AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Ik haat van die gastjes die eiwitten nemen. Zo kan ik ook 100kg deadliften ja...

als ik een zware setje squat en er op eens iemand achter mij staat en mij aflijdt

de professors in bodybuilding ...

als mijn trainingspartner zijn dag aan het vertellen is terwijl ik met een rode kop op de bench lig om die laatste herhaling deruit te persen

als mijn trainingspartner zijn dag aan het vertellen is terwijl ik met een rode kop op de bench lig om die laatste herhaling deruit te persen

Als een lekker wijf langs loopt en je rustig zit te kwijlen en je trainingspartner dan om hulp vraagt tijdens het benchen :D.

Ik irriteer me eigenlijk nooit ergens aan. Het is altijd lekker rustig als ik ga. Vandaag waren er wel 2 gasten aan het trainen. 1 heel klein ventje en een lange smale kerel. Beide deden hun oefeningen echt compleet fout. De kleine had veel te veel gewicht en kon de beweging niet eens afmaken, en de lange trainde zijn schouders, maar gooide het gewicht met hulp van zijn benen en rug omhoog.

Ik had er eigenlijk wel wat van willen zeggen, maar wil ook niet als betweter overkomen en weet ook niet of de mensen er op zitten te wachten. Misschien gewoon vragen: mag ik je een tip geven? Zelf vind ik het echt niet erg als iemand wat opmerkt over mijn oefeningen. Als ik het daardoor beter ga doen, prima.

Wat vinden jullie?

Had het vorige week 2x achter elkaar, gasten die net voor me langs wilden stappen terwijl ik lunges aan het doen was. Sta je daar met die stang op je rug, wil je net naar voren stappen, komt er zo'n debiel aan die er even snel langs wil. Sommige mensen letten gewoon echt niet op.

Ben opgehouden met tips geven,iedereen weet het toch beter,ik ook:-)

Zegt die gast dat ik die 160 kilo met deadliften zachter neer moet leggen... 160 kilo doet nu eenmaal boem, zelfs van 5 cm hoogte.

Beide deden hun oefeningen echt compleet fout. De kleine had veel te veel gewicht en kon de beweging niet eens afmaken, en de lange trainde zijn schouders, maar gooide het gewicht met hulp van zijn benen en rug omhoog.

Misschien deden ze pushpresses? (/nadat ze failden op strict press)

Ik irriteer me eigenlijk nooit ergens aan. Het is altijd lekker rustig als ik ga. Vandaag waren er wel 2 gasten aan het trainen. 1 heel klein ventje en een lange smale kerel. Beide deden hun oefeningen echt compleet fout. De kleine had veel te veel gewicht en kon de beweging niet eens afmaken, en de lange trainde zijn schouders, maar gooide het gewicht met hulp van zijn benen en rug omhoog.

Ik had er eigenlijk wel wat van willen zeggen, maar wil ook niet als betweter overkomen en weet ook niet of de mensen er op zitten te wachten. Misschien gewoon vragen: mag ik je een tip geven? Zelf vind ik het echt niet erg als iemand wat opmerkt over mijn oefeningen. Als ik het daardoor beter ga doen, prima.

Wat vinden jullie?

Ik vindt het soms wel fijn als mensen tips geven. Hierdoor doe je de oefening meestal net iest beter en dat merk je meteen.

Ik kan me er juist aan ergeren als er mensen zijn die komen zeggen dat je iets verkeerd doet terwijl dat gewoon een bewust alternatief is.

Voorbeeld: - Je bent met 5x5 bezig. Gaan mensen zeggen dat je te hoog in gewicht zit en daardoor je setje niet af kunt maken.

Ik kan me er juist aan ergeren als er mensen zijn die komen zeggen dat je iets verkeerd doet terwijl dat gewoon een bewust alternatief is.

Voorbeeld: - Je bent met 5x5 bezig. Gaan mensen zeggen dat je te hoog in gewicht zit en daardoor je setje niet af kunt maken.

Herkenbaar. de opmerking "Je moet meer herhalingen doen, zo heb je er niks aan"

Laatst zag ik iets komisch maar irriteerde me ook gleijk.

Paar dagen geleden zag ik een breezer een nieuwe soort shrugg doen. Barbell vol aan het laden met 40kg totaal(stang included). Stapt ie over de stang heen (ik denk wat gaat hij doen ???). Pakt ie de stang achterlangs vast. Beentjes licht gebogen, maar z'n voeten zowat bijna 90 graden naar buiten gedraaid.
Geluid aan 't maken, rof in de spiegel aan het kijken, maar werd voor hem steeds zwaarder. Paar laatste reps stond ie zeker met z'n rug 40 graden naar achteren gericht. En toen ik het net dacht gebeurde het bijna, viel ie bijna achterover... herstelde zich net op tijd. :rolleyes:

Gelukkig had ie na dat ene setje het eindelijk door. :D

...mesnen die zueren over wat de ander gebruikt. Van mij part gebruikt ie Havoc, anabolen en in z'n vrije tijd xtc...

i love those party animals

Terug
Naar boven