MuscleMeat

Is eiwitshake geschikt voor mijn leeftijd?

Ruwie

Cool Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik ben nog maar 15 jaar maar ik wil toch een eiwitshake proberen.
Maar daar wil ik natuurlijk eerst meer informatie voor hebben.
Helaas vond ik de informatie die ze me gaven in de sportschool te weinig.
Daarom probeer ik het hier eens.

Dus zou iemand me kunnen vertellen of het goed is om op mijn leeftijd dit al in te nemen?
En hoe vaak moet ik zoiets gebruiken?

Alvast bedankt!!

je kan dat zeker innemen maar je moet eerst zorgen dat je gewone voeding in orde is.
zorg dat je je meeste eiwitten binnenkrijgt dmv je voeding en dat kan je dan altijd nog opvullen met shakes
succes

hoe lang train je al? stats? lengte? gewicht? voeding op orde?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog een beginner.
Ik train nog 2 maanden intensief.
Mijn lengte is 1.80 en ik weeg 60 kilo.
Dat is dus echt te weinig.... Ik probeer daarom veel kip, eieren, rijst en melk te drinken om toch nog genoeg eitwitten binnen te krijgen.

Je kan het zeker gebruiken, je bent niet te jong om te bodybuilden en shakes te drinken. Trouwens het is ideaal om op jouw leeftijd te bodybuilden, wanneer je lichaam nog in ontwikkeling is..

imo kan je niet veel misdoen met eiwitshakes. Ik sla mijn shake na de training nooit over.

Succes

tuurlijk, eiwitshakes kan altijd.. als ik naar je gewicht kijk, heb je ook behoefte naar koolhydraten, en niet zo'n klein beetje ook!

cardio beperken tot alleen een warming-up, lekker veel eten, niet op een koolhydraatje kijken dus, de nodige eiwitjes binnen krijgen, hard trainen en eventueel eiwitshakes..

magere kwark voor het slapen gaan blijft altijd een goude tip ;) écht doen!

Bedankt voor de tips allemaal!

Maar ik dacht dat als je meer lichaamsmassa wil krijgen, dat je dan alleen veel eiwitten moest binnenkrijgen?
Maar ik moet dus ook nog voeding eten waar veel koolydraten inzitten?
En waar zitten veel koolydraten in?