MuscleMeat

Ironslave vs smolov

Haha prachtig dat je nog steeds bezig bent! Knap dat je het mentaal volhoud, maar ook dat je lichaam nog niet uit elkaar valt:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Haha prachtig dat je nog steeds bezig bent! Knap dat je het mentaal volhoud, maar ook dat je lichaam nog niet uit elkaar valt:thumbs:

Ik ben mentaal altijd al vrij goed geweest maar Smolov brengt je wel naar een ander niveau:p

Lichamelijk moet ik zeggen dat ik alleen maar beter wordt!

Thanks dat je mijn log volgt trouwens:p

Dan heb je een lichaam dat best veel aankan:thumbs:

Mijn lichaam valt al half uit elkaar bij een Bill Starr 5x5 oid:sad:

Dan heb je een lichaam dat best veel aankan:thumbs:

Mijn lichaam valt al half uit elkaar bij een Bill Starr 5x5 oid:sad:

Nou, best veel aankan.... ik heb ook wel eens van die tijden dat ik voel dat ik dicht tegen een blessure aan zit... maar op het moment is dat gewoon niet het geval... :p

3* 177 nice...!!!!! Echt wonderbaarlijk dat je toch net steeds die reps nog pakt :-)

laatste weekje smolov jongen!

3* 177 nice...!!!!! Echt wonderbaarlijk dat je toch net steeds die reps nog pakt :-)

Thanks JW. Haha ja lichaam wil altijd zo graag opgeven maar de geest duwt door:p

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

laatste weekje smolov jongen!

Weet het Maikel... gisteren 10 minuten naar de laatste 3 trainingen zitten staren.... in mijn hoofd heb ik ze al gemaakt:p

Zo! vandaag weer overleefd, was wel zwaar!!:p

-3x130
-4x148
-5x167
-5x167
-5x167
-5x167
-5x167

Weer overleefd al dacht ik dat ik het niet ging halen... alle sets gingen ongeveer even moeilijk... dus de laatste rep eruit persen... vandaar dat ik bij de 1e set dacht van... NO WAY!! Maar toch gelukt... filmpje gemaakt, ding is nu aan het uploaden en verwacht hem over ong. 100 jaar wel een keer klaar:p

haah brutaal gebikkeld man! good stuff

beast!!! :bow:

Haha die laatste set is zo herkenbaar, prachtig.

ziet er goed uit man

Goed bezig man, leuke vid weer! Al plannen over wat je hierna gaat doen?

Goed bezig man, leuke vid weer! Al plannen over wat je hierna gaat doen?

Thanks man!

Ja weet precies wat ik hierna wil doen:p Allereerst gaat er weer vollop gedeadlift en gebankdrukt worden, zodat die allebei weer lekker gaan... daarna heb ik voor de rest van mijn 20e levensjaar maar één doel:

300kg deadliften

Daar heb ik nog 11 maanden de tijd voor:D

Doe zowiezo geen wedstrijden meer dit jaar... pas volgend jaar maar in Cuijk denk ik!

Terug
Naar boven