XXL Nutrition

IS: nasleep

De terreurbeweging Islamitische Staat roept zijn aanhangers op om de Franse en Amerikaanse bombardementen in het noorden van Irak te vergelden met aanvallen op burgers. "Wat je het beste kunt doen is proberen om elke ongelovige te doden, Fransen, Amerikanen of hun bondgenoten", laat IS weten in een audiobericht.

De organisatie SITE, die activiteiten van terreurgroepen volgt, heeft het bericht van IS-woordvoerder Abu Mohamed al-Adnani opgepikt en geverifieerd.

"Als je niet weet hoe je aan explosieven of munitie moet komen, dan moet je de ongelovige maar apart nemen en zijn hoofd inslaan met een steen, hem doden met een mes, overrijden met je auto, verstikken of vergiftigen", zegt de woordvoerder.

Amerika voert sinds begin augustus luchtaanvallen uit op IS in Irak, Frankrijk heeft vorige week vrijdag de eerste bombardementen uitgevoerd.

http://nos.nl/artikel/701344-is-roept-op-tot-aanslagen-op-burgers.html

Nog meer liefde van IS. Maar ja bericht komt van SITE, voor de complottheorist teveel bias. Of based zoals Brotoscience het noemt. Oh ja en de oprichter heeft een haakneus, dan kan je ze al helemaal niet vertrouwen natuurlijk. Allemaal een Zionistisch complot. Maar IS was toch ook een Zionistisch complot?

Based is iets positief, ericr

Ik wil ganse context van zn uitspraken zien, niet enkel wat nos rapporteert van site zn stukje. Ik zie wel wat ik vnv daarover vindt.

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

moslims hoeven niet tot extremisme gedreven te worden totaalidioot dat je bent. En omdat wij zo tolerant zijn dat mensen hun geloof kunnen praktiseren betekent niet dat het niet tegen onze normen en waarden ingaat, laat staan dat de sharia houding in onze maatschappij past (of moeten moslims in hun eigen wijken ook de hand van een appeldief kunnen afhakken?)

lees mijn bericht goed.
Zoveel mogelijk praktiserend wilt zeggen dat je niet volledig volgens de sharia kan leven

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Vele burgers zijn verkracht en onthoofd.

Ben benieuwd naar de beelden. Gek dat isis altijd beelden heeft, maar hun 'slachtoffers' nooit en kunnen enkel bevestigd worden via getuigenissen (en ze hebben natuurlijk 0,0 vested interest om hun verhaal aan te dikken...)

Topic gaat echt nergens over.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Gek dat isis altijd beelden heeft, maar hun 'slachtoffers' nooit en kunnen enkel bevestigd worden via getuigenissen

Ja, raar man! Ik denk dat de holocaust ook niet is gebeurd, die joden hadden toch tijd genoeg om even een foto te maken in de gaskamer?

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ja, raar man! Ik denk dat de holocaust ook niet is gebeurd, die joden hadden toch tijd genoeg om even een foto te maken in de gaskamer?

#Gaschamber selfieeee

Maar een enkeling had in die tijd een camera(van 10kg), tegenwoordig heeft iedereen een camera op z'n mobiel/smartphone.

Jezus, slachtoffers komen niet met materiaal omdat ze dood zijn idioot.

Paul Newman strikes again !!1!

Kwam dit tegen op facebook

2cysivc.jpg

ik kwam dit tegen via google

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gemeenschappen zullen altijd blijven clashen.

Clash of Civilizations

:roflol:

Anyway heb ik toch al een aantal filmpjes gezien waar een boel burgers op een rij worden gezet/gelegd en daarna door hun kop heen geschoten worden en een graf in getrapt worden. Zou confirmed zijn dat 't ISIS/IS/haatbaardjes waren die schoten.

Terug
Naar boven