XXL Nutrition

Ironslave vs smolov

zo kerel, goed bezig!!

Hoeveel weken ga je bezig? Ik ga je proberen bij te blijven dit keer! Wat verwacht je zelf aan het eind van het schema te squatten?

• Topic Starter Topic Starter
pfff moeilijk.... hoop toch wel ongeveer te buigen wat ik nu suited doe... 205 dus...
maar dat is na de 2e cycle dan...

Laatst bewerkt:
Oke vandaag mocht ik weer!! Moest 7x5x136 doen.

1e set: haha wtf easy word eitje vandaag!!

...

...

...

GODVER 10KG TE WEINIG EROP LIGGEN!!!

1e set-moeilijk
2e set-easy
3e set-easy
4e set-zwaar!
5e set-iets minder zwaar dan 4e
6e set-heel zwaar
7e set-****ing zwaar, laatste was technisch ook niet netjes

Voeding vandaag:

-bord brinta met melk
-500g magere kwark
-4 boterhammen met totaal 100g kip filet
-2 bananen
-liter chocomel
-bord maceroni
-eiwit shake
-bord maceroni
-100g kip filet
-4.5 liter water

Morgen 10x3x145 WE GAAN KNALLEN!!!

Haha, je hebt gewoon 1extra set gedaan, ****ing hardcore.;) suc6 morgen. :D

haha bedankt man

goed weer, succes straks :D

Zo net de 10x3x145 gedaan, voorbereiding was niet optimaal. Had gisterenavond tot half 1 bij een maat van me gezeten samen met mijn vriendin... gezellig filmpje kijken enzo, heel gezellig, maar toen lag ik wel pas om half 2 op bed. Moest vanmorgen om 6 uur weer op om te werken... toen tot 11 uur gewerkt en 12 uur stond ik mijn 1e werkset te doen.

Voorbereiding k*t of niet.... ik wist wat me te doen stond dus verstand op nul... en hopen dat ik niet mijn verstand terug zou krijgen voor de 10e set.

Dit is gelukt... het ging strak, agressief en gefocused. Alle sets gingen ongeveer hetzelfde, 1 rep doen, bovenin 2 happen lucht en weer gaan. Alleen de laatste 2 sets waren vrij moeilijk.

Ik ben nu al bang voor de spierpijn en vooral omdat ik maandag weer 4x9 mag doen met 10kg extra.... en toch! heb ik er zin in:p

De rest van de dag ga ik lekker eten, boodschappen doen, huis beetje opruimen én rusten.

goed dat je smolov doorzet!Ooit als ik in mn rambo periode zit,ga ik em ook doen!

Ik ben benieuwd wat het je gaat opleveren...succes:thumbs:

Zo spierpijn valt me alles mee vandaag, mijn onderrug is wel stijf maar benen voelen nog goed aan. Morgen 4x9x129 heb er zin in!

Zo ging lekker vandag, moest 4x9x129 doen.

-9x130 (easy vol gas door de set)
-9x130 (easy, bij de 7e rep bovenin even rust pakken)
-9x130 (zwaar, set was gewoon niet lekker)
-9x130 (zwaar, wel goede set)

Nou ging vrij goed dus, iig beter dan dat ik verwacht had. Was namelijk niet helemaal lekker vandaag, echt het soort dag dat je normaal zegt... nou ik sla een keer over. MAAAR NIET BIJ SMOLOV:grumble: Denk dat ik morgen weer ga, weet niet of ik woensdag kan namelijk. Morgen zou dan 5x7x138 worden!

Voeding vandaag:
-bord melk met brinta
-3 eiwit repen (50g eiwit totaal)
-500g magere kwark
-2 bananen
-aardappelen, erwten en vlees
-eiwitshake
-200g beenham
-500g kwark
-3L water

ow!! vergeten ub werk erbij te zetten:

Paused cgbp:
5x100
5x110
5x110
4x110 (5e ging nog wel maar wilde niet te zwaar gaan)

daarna klein beetje buik gedaan, meer om de boel soepel te houden

Vandaag 5x7x138

-7x139.5 (zwaar!)
-7x139.5 (ook weer zwaar, merk dat dit 2e week is!)
-7x139.5 (moeite met deze!)
-7x139.5 (iets meer rust genomen, was nog te doen)

ook beetje pijnlijke spier in me been, maar voelt niet aan als iets ernstigs.

voeding:
-bord melk met brinta
-500g magere kwark
-4 boterhammen met totaal 100g kip filet
-2 appels
-1L chocomel
-eiwit repen totaal 50g eiwitten
-piza
-gebakken aardappels, gehaktbal, spinazie
-2l water

Vrijdag weer!!

nice nice keep it up!

