Fitness Seller

Ironslave vs smolov

• Topic Starter Topic Starter
oke vandaag 4x9x134 gedaan, was toch wel zwaar!

9x134 (easy)
9x134 (zwaar)
9x134 (héél zwaar!!)
9x134 (heel zwaar maar dankzij techniek toch goed gelukt!)

Ik moet nog even kijken hoe ik de rest van de weel in ga delen i.v.m tijd gebrek.

Voeding:

-bord melk met brinta
-500g magere kwark
-2 bananen
-200g kip
-aardappels, bloemkool en kip
-eiwitshake
-2l water

Oke vandaag was 5x7x143 aan de beurt.... en ging k*t. Voelde me al niet lekker, had hoofdpijn, zweette veel, loopneus en voelde me gewoon slap. heb het in ieder geval wel gehaald vandaag, best trots op want voelde me echt niet goed. Lekker tijd genomen tussen setjes en zo weten te halen. Daarna nog beetje rug gedaan, alleen de pull down front eigenlijk.

-8x80
-8x100
-8x100
Wilde toen eigenlijk al stoppen maar maat van me daagde me uit voor nog een setje... en ik trapte er weer in:p
-20x100
Toen deed hij een setje 25x100
Daarna ik 26x100... en toen gaf die het op.. da was het ergste want ik wist dat hij er nog wel een paar meer kon:p

Wel lol gehad in ieder geval.

Vrijdag weer!

Vandaag 7x5x152 en gehaald!! Was echt heel erg zwaar maar mijn techniek is iets beter geworden en voel me ook al sterker. Het hadden denk ik alleen geen 8 sets moeten zijn:p

Morgen zou ik eigenlijk 10x3x160 moeten doen maar dat gaat echt niet lukken, heb maanden terug al afgesproken om met een paar man naar Fibo te gaan dus kan echt niet. Dit word dus maandag!!

gewoon op de fibo een barbell lenen ;)

congrats weer

gewoon op de fibo een barbell lenen ;)

congrats weer

Haha zat ik zelfs nog aan te denken;)

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Zo vandaag de laatste dag Smolov... en ik zeg het maar vast: GEHAALD!!!
Ik voelde me over de hele dag al aardig goed dus had er wel zin in. Ik heb 2 dagen extra rust genomen en heb er daarom ook maar 162 van gemaakt i.p.v 160.

Bij het 1e setje ging ik al kapot, de 3e rep leek gewoon al max, dit heb ik elk setje zo gehad waarbij er ook setjes waren waarbij de 2e al als max aanvoelde. Gelukkig had genoeg steun vandaag, in mijn laatste set stond er een man of 8 om het rek heen:p

Bij de 9e set zei mijn maat/mentalcoach;) dat er 5kg bij moest, ik zei dat ie gek was en dat ie wat mij betreft kapot kon goen en hij spoorde niet... maar toch stond ie erop. Die 9e set dacht ik echt dat ik het niet zou redden... maar toch gedaan. Voor de 10e set wilde die ik evenveel gewicht zou gebruiken... maar dan 4 reps. Ik vertelde hem weer ongeveer hetzelfde als bij de 9e set en kreeg weer hetzelfde antwoord terug. Toen dacht ik, nou ik doe er drie en dan pleur ik hem gewoon wel terug. (hij had me mentaal dus al zover gekregen dat ik geloofde dat ik er drie ging halen) Ik begon de set en voelde meteen dat het goed zat, techniek klopte, alles klopte. Natuurlijk nog steeds met zeer veel moeite de 2 reps daarna gedaan, en daarna ben ik... weet nu nog niet waarom, weer gezakt om een 4e rep te doen... en ook die GEHAALD. Heb dus de laatste set 4x167kg gedaan terwijl ik een max van 170 opgegeven had, heb nu al zin in de max dag!!

Ben nu heel erg moe en ga slapen!:p

Je hebt het gehaald, congratz!

En natuurlijk succes bij het maxen!!!

Super zeg! proficiat!!!

Van 1x170 naar 4x167 op 3 weken? Damn zeg :d

congrats survivor! have fun vrijdag max dag!

Gefeliciteerd you made it!!

Hoe is het nu met de pijntjes?

Dankjewel lieffie:D

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Van 1x170 naar 4x167 op 3 weken? Damn zeg :d

Dankjewel, nu nog de 1rm dag afwachten;)

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

congrats survivor! have fun vrijdag max dag!

Dankjewel starter, jij begrijp als geen ander hoeveel moeite het kost:p
Max dag moet goed komen!!

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Gefeliciteerd you made it!!

Hoe is het nu met de pijntjes?

Thanks! Voel alles nog wel goed maar er is niks kapot ofzo... dus ben blij:D

Vet man!

wanneer is die max dag?
Wat denk je te gaan doen?

Ik houd van rekenen:D

167/0.9 = 185.........

Mocht je dat lukken..., respect!!! en zo niet dan ook off course hahaha

Thanks J.W. Vrijdag ga ik maxen, doe nog geen uitspraken over wat ik denk te kunnen;) Daarna 2 weken vollop speedwerk doen+herstellen... en dan aan de volgende fase beginnen!

als je de intensity fase er achter aanplakt is het vrijdag niet de bedoeling een nieuw 1rm te zetten.

Week# Monday Wednesday Friday Saturday
1 70%x9x4 75%x7x5 80%x5x7 85%x3x10
2 (70%+10kg)x9x4 (75%+10kg)x7x5 (80%+10kg)x5x7 (85%+10kg)x3x10
3 (70%+15kg)x9x4 (75%+15kg)x7x5 (80%+15kg)x5x7 (85%+15kg)x3x10
4 Rest Rest Prikidka (work up to a near max single)

In the last session you are supposed to work up to a near max to get an idea of where you are at. The original program does not call for a supersuit but you may choose to wear it during the final, trial, session if you have no problem going for a PR in gear after a long stretch of raw or semi-raw training.

bron: http://www.dragondoor.com/cgi-bin/articles.pl?rm=mode3&articleid=80

Haha sorry starter, las je post een beetje te laat:p
Ik heb redelijk opgewerkt naar een max attemt... had mischien nog 3kg meer gekunt ofzo.... Zo is het gegaan:

-10x50
-3x80
-3x110
-2x140
-1x172+wraps
-1x182+wraps
-1x192+wraps
-1x202+wraps

Wist niet precies hoever ik kon gaan vandaar 4 pogingen.
Ik denk dat ik er ongeveer 10 kg af moet tellen voor de wraps, dat zou dan een vooruitgang zijn van een dikke 20 kg in 3 weken.

Ik ga nu dus 2 weken speedwerk doen... dat klopt volgens mij wel volgens het schema. Weet alleen niet precies wat ik voor de 4 weken daarop in moet vullen als max gewicht, jij een idee starter?

Terug
Naar boven