Fitness Seller

Iron gym hanibal imitatie worden.

UpnDown

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
62kg
Topic aangepast:

Zal me eerst even voorstellen.

mijn naam is koen en woon in brabant.
net aangemeld op dit forum toen ik hierop terecht kwam,
Ben net 18 geworden en vind het eigenlijk wel tijd om maars serieus wat te doen aan mijn figuur.

Ben 1.82 fzo
en weeg maar 62. ( dit zorgt ervoor dat ik nu al zonder te trainnen wel een mooie V vorm heb )
Rook en eet slecht...
Eet weinig maar ga dit komende dagen opvoeren zodat ik weer fatsoenlijk eet. avondeten eet ik altijd fatsoenlijk.
Zijn er bepaalde eet patronen wat zorgt voor aankomen? ik ben iemand met snelle stofwisseling, net als mijn broer die dat nu nog heeft op zn 25ste.

heb wat stickies gelezen en moet zeggen dat ik respect heb voor de mensen die hier zo serieus mee bezig zijn zeg.

Nu wil ik weer wat ritme en gewoonheid in mijn leven brengen.

Hoeveel boterhammen zou ik sochtends moeten eten? en hoeveel smiddags? savonds boterhammen eten goed?
Vlees, kaas en afntoe pindakaas goed?

Ik las dat je spier groepen 7-8 dagen rust moeten hebben na een intensieve trainning van een bepaalde spiergroep.

Kan ik dus wel mijn spieren trainnen met iron gym, wat sit ups en push ups ? of moet ik perse naar sportschool omdat ik gewoon te weinig spiergroepen train?

Ben heel wat wijzer geworden vandaag.

hoe erge moet is er om naar sportschool te gaan? of kan ik ook gewoon thuis beetje in shape komen?

Ode aan mijn king: http://www.youtube.com/watch?v=pfsTKfUT-RQ

Ben benieuwd of iemand me raad kan geven, iig bedankt voor het lezen.

Laatst bewerkt:
raad zul je krijgen,maar niet van mij.je zult toch echt eerst moeten beginnen met goed eten denk ik.

je wil er misschien over een tijdje heen gaan?

je kan het nu nog aanpassen voordat er veel mensen boos worden hier en je niet zullen helpen maar trollen:P

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb geen idee hoe belangrijk eten bij trainnen is. en wat ik zou moeten eten... dusja laat ze maar trollen als het zinvol is voor me...

PS: is slaap ritme ook belangrijk want ik slaap wel maar ritme niet hahaha

je kan nog heel veel lezen hier op dbb voodat je een topic aanmaakt.
lees de sticky's

heb dit altijd al een keer als eerste willen zeggen,bedankt TS

• Topic Starter Topic Starter
Topic aangepast nadat ik stickies gelezen had.

Laatst bewerkt:
Lees ze maar nog een keer.

En zelf een voeding en trainingschema maken. ;)

Tip: Ga gewoon naar de gym, aan Arme Jim heb je niet zoveel. (Hoe wil je je benen en onderrug daarmee trainen?)

Terug
Naar boven