AndroidHealthClinic

Irritatie in de sportschool

Ik irriteer me enorm aan de onwetendheid aan vele mensen in mijn sportschool.
Vele gasten bij ons in de gym zitten te kuren, maar hun voeding is enorm slecht, benen trainen willen ze niet, squaten vinden ze "gevaarlijk" en deadliften kennen ze niet eens.

En dan vinden ze het zo raar dat ik harder dan hun vooruitgang boek zonder te kuren...

Laatst zag ik iets komisch maar irriteerde me ook gleijk.

Paar dagen geleden zag ik een breezer een nieuwe soort shrugg doen. Barbell vol aan het laden met 40kg totaal(stang included). Stapt ie over de stang heen (ik denk wat gaat hij doen ???). Pakt ie de stang achterlangs vast. Beentjes licht gebogen, maar z'n voeten zowat bijna 90 graden naar buiten gedraaid.
Geluid aan 't maken, rof in de spiegel aan het kijken, maar werd voor hem steeds zwaarder. Paar laatste reps stond ie zeker met z'n rug 40 graden naar achteren gericht. En toen ik het net dacht gebeurde het bijna, viel ie bijna achterover... herstelde zich net op tijd. :rolleyes:

Gelukkig had ie na dat ene setje het eindelijk door. :D

En bijna z'n rug verkloot :D

Had het vorige week 2x achter elkaar, gasten die net voor me langs wilden stappen terwijl ik lunges aan het doen was. Sta je daar met die stang op je rug, wil je net naar voren stappen, komt er zo'n debiel aan die er even snel langs wil. Sommige mensen letten gewoon echt niet op.

Ja daar irriteer ik me ook aan. Ook bij walking lunges( kruipen ze gewoon onder de stang door als je net omhoog komt (tis een smalle gang waar ik ze doe maar je kunt er aan de andere kant ook gewoon langs)

Ik irriteer me enorm aan de onwetendheid aan vele mensen in mijn sportschool.
Vele gasten bij ons in de gym zitten te kuren, maar hun voeding is enorm slecht, benen trainen willen ze niet, squaten vinden ze "gevaarlijk" en deadliften kennen ze niet eens.

En dan vinden ze het zo raar dat ik harder dan hun vooruitgang boek zonder te kuren...

:roflol: p*ssy's

Ik iriteer met aan mensen die altijd geiriteerd zijn zonder echte reden.
Net zoals van die mensen die kunnen klagen alleen om maar wat te klagen te hebben.
En het grappige is dat mensen zich er alleen zelf mee hebben want een ander heeft er geen last van.

Terug
Naar boven