XXL Nutrition

Is 12-15kg schone massa haalbaar in 1.5 jaar?

Peiling Peiling Is het mogelijk om in 1.5 jaar 12-15kg clean aan te komen

• Ja

Stemmen: 87 40,1%
  • Nee

Stemmen: 111 51,2%
  • hangt er vanaf

Stemmen: 19 8,8%

• Totaal stemmers
    217
vvm?
GTFO, eerder 2-3jaar

Massa wel, maar spiermassa nooit. Daar heb je 2-3 keer zo lang voor nodig.

Genetics mensen, genetics. Hou er rekening mee.
Heb je goeie genetics; ja haalbaar, mits je de goede training en voeding hebt.
Heb je er geen genetics voor; niet haalbaar, maar met de goede training en voeding kom je sowieso een flink eind!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 19:09 ----------

Ik had trouwens niet door dat de laatste post op 10 september was, excuses

Ken jij mensen met zulke genetics dan? Volgens mij bestaan die niet, mooi voorbeeld is idd om eens 15kg vlees te pakken en ergens op een hoop te gooien.
Wellicht is t mogelijk als je een stok bent ofzo (dat je benen er ook veel massa bij krijgen) maar vanaf een punt waarop je zegt: Zo die is in 1.5 jaar een fitnessmodel geworden, nee, lijkt me niet.

ik ben in 13 maanden 13 kilo droog aangekomen, no roids of iets en volle vechtsport training.. van 76,4 naar 89,3
Hoe weet je dat dat puur spier was? Je weet dat als je op hetzelfde vetpercentage blijft, je kilo's vet bent aangekomen, he? En wat dacht je van extra vocht vasthouden en een grotere maag/darminhoud? Scheelt alles bij elkaar zo 5 kilo.

Hoe weet je dat dat puur spier was? Je weet dat als je op hetzelfde vetpercentage blijft, je kilo's vet bent aangekomen, he? En wat dacht je van extra vocht vasthouden en een grotere maag/darminhoud? Scheelt alles bij elkaar zo 5 kilo.

Puur spier? tuurlijk niet. spier is vocht, reserves extra bloed ect ect.
ik ben 3% droger en 13 kg zwaarder, thats all im saying

Jammer zo'n vragen /polls. Verwacht de OP nu echt dat elk lichaam gelijk is? Optie 3 maar toegevoegd zodat ik kon stemmen.

Ken jij mensen met zulke genetics dan? Volgens mij bestaan die niet, mooi voorbeeld is idd om eens 15kg vlees te pakken en ergens op een hoop te gooien.
Wellicht is t mogelijk als je een stok bent ofzo (dat je benen er ook veel massa bij krijgen) maar vanaf een punt waarop je zegt: Zo die is in 1.5 jaar een fitnessmodel geworden, nee, lijkt me niet.

Vriend van me is in anderhalf jaar van 63kg naar 85. Vraag me niet hoe, sowieso flink supplementen gebruikt. Maar wat ik bedoelde is dat die gast genen heeft waar je bang van wordt. Het zal wss ook niet totaal schone massa wezen...

Als of je van supplementen groot wordt. Dan moet je naar AAS grijpen.

Vriend van me is in anderhalf jaar van 63kg naar 85. Vraag me niet hoe, sowieso flink supplementen gebruikt. Maar wat ik bedoelde is dat die gast genen heeft waar je bang van wordt. Het zal wss ook niet totaal schone massa wezen...

Das 22kg, is zeker 1.88 ofzo?

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 18:00 ----------

Jammer zo'n vragen /polls. Verwacht de OP nu echt dat elk lichaam gelijk is? Optie 3 maar toegevoegd zodat ik kon stemmen.

Admin powers

haha, voor de gene die denken dat 15 kilo vvm heel weinig is. Zie het verschil

en denk erbij dat je het bij iemand die net begint met traint en dan in 1 jaar 15kilo vvm bijkomt een grooooooote verschil zal zien.

ot: denk niet dat 15jaar vvm in 1 jaar naturel mogelijk is.

198784_367143770031424_13909128_n.jpg

Afhankelijk van je startpunt kan je als beginner redelijk ver komen. Direct vanaf het begin de juiste voeding, de juiste training en voldoende rust icm met redelijke genetics.

Dit hangt af van het lichaam, maar met de juiste omstandigheden lukt 15 kg makkelijk.

Nou makkelijk... Het gaat over pure spiermassa, dus je moet de kgs tellen na bulk én cut. Dus 10kg pure spiermassa in het eerste jaar en nog eens 5kg in de volgende 6 maanden.

Iemand die redelijk mager begint kan makkelijk zoveel gewicht winnen. Maar gewicht gaat niet alleen in spiermassa zitten natuurlijk. Maar iemand met een al normaal gewicht zal hard zijn best mogen doen om 15kg droge spiermassa after cut over te houden. Ik denk dat velen zich mispakken aan kg vs spier.

Ik wilde eigenlijk nee zeggen, maar heb toch gekozen voor hangt er van af.

Er zijn een aantal factoren die het mogelijk kunnen maken en dat is mn

- start massa, als die ver onder normaal zit dan is de kans dat je alleen al door meer te eten een flink aantal kilo's aanzet aanwezig.
- leeftijd, ik zie binnen een bepaalde leeftijds groep (pubertijd) mensen 10-15 kg spier in een jaar aan komen zonder te trainen.
- "ondersteuning", maw AAS

Het is zeker mogelijk. Zelf ben ik van 65 naar 82 kilo gegaan in 2 jaar tijd, en dit is voor het grootste deel spiermassa, aangezien ik nog steeds bijna geen vet aan mijn lijf heb.

12kg VVM is niet mogelijk (misschien met aas), end of discussion. Wat je gaint is vocht, vet en een beetje spier. Een klein laag je vet en vocht in je spieren kan je al snel een stuk buffer laten lijken, waardoor het voor een leek misschien lijkt alsof je allemaal spiermassa aan bent gekomen.

Nou makkelijk... Het gaat over pure spiermassa, dus je moet de kgs tellen na bulk én cut. Dus 10kg pure spiermassa in het eerste jaar en nog eens 5kg in de volgende 6 maanden.

Iemand die redelijk mager begint kan makkelijk zoveel gewicht winnen. Maar gewicht gaat niet alleen in spiermassa zitten natuurlijk. Maar iemand met een al normaal gewicht zal hard zijn best mogen doen om 15kg droge spiermassa after cut over te houden. Ik denk dat velen zich mispakken aan kg vs spier.

Met de juiste omstandigheden als alles mee zit is het gewoon goed mogelijk.
Niet de norm, heel bijzonder is het ook niet.
Ken wel verhalen waar mensen veel meer wonnen en dan heb je het idd over mensen die vrij magertjes beginnen.

Er word onderschat wat naturel mogelijk is en hoe belangrijk voeding is.
Denk dat weinige hun lichaam echt goed kennen en hun voeding op orde hebben.
Dan laat je vaak enorm veel kg's liggen.

Met de juiste omstandigheden als alles mee zit is het gewoon goed mogelijk.
Niet de norm, heel bijzonder is het ook niet.
Ken wel verhalen waar mensen veel meer wonnen en dan heb je het idd over mensen die vrij magertjes beginnen.

Er word onderschat wat naturel mogelijk is en hoe belangrijk voeding is.
Denk dat weinige hun lichaam echt goed kennen en hun voeding op orde hebben.
Dan laat je vaak enorm veel kg's liggen.
Dat laatste daar ben ik het zeker mee eens. Er falen veel meer mensen in het voeding gedeelte dan in het training gedeelte.

Terug
Naar boven