MuscleMeat

Islam is wetenschappelijk!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent pathetic, heb jij ook de aanval geopend op de islam builderB
 
ze moesten mensen die hun kinderen met religie indoctrineren een flinke boete geven. ongeacht welke religie het ook is.

laat ze het zelf lekker bepalen of ze een religie willen aanhangen of niet.
 
Prachtig stukje !
Ik ga die link zeker fowarden naar islambroeders met kinderen, bedankt voor het vinden

Haha wat ben je toch een triest persoon met je islambroeders.. Had ook niet van je verwacht dat je in zou gaan op enkele dingen die op de voorgaande pagina zijn gezegd..
 
Hoe kunnen mensen zichzelf toch zo voor de gek houden?

Als de Koran/Bijbel echt het woord is van god, waarom staat dat boek dan niet vol met briljante teksten, maar vooral met wreedheden, vaagheden en tegenstrijdigheden? Je mag toch wel van een god verwachten dat hij een boek schrijft waarin hij zichzelf niet continu tegenspreekt en dat de moraal uitademt van primitieve nomaden?

Als god zichzelf echt verstopt omdat het een kwestie van geloof en vertrouwen moet blijven, waarom heeft hij vroeger dan wel regelmatig wonderen verricht, zoals het splijten van de rode zee, die iedereen kon zien? Was het vertrouwen van die mensen minder belangrijk?

Waarom staat er in de Bijbel en Koran dat homo's dood moeten, net als mensen die op zondag werken en nog een hele rits? Waarom heeft god met de zondvloed bijna iedereen vermoord, inclusief miljoenen onschuldigen? Is dat wat een verheven iemand als een god zou doen? En waren alle waterdieren onschuldig maar de landdieren niet? En hoe paste al die dieren op dat schip?

Waarom zegt god/allah dat we moeten bidden, maar beantwoordt hij nooit een gebed ondanks dat hij dat dat wel heeft beloofd?


De koran staat ook vol met wonderen en wetenschappelijke teksten
Op de rest ga ik gewoon niet in, omdat het te zien is dat je geen ene shit weet over islam en de koran
 
zelda heeft een goed punt imo

zolang gelovigen ergens geen antwoord op hebben zeggen ze: dat moet je maar geloven... tja
 
Wat zijn wij moslims toch weer heerlijk in de spotlights
 
Wat zijn wij moslims toch weer heerlijk in de spotlights

Ja waarschijnlijk komt dat doordat jullie heel komisch, gevaarlijk en fundamenteel zijn en dat is een bijzondere combinatie
 
Wat zijn wij moslims toch weer heerlijk in de spotlights

raar he , en waarom altijd die moslims he , waarom nooit westerlingen of chinezen of afrikanen.heel appart , kan er met de kop niet bij.:roflol:;)
 
Aldous Huxley? Zijn woorden kunnen niet in volledige taal worden begrepen, ben ik geneigd te zeggen, door iemand die nooit gevlogen heeft.

Duurde ff eer ik die zin doorhad :D

Jij bent pathetic, heb jij ook de aanval geopend op de islam builderB

Whahaha, dat had je graag gewild he? Nee ik heb wel betere dingen te doen. Religies in het algemeen belachelijk maken bijvoorbeeld. Maar ja, dat is als een sneeuwbal de berg afduwen die nog maar een héél klein zetje nodig heeft :D (je moet even weten waar je bal moet aanduwen)

Prachtig stukje !
Ik ga die link zeker fowarden naar islambroeders met kinderen, bedankt voor het vinden

Whahaha, met een koran die zegt dat informatie vinden en leren (over wat relevant om in de koran te kunnen blijven geloven) zo belangrijk is heb je dit stukje nog nooit gevonden? Ik heb er ong. 30 sec over gedaan...
Ik denk niet dat jij een heel goede moslim gaat worden bro. You preach so much, but practice so little.

Ik vraag me af hoeveel mensen die je de link gaat geven bekend zijn met het werk van Pavlov of Skinner, maar ze zouden 'trots' op ze zijn, hun kinderen als honden opvoedend.

