wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Nog één week en je hebt het meest helse schema doorstaan! Volhouden!!
De mentaliteit is er nog
!
De mentaliteit is er nog
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Nog één week en je hebt het meest helse schema doorstaan! Volhouden!!
De mentaliteit is er nog!

dat er 5kg bij moest, ik zei dat ie gek was en dat ie wat mij betreft kapot kon goen en hij spoorde niet... maar toch stond ie erop. Die 9e set dacht ik echt dat ik het niet zou redden... maar toch gedaan. Voor de 10e set wilde die ik evenveel gewicht zou gebruiken... maar dan 4 reps. Ik vertelde hem weer ongeveer hetzelfde als bij de 9e set en kreeg weer hetzelfde antwoord terug. Toen dacht ik, nou ik doe er drie en dan pleur ik hem gewoon wel terug. (hij had me mentaal dus al zover gekregen dat ik geloofde dat ik er drie ging halen) Ik begon de set en voelde meteen dat het goed zat, techniek klopte, alles klopte. Natuurlijk nog steeds met zeer veel moeite de 2 reps daarna gedaan, en daarna ben ik... weet nu nog niet waarom, weer gezakt om een 4e rep te doen... en ook die GEHAALD. Heb dus de laatste set 4x167kg gedaan terwijl ik een max van 170 opgegeven had, heb nu al zin in de max dag!!
Je hebt het gehaald, congratz!
En natuurlijk succes bij het maxen!!!

Gefeliciteerd you made it!!
Hoe is het nu met de pijntjes?

Vet man!
wanneer is die max dag?
Wat denk je te gaan doen?
Daarna 2 weken vollop speedwerk doen+herstellen... en dan aan de volgende fase beginnen!Thanks J.W. Vrijdag ga ik maxen, doe nog geen uitspraken over wat ik denk te kunnenDaarna 2 weken vollop speedwerk doen+herstellen... en dan aan de volgende fase beginnen!