat bewust fitnessen?
Is imo nog steeds bodybuilding mac chicken;).
Gaat lekker dressed....

Groetend,
Mossad

Thnx sarge, inderdaad die hoge reps laten je spieren branden als de hel en hebben zeker ook hun plaats in een training! Fitness is natuurlijk wat anders, die mensen trainen gewoon om wat beweging te hebben en gaan zelden of nooit een set all out.

Thnx sarge, inderdaad die hoge reps laten je spieren branden als de hel en hebben zeker ook hun plaats in een training! Fitness is natuurlijk wat anders, die mensen trainen gewoon om wat beweging te hebben en gaan zelden of nooit een set all out.
Dan onderschat je toch fitness. Het gaat om wat de persoon doet, met welke intensiteit deze traint. Omdat wij nou eenmaal met zwaardere gewichten trainen wil niet zeggen dat fitness niks voorstelt.

Zo kijken een aantal pl-ers namelijk ook tegen ons bb-ers aan, en wij dan weer tegen ft-ers aan?

• #1.124
Dan onderschat je toch fitness. Het gaat om wat de persoon doet, met welke intensiteit deze traint. Omdat wij nou eenmaal met zwaardere gewichten trainen wil niet zeggen dat fitness niks voorstelt.

Zo kijken een aantal pl-ers namelijk ook tegen ons bb-ers aan, en wij dan weer tegen ft-ers aan?

Neen het is geen kwestie van op iemand neerkijken, maar ik heb ze genoeg bezig gezien in de clubs, het is toch duidelijk anders. Ze trainen voor een beetje algemene conditie en een beetje mooi lichaam, dat is toch heel wat anders dan PL of BB.
Natuurlijk is daar niets mis mee, niet iedereen wil zo extreem trainen (en de voeding mogen we zeker ook niet vergeten) als wij (zij zullen waarschijnlijk zelfs gezonder zijn dan wij, en al zeker minder last hebben van pijnen overal). Bij ons is een groot gedeelte van het leven op de sport afgesteld en bij mensen die fitness doen ligt dat toch duidelijk anders.

Dan ken ik toch duidelijk andere mensen die aan fitness doen, waarschijnlijk zou jij die onder bb-ers scharen. Die trainen met gewichten die ze maximaal 15 a 20 reps kunnen tillen. Geen rep meer (helemaal kapot gaan), en ook erg goed op hun voeding letten. Imo is fitness gewoon een hogere reprange waarin je constant traint, en daardoor ook een slanker gespierd fysiek hebben. Verder doen ze over het algemeen ook meer cardio, maar sommige bb-ers zweren daar ook bij.

Fitness is toch voor mensen op leeftijd.. die een beetje op apparaten trainen.. met gewichten die ze makkelijk 100 reps kunnen, maar er maar 20 mee doen?:D

De mensen die met een Slim Belly op de hometrainer een krantje lezen?

Mag ik jou van harte welkom heten als eerste vrouw die dit log bezoekt, dit maakt mij nu eens echt blij!:D
Eat your heart out Rob!:D
Ot: dank je wel Greet!

Ik lees al langer stiekem mee :) maar kan alleen niet met jullie mee kleppen :D Zo veel ervaring als jullie heb ik niet:o en met mijn gewichten :sad:

Fitness is toch voor mensen op leeftijd.. die een beetje op apparaten trainen.. met gewichten die ze makkelijk 100 reps kunnen, maar er maar 20 mee doen?:D

De mensen die met een Slim Belly op de hometrainer een krantje lezen?
Nee dat heet tijdverspilling. :D

Wat een discussie over fitness en bodybuilding. Dit gaat te ver....mac chicken. Soms kan je beter je snaveltje houden........:o

• #1.135
Training van deze morgen:
In de club:
Squats:
5 warm up sets.
1e werkset: 180 x 8.
2e werkset: 170 x 9.
3e werkset: 150 x 11.
4e werkset: 140 x 13.
5e werkset: 130 x 14.
6e werkset: 100 x 18.

5 sets leg press met 200 kg (meer kan die rotmachine niet) voor wat high reps.

Superset leg extensions en leg curls, gewicht onbelangrijk voor high reps: 3 sets.

Thuis:
Walking lunges: tot het einde van de straat, even rusten en weer terug (nu met een rugzak met 20 kg gewicht in).

Vanmiddag weer een bosloop en vanavond badminton. Ga voorlopig in plaats van 3 x slechts 2 x badmintonnen want het gevaar bestaat voor overbelasting van de goede arm (omdat je bij alles wat je doet de geblesseerde arm spaart).

Nu ga ik wat cheese burgers binnenspelen met wat chocomelk daarna. Yep Yep!

pff ... zoveel squatten en dan nog een shitload aan lopen & badminton erbij ...

jij hebt je burgers wel verdiend kerel !

The King of Fitness is Dressed Black!

Behoorlijke training weer man! :thumb:
Shit, na die 8x180 nog even doordouwen éh..?
Toen ik die 8x180 deed vond ik het wel mooi geweest voor de squats die dag...
En dan kom je thuis, en ga je nog wat zot lopen doen met een rugzakje!!!
Edde gij soms bij de scouts gezeten, Dressed..?
Oh nee, een Belg éh..?
Die zijn allemaal Para Commando geweest, da's waar...
In jouw geval zou ik het graag geloven!
Jie beeste! :bow:

• #1.138
Behoorlijke training weer man! :thumb:
Shit, na die 8x180 nog even doordouwen éh..?
Toen ik die 8x180 deed vond ik het wel mooi geweest voor de squats die dag...
En dan kom je thuis, en ga je nog wat zot lopen doen met een rugzakje!!!
Edde gij soms bij de scouts gezeten, Dressed..?
Oh nee, een Belg éh..?
Die zijn allemaal Para Commando geweest, da's waar...
In jouw geval zou ik het graag geloven!
Jie beeste! :bow:

Neen ik was dienstweigeraar, das dus heel ver van de para's!:D
De Belgische staat vond het daarop nodig om mij mijn volledige overblijvende normale diensttijd (nog zo'n 10 maanden van de 12) in de jail te stoppen (**** de belgische staat wat mij betreft).
Geloof het of niet Hum maar ipv een para was ik gewoon een langharige hippie (eigenlijk nu nog behalve dan dat mijn haar met de noorderzon vertrokken is:D).

Impressive squatting!! :thumbs:
Volg je logje ook al een heletijd en moet zeggen veel leerzame info in je log!
Succes..

Terug
Naar boven