XXL Nutrition

Irish Heart Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Zo zeg! 21 * 130.. Petje af hoor.. Ik raak al buiten adem bij 10 Reps..

Ko je er nog meer als die 21 of was dit echt de max!?

Ik train mijn werksets steeds tot ik niet één volledige rep meer kan maken, dus net voor failure, hoewel ik moet toegeven dat je bij de extreem hoge reppers soms zonder adem geraakt terwijl de benen nog wel even verder konden.

Ik train mijn werksets steeds tot ik niet één volledige rep meer kan maken, dus net voor failure, hoewel ik moet toegeven dat je bij de extreem hoge reppers soms zonder adem geraakt terwijl de benen nog wel even verder konden.
Dat heb ik dus heel erg, maakt het gewicht eigenlijk niet meer uit wat m'n max is, maar de reps are killin' me... :o

• #1.083
Dat heb ik dus heel erg, maakt het gewicht eigenlijk niet meer uit wat m'n max is, maar de reps are killin' me... :o

Als je bij de squats met zeer hoge reps uitpakt is dat inderdaad het grootste probleem, ik durf te zeggen dat ik een heel goede conditie heb, even goed durf ik hier stellen als toen ik 30 was maar de hoge reps squats maken je kapot.

Als je bij de squats met zeer hoge reps uitpakt is dat inderdaad het grootste probleem, ik durf te zeggen dat ik een heel goede conditie heb, even goed durf ik hier stellen als toen ik 30 was maar de hoge reps squats maken je kapot.
Ik heb geen goede conditie, een beetje net als toen ik dertig was, maar die reps boven de 8 maken me helemaal af! :D

overal 20 reps:eek:

Eng:D

Nee van Dressed ben ik inmiddels dit gewend. Hij kan echt VEEL zwaarder pakken, haha, dit is voor mij ongekend en voor grotendeels van het DBB sectie ook. :D (ga Tom Platz' record van 55x300LB/136kg verslaan? :D)

Nee van Dressed ben ik inmiddels dit gewend. Hij kan echt VEEL zwaarder pakken, haha, dit is voor mij ongekend en voor grotendeels van het DBB sectie ook. :D (ga Tom Platz' record van 55x300LB/136kg verslaan? :D)
Een set van 55 reps is onmenselijk zwaar man! :eek:
Wel een mooi streven trouwens...
Maar Tom ging dieper dan voor mij fysiek mogelijk is... :o

Ik blijf het ook lastig vinden om nog objectief te kunnen beoordelen of DB zijn best nu heeft gedaan of niet; de reps zowel als de kgs zitten zover boven mijn kunnen uit, dat ik het verschil niet zie tussen 30x sterker of 31x sterker :rolleyes:. Net als dat alle chinezen op elkaar lijken zeg maar; uiterlijk wijkt zo af dat ik de 'kleine' verschillen niet meer zie :).

• #1.098
Bedankt allemaal mannen voor de lovende woorden, het record van Tom Platz is een unicum he, die man deed trouwens AST squats kan je nagaan wat een benen die man had. Platz was in zijn beste tijd een wonder. 23 x 226 kg, kan je nagaan!!!

Bedankt allemaal mannen voor de lovende woorden, het record van Tom Platz is een unicum he, die man deed trouwens AST squats kan je nagaan wat een benen die man had. Platz was in zijn beste tijd een wonder. 23 x 226 kg, kan je nagaan!!!

Ik denk dat niemand in de buurt komt van 23x226kg ATG Squats. :D
Dat is echt dodelijk hoge reps met die weight..KILLINGGGGGGG!
Maar in het filmpje zie je ook dat die laatste rep gewoon hem bijna killde. :D

http://www.youtube.com/watch?v=DjtVvYk1HWw

:eek: Jemig, schrik van zoveel reps met die gewichten
Echt Bruut! ;)

Terug
Naar boven