Oke jongens.... ik zei dat ik gisteren zwaar vond.... nou was NIETS vergeleken bij vandaag. Omstandigheden waar weer lekker. Mijn auto moest gemaakt worden dus moest 2 dagen fietsen. Gisteren om 12 uur naar huis gefietst: 15km, vanmorgen naar werk gefietst:5km, van werk naar huis:5km en van huis naar sportschool:15km. Was dus al behoorlijk wat cardio voordat ik kon gaan buigen... enige voordeel dat ik iig al warm was toen ik aankwam.
Ik zal niet al te veel woorden vuil maken aan mijn setjes, het was vandaag gewoon echt slopend. Vanaf de 1e set was de 3e rep bijna all out, op pure wilskracht heb ik dit 10 sets volgehouden waarvan de laatste 3 sets de 1e rep al aanvoelde als all out.
puntje waar ik wel trots op ben is dat alle reps goed op diepte waren.
Hoop dat ik het ga halen!
---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------
Ik hoop dat je heel blijft, er zijn weinig mensen in staat smolov tot een goed einde te brengen zonder te failen door lichamelijk ongemak. Victor kan het omdat hij knieen van ijzer heeft. Als ik eerlijk ben heb ik altijd het gevoel gehad dat het herstel voor een niet gebruiker in deze omstandigheden eigenlijk niet kan bijbenen. Bij Niels was het uiteindelijk zijn rug die het niet meer kon verdragen. Als het echt vervelend wordt neem dan eens een dag of twee extra rust tussendoor en hervat het programma gewoon weer.
Succes.
Ik kan me inderdaag wel vinden in wat je zegt Gijs. Ik voel nu ook gewoon dat er aan mijn hele lijf getrokken word. Mensen zeggen altijd dat de squat de meest complete oefening is die er bestaat... nou nu snap ik pas echt wat daarmee bedoeld word.
Tot nu toe kan ik het allemaal nog wel aan maar hoop dat het volgende week ook nog gaat... als ik echt voel dat er dingen kapot gaan zal ik je raad dan ook zeker opvolgen, bedankt!
---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
heb je eigenlijk al pijntjes?
Haha ja een paar:
-rechterknie zeurt (wel te handelen)
-onderrug is hele dag stijf
-hele nek ligt in puin waar de stang altijd ligt

-gehele lichaam gespannen
Maar verder gaat het goed joh

weet wel dat ik mezelf trakteer op een goede massage als ik klaar ben en het gehaald heb.... **** it... als ik het nie haal doe ik het ook
Maar ik ga het halen!!!