De koran staat ook vol met wonderen en wetenschappelijke teksten
Op de rest ga ik gewoon niet in, omdat het te zien is dat je geen ene shit weet over islam en de koran

Jammergenoeg weet de koran ook niets over de wetenschap.

Wat zijn wij moslims toch weer heerlijk in de spotlights

Haha, yupz, de SPOTlights.

raar he , en waarom altijd die moslims he , waarom nooit westerlingen of chinezen of afrikanen.heel appart , kan er met de kop niet bij.:roflol:;)

Mja, idd, wordt ook eens tijd om die verfoeilijke christelijke overtuigingen aan de kaak te voelen. Al is daar de afgelopen tijd ook wel het nodige aan topic over gevuld volgens mij :D
De chinese cultuur is overigens ook rot tot op het bot en afrika, tja, daar zou je ook geen dubbeltje voor geven. Die doen echt niet voor moslims onder.

Als het een hindoestaanse site was geweest had ik 'em net zohard gepost.

p.s. @ spiertje Ik ben er overigens bijna weer bovenop gekomen na je keiharde negatieve-karma-bomaanslag. Volgens de psych mag ik volgende week weer van de Valium af en proberen of ik van m'n plots ontstane agorafobie af kan komen.
 
Laatst bewerkt:
hahaha geloven in een oppermachtig wezen:P

oh my wetenschap!
 
Whahaha, dat had je graag gewild he? Nee ik heb wel betere dingen te doen. Religies in het algemeen belachelijk maken bijvoorbeeld. Maar ja, dat is als een sneeuwbal de berg afduwen die nog maar een héél klein zetje nodig heeft :D (je moet even weten waar je bal moet aanduwen)

Ja, dat de islam vijanden had wist ik alang, die het maar al te graag verbaal en non verbaal aanvallen
Whahaha, met een koran die zegt dat informatie vinden en leren (over wat relevant om in de koran te kunnen blijven geloven) zo belangrijk is heb je dit stukje nog nooit gevonden? Ik heb er ong. 30 sec over gedaan...
Ik denk niet dat jij een heel goede moslim gaat worden bro. You preach so much, but practice so little.
Een moslim leert constant, hoort constant te leren, dus ja dank je voor je voor die site

Ik vraag me af hoeveel mensen die je de link gaat geven bekend zijn met het werk van Pavlov of Skinner, maar ze zouden 'trots' op ze zijn, hun kinderen als honden opvoedend.

Pavlov en skinner, flikker lekker op met je meta-fysische emipirisch onmogelijk te bewijzen theorien
Toevallig ben ik wel bekend met het werk van behave-psych skinner en dat hele kliekje humanisten
Zeker weten dat jij daar ook onder valt

Jammergenoeg weet de koran ook niets over de wetenschap.

Oja, jij natuurlijk als volleerd en gedoceerd wetenschapper gaat ons dat natuurlijk allemaal uitleggen
Jullie weten niks, jullie denken dat jullie wat weten maar jullie weten shit
De dag des oordeels komt eraan, en dan zullen we wel eens zien

Haha, yupz, de SPOTlights.



Mja, idd, wordt ook eens tijd om die verfoeilijke christelijke overtuigingen aan de kaak te voelen. Al is daar de afgelopen tijd ook wel het nodige aan topic over gevuld volgens mij :D
De chinese cultuur is overigens ook rot tot op het bot en afrika, tja, daar zou je ook geen dubbeltje voor geven. Die doen echt niet voor moslims onder.

Als het een hindoestaanse site was geweest had ik 'em net zohard gepost.

p.s. @ spiertje Ik ben er overigens bijna weer bovenop gekomen na je keiharde negatieve-karma-bomaanslag. Volgens de psych mag ik volgende week weer van de Valium af en proberen of ik van m'n plots ontstane agorafobie af kan komen
Ga huilen man, je zeikt zo door over die neg karma
Het doet je echt wat, te zielig om nog op te reageren
 
In dat non-verbale kan ik me wel vinden ja.

