XXL Nutrition

Irish Heart Log

Update? Hoe gaat het met je?

Ik heb toevallig afgelopen weekend nog even aan onze vriend Dressed gedacht.
Maar verzuimd iets te posten hier.
Dressed, give us a proof of life please! ;)

a.s. zondag is de ronde van vlaanderen
je had uitgerekend dat de schouderproblemen
verleden tijd waren
alles oke daar ..... ?

Dressed where are You?!
Als je nog leeft?
Stel me even grust middels een PM. ;)

Dressed..? :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.688
ben eindelijk terug bros, heb ondertussen in zo'n 8 maanden tijd twee schouder operaties ondergaan en was behoorlijk pissed, mijn gewicht is ondertussen met zo'n 20 kg gedaald en heb nog steeds rust voor de boeg, ik hoop in oktober terug te kunnen trainen. De chirurg zei dat het de laatste keer was dat hij die stomme schouder kon opereren en het is nu dus alles of niks. Als ik terug kan trainen zal het met minder gewicht zijn maar liever dat dan te moeten gaan petanquen.

WB kerel :D, hou ons op de hoogte!

ben eindelijk terug bros, heb ondertussen in zo'n 8 maanden tijd twee schouder operaties ondergaan en was behoorlijk pissed, mijn gewicht is ondertussen met zo'n 20 kg gedaald en heb nog steeds rust voor de boeg, ik hoop in oktober terug te kunnen trainen. De chirurg zei dat het de laatste keer was dat hij die stomme schouder kon opereren en het is nu dus alles of niks. Als ik terug kan trainen zal het met minder gewicht zijn maar liever dat dan te moeten gaan petanquen.

Eeeeeeey... look who's back:D

Alles goed verder?

Goed weer wat te horen, helaas met minder nieuws. Inderdaad maar wat rustiger aandoen met die schouders. Volgens mij heb jij nog wel genoeg massa over om een beest te blijven.

Welcome back. :thumbs:

Jammer van je schouder man... Ik weet nog dat jij me in het begin, toen ik hier nieuw was veel tips en advies hebt gegeven en me ook op weg hebt geholpen!

Nog eens bedankt daarvoor en veel succes met het herstel, ik weet hoe het is.

Hahahaha! :thumb:
Zie je wel, ik wist wel dat je ooit weer eens ging reageren. ;)
Jammer van je schouder maat...
Maar goed, je bent weer op de terugweg inmiddels.
Zie maar een acceptabele manier te vinden om toch weer lekker bezig te zijn, en verras ons maar weer met die dingen die wel lekker gaan. :D
Goed te lezen dat je er weer bent Dressed! :cool:

goed om weer wat van je te horen
dan maar wat minder gewicht , als je maar lekker bezig kunt zijn

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.695
juist mannen we geven nog niet op en bedankt voor de goede reacties, van zodra ik terug kan trainen hou ik jullie op de hoogte

Hé Francois, je had gedacht in oktober weer te beginnen.
Het is al half maart man.
What's up..?

Ik dacht even: nu is het zover :) Maar helaas

Sorry Rob, ik ben het maar... :o

Nou Hummer, wat zeg je ervan. 2 logjes bijhouden? Doen we net alsof jij Dressed Black bent. ;)

Terug
Naar boven