Het is rustig in mijn log:D

Vandaag 7e training van Smolov gehad, ik was er al een beetje bang voor... en terecht. Moest vandaag 7x5x146 doen, en dat viel niet mee:
-5x147 (loeizwaar!)
-5x147 (zelfde als 1e)
-5x147 (hele rug zit vol)
-5x147 (rechterknie doet pijn)
-5x147 (voordat set begon bijna gevallen door onbalans, met moeite gehaald)
-5x147 (was heel agressief nu, ging hard, wel pijnlijk)
-5x147 (weer agressief maar ging minder dan 6e set, was gewoon op)

Nou dit was tot nu toe echt mijn zwaarste dag! Echt op mentale kracht afgemaakt vandaag, ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, moet 10x3x155 doen.

Voeding vandaag:
-bord melk+brinta
-4 boterhammen 100g kipfilet
-500g magere kwark
-2 bananen
-eiwitrepen, totaal 50g eiwitten
-2 kroketten op brood
-bord bami met satévlees
-eiwitshake
-friet speciaal+frikandel (hahaha)
-2l water

tot morgen;)

goed bezig man!!
Hierna nog 1 week toch en dan week erna maxen?
Calorie inname ook al verdubbeld?:)

Ik hoop dat je heel blijft, er zijn weinig mensen in staat smolov tot een goed einde te brengen zonder te failen door lichamelijk ongemak. Victor kan het omdat hij knieen van ijzer heeft. Als ik eerlijk ben heb ik altijd het gevoel gehad dat het herstel voor een niet gebruiker in deze omstandigheden eigenlijk niet kan bijbenen. Bij Niels was het uiteindelijk zijn rug die het niet meer kon verdragen. Als het echt vervelend wordt neem dan eens een dag of twee extra rust tussendoor en hervat het programma gewoon weer.

Succes.

heb je eigenlijk al pijntjes?

Oke jongens.... ik zei dat ik gisteren zwaar vond.... nou was NIETS vergeleken bij vandaag. Omstandigheden waar weer lekker. Mijn auto moest gemaakt worden dus moest 2 dagen fietsen. Gisteren om 12 uur naar huis gefietst: 15km, vanmorgen naar werk gefietst:5km, van werk naar huis:5km en van huis naar sportschool:15km. Was dus al behoorlijk wat cardio voordat ik kon gaan buigen... enige voordeel dat ik iig al warm was toen ik aankwam.

Ik zal niet al te veel woorden vuil maken aan mijn setjes, het was vandaag gewoon echt slopend. Vanaf de 1e set was de 3e rep bijna all out, op pure wilskracht heb ik dit 10 sets volgehouden waarvan de laatste 3 sets de 1e rep al aanvoelde als all out.

puntje waar ik wel trots op ben is dat alle reps goed op diepte waren.

Hoop dat ik het ga halen!

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Ik hoop dat je heel blijft, er zijn weinig mensen in staat smolov tot een goed einde te brengen zonder te failen door lichamelijk ongemak. Victor kan het omdat hij knieen van ijzer heeft. Als ik eerlijk ben heb ik altijd het gevoel gehad dat het herstel voor een niet gebruiker in deze omstandigheden eigenlijk niet kan bijbenen. Bij Niels was het uiteindelijk zijn rug die het niet meer kon verdragen. Als het echt vervelend wordt neem dan eens een dag of twee extra rust tussendoor en hervat het programma gewoon weer.

Succes.

Ik kan me inderdaag wel vinden in wat je zegt Gijs. Ik voel nu ook gewoon dat er aan mijn hele lijf getrokken word. Mensen zeggen altijd dat de squat de meest complete oefening is die er bestaat... nou nu snap ik pas echt wat daarmee bedoeld word.

Tot nu toe kan ik het allemaal nog wel aan maar hoop dat het volgende week ook nog gaat... als ik echt voel dat er dingen kapot gaan zal ik je raad dan ook zeker opvolgen, bedankt!

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

heb je eigenlijk al pijntjes?

Haha ja een paar:
-rechterknie zeurt (wel te handelen)
-onderrug is hele dag stijf
-hele nek ligt in puin waar de stang altijd ligt :p
-gehele lichaam gespannen

Maar verder gaat het goed joh:p weet wel dat ik mezelf trakteer op een goede massage als ik klaar ben en het gehaald heb.... **** it... als ik het nie haal doe ik het ook;)

Maar ik ga het halen!!!

Terug
Naar boven