Meer dan eens de handen in ongeloof naar boven gestoken, of m'n hoofd erin begraven uit puur ongeloof.

Wij weten shit. Jij hebt les in quantum mechanica en behaviouristische theorieën, jij hebt het boek met de waarheid.
Hoe zit het dan? Hoe verklaart de Koran de diversiteit van leven? Wat zegt de koran over het heelal? Ons lichaam en diens werking?
Wat valt uit de koran te halen dat nog ontdekt/bewezen moet worden?

Sinds wanneer gaat het bij Pavlov en Skinner om meta-fysische shizzle die niet de bewijzen valt?
Ivan Pavlov - Wikipedia
B. F. Skinner - Wikipedia, the free encyclopedia
I'd be delighted to be enlightened.
 
Prachtig stukje !
Ik ga die link zeker fowarden naar islambroeders met kinderen, bedankt voor het vinden

dan hoop ik dat jij en je islambroeders geen kinderen kunnen krijgen
 
dan hoop ik dat jij en je islambroeders geen kinderen kunnen krijgen

Insallah kunnen ook broeders kinderen met elkaar krijgen. Maar waarom ie het alleen maar naar z'n broeders stuurt...

Zou het niet, gezien het belang van de moeder in het gezin, ook iets zijn om de 'zusters' een kopietje van deze puppycursus te geven?
 
De koran staat ook vol met wonderen en wetenschappelijke teksten
Op de rest ga ik gewoon niet in, omdat het te zien is dat je geen ene shit weet over islam en de koran

Wat voor wetenschappelijke teksten staan er dan in de Koran? Staan er dingen in die men nog niet wist toen dat boek uitkwam? Als het echt een boek van de almachtige geweest is dan moet er nadat de koran verscheen een golf van nieuwe uitvindingen zijn geweest dankzij de nieuwe inzichten die het boek gaf!

En waarom ga je niet op mijn simpele vragen in? Als je op dit soort simpele vragen zelfs geen duidelijk antwoord kan geven, wat voor conclusie moet ik daaruit trekken? Ik weet inderdaad niet veel over de Koran, juist een goede reden om me te helpen toch, is het niet de taak van iedere moslim om het woord van Allah door te geven? Ik denk niet dat hij het op prijs stelt als je mensen met vragen over de Islam negeert. :(
 
Ik denk dat Spiertje niet goed weet wat een wetenschappelijke tekst is en wat het doel vaak is van zo'n tekst.
 
De enige levensvorm die elk mens met geluk aanvaard omvat: goede coïtus/slaap/eten/drinken, spanningloos leven, begrip en genot, bevredigd zelfbeeld, vaststelling van verschijningen door wetenschap, erkenning van anderen, fysieke gezondheid, sociale contacten en een levensloop waarin alle levenswensen binnen het levenstijdsbestek vervuld worden. Waarin geld een eventuele sleutel is om tot die zelfontplooing te komen.

Maar indien dit niet tot de mogelijkheid behoord of niet toekreikend is, gaat het individu opzoek naar lotgenoten en als kuddedieren wordt een schild opgebouwd om wel bevredigende individuen een krachtig signaal af te geven dat ze er niet naar snacken. Des noods schrijf je het op en zwaai je luidruchtig met het gebundelde papier als iets wat almachtig is. Hetgeen jij en je lotslachtoffers alleen kunnen weten, zodat het exclusiviteitsrechts op de waarheid geclaimed kan worden.

Gebruik van geweld = een jammerende verliezers kreet die diepgeworteld onbevrediging kan wegnemen onder het motto "Ik niet, dan anderen ook niet" want het aanzien van wel bevredigende is voor onbevredigde ijzingwekkend onverdraagzaam.
 
