- Waardering
- 3.870
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haat van die gastjes die eiwitten nemen. Zo kan ik ook 100kg deadliften ja...
Prachtig!een sportschool die de sauna afbreekt om dat een stel 50 plussers vreemdgaat en waarvan de rechtmatige eigenaar van de snol met een gebroken neus trained...
echtwaar is bij ons gebeurd![]()

als mijn trainingspartner zijn dag aan het vertellen is terwijl ik met een rode kop op de bench lig om die laatste herhaling deruit te persen
.Ik haat van die gastjes die eiwitten nemen. Zo kan ik ook 100kg deadliften ja...

Beide deden hun oefeningen echt compleet fout. De kleine had veel te veel gewicht en kon de beweging niet eens afmaken, en de lange trainde zijn schouders, maar gooide het gewicht met hulp van zijn benen en rug omhoog.
Ik irriteer me eigenlijk nooit ergens aan. Het is altijd lekker rustig als ik ga. Vandaag waren er wel 2 gasten aan het trainen. 1 heel klein ventje en een lange smale kerel. Beide deden hun oefeningen echt compleet fout. De kleine had veel te veel gewicht en kon de beweging niet eens afmaken, en de lange trainde zijn schouders, maar gooide het gewicht met hulp van zijn benen en rug omhoog.
Ik had er eigenlijk wel wat van willen zeggen, maar wil ook niet als betweter overkomen en weet ook niet of de mensen er op zitten te wachten. Misschien gewoon vragen: mag ik je een tip geven? Zelf vind ik het echt niet erg als iemand wat opmerkt over mijn oefeningen. Als ik het daardoor beter ga doen, prima.
Wat vinden jullie?
Misschien deden ze pushpresses? (/nadat ze failden op strict press)
Ik kan me er juist aan ergeren als er mensen zijn die komen zeggen dat je iets verkeerd doet terwijl dat gewoon een bewust alternatief is.
Voorbeeld: - Je bent met 5x5 bezig. Gaan mensen zeggen dat je te hoog in gewicht zit en daardoor je setje niet af kunt maken.
Voorbeeld: - Je bent met 5x5 bezig. Gaan mensen zeggen dat je te hoog in gewicht zit en daardoor je setje niet af kunt maken.
). Pakt ie de stang achterlangs vast. Beentjes licht gebogen, maar z'n voeten zowat bijna 90 graden naar buiten gedraaid.