Duurde ff eer ik die zin doorhad :D



Whahaha, dat had je graag gewild he? Nee ik heb wel betere dingen te doen. Religies in het algemeen belachelijk maken bijvoorbeeld. Maar ja, dat is als een sneeuwbal de berg afduwen die nog maar een héél klein zetje nodig heeft :D (je moet even weten waar je bal moet aanduwen)



Whahaha, met een koran die zegt dat informatie vinden en leren (over wat relevant om in de koran te kunnen blijven geloven) zo belangrijk is heb je dit stukje nog nooit gevonden? Ik heb er ong. 30 sec over gedaan...
Ik denk niet dat jij een heel goede moslim gaat worden bro. You preach so much, but practice so little.

Ik vraag me af hoeveel mensen die je de link gaat geven bekend zijn met het werk van Pavlov of Skinner, maar ze zouden 'trots' op ze zijn, hun kinderen als honden opvoedend.



Jammergenoeg weet de koran ook niets over de wetenschap.



Haha, yupz, de SPOTlights.



Mja, idd, wordt ook eens tijd om die verfoeilijke christelijke overtuigingen aan de kaak te voelen. Al is daar de afgelopen tijd ook wel het nodige aan topic over gevuld volgens mij :D
De chinese cultuur is overigens ook rot tot op het bot en afrika, tja, daar zou je ook geen dubbeltje voor geven. Die doen echt niet voor moslims onder.

Als het een hindoestaanse site was geweest had ik 'em net zohard gepost.

p.s. @ spiertje Ik ben er overigens bijna weer bovenop gekomen na je keiharde negatieve-karma-bomaanslag. Volgens de psych mag ik volgende week weer van de Valium af en proberen of ik van m'n plots ontstane agorafobie af kan komen.

:roflol:
 
In dat non-verbale kan ik me wel vinden ja.

Meer dan eens de handen in ongeloof naar boven gestoken, of m'n hoofd erin begraven uit puur ongeloof.

Wij weten shit. Jij hebt les in quantum mechanica en behaviouristische theorieën, jij hebt het boek met de waarheid.

Ik heb geen les in behavioristische theorien, en ik volg een aantal vakken in de quantum mechanica(waar ik overigens mee ga stoppen, heidense ideen opzoeken is niet de beste manier om je imaan te versterken), niet de hele studie zelf.


Hoe zit het dan? Hoe verklaart de Koran de diversiteit van leven? Wat zegt de koran over het heelal? Ons lichaam en diens werking?
Wat valt uit de koran te halen dat nog ontdekt/bewezen moet worden?

Veel bijzondere ontdekking die in de koran gestaan hebben, die mensen toendertijd ook nog niet konden weten: Wetenschap in de Koran - Voor de koran omrent het leven, heelal en ons lichaam


Sinds wanneer gaat het bij Pavlov en Skinner om meta-fysische shizzle die niet de bewijzen valt?
Ivan Pavlov - Wikipedia
B. F. Skinner - Wikipedia, the free encyclopedia
I'd be delighted to be enlightened

Bepaalde ideen van Pavlov en Skinner zijn gewoon metafysische aannamen, het zijn en blijven veronderstellingen die in hun waarheid niet bewezen kunnen worden, het is empirisch gezien ook niet toetsbaar. Ieder van die theorien hanteren een bepaalde sT en het is maar net welk mogelijkerwijs goed toepasbaar is.

En met betrekking tot je ideen over opvoeding, zie het als de analogie van de hoed(Hoeden van Huter)
Net als een hoed is een bepaalde theorie meer of minder geschikt voor een bepaalde gelegenheid;persoon;situatie zo zul je niet zo gauw een hoge hoed dragen bij een bezoek bij de buurvrouw.

En los van de gepastheid, kun je je ook afvragen of een bepaalde theorie wel bij je past. En om de analogie nog even door te trekken als een bepaalde gelegenheid vraagt om een deftige hoed aan te trekken kun je daar alsnog bezwaar tegen hebben.
Zo ook met de islamitische opvoeding, mijn broeders en ik zullen ervoor kiezen om ze op een islamitische manier op te voeden, en niks wat jij of wie dan ook daaraan iets kan doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven