XXL Nutrition

Islam is wetenschappelijk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor wetenschappelijke teksten staan er dan in de Koran? Staan er dingen in die men nog niet wist toen dat boek uitkwam? Als het echt een boek van de almachtige geweest is dan moet er nadat de koran verscheen een golf van nieuwe uitvindingen zijn geweest dankzij de nieuwe inzichten die het boek gaf!

En waarom ga je niet op mijn simpele vragen in? Als je op dit soort simpele vragen zelfs geen duidelijk antwoord kan geven, wat voor conclusie moet ik daaruit trekken? Ik weet inderdaad niet veel over de Koran, juist een goede reden om me te helpen toch, is het niet de taak van iedere moslim om het woord van Allah door te geven? Ik denk niet dat hij het op prijs stelt als je mensen met vragen over de Islam negeert. :(

Ik negeer niet iedereen, ik heb zat vragen beantwoord zo ook die van builderB
Dat ik jou systematisch negeer moet je jezelf persoonlijk maar aantrekken

Insallah kunnen ook broeders kinderen met elkaar krijgen. Maar waarom ie het alleen maar naar z'n broeders stuurt...

Zou het niet, gezien het belang van de moeder in het gezin, ook iets zijn om de 'zusters' een kopietje van deze puppycursus te geven?

Aangezien mensen die verdoemd zijn er toch geen baat bij hebben

Ik negeer niet iedereen, ik heb zat vragen beantwoord zo ook die van builderB
Dat ik jou systematisch negeer moet je jezelf persoonlijk maar aantrekken

Waarom? Stel ik moeilijke vragen die je aan het twijfelen brengen? De volgende vraag is bijvoorbeeld ook heel simpel:

Als de de mens zo complex is dat hij wel ontworpen moet zijn, en niet uit evolutie kan zijn voortgekomen hebben we een probleem: Wie heeft God/Allah ontworpen? Een godheid zit neem ik aan niet minder complex in elkaar dan een mens, dus dan moet die volgens die logica ook wel ontworpen zijn.

Tags: monsterlijke poelen stupiditeit, schapenschijt, zaadreligies

:roflol:

gast lul niet zo enorm stom uit je nek, je doet jezelf er echt te kort mee. Er is geen plek op deze aarde voor mensen die zo ontzettend achteruitdenken. Je zal helaas ingehaald worden door de homo economicus. En ik vraag me af waarom je niet lekker terug verhuisd naar het midden oosten daar denken er een stuk meer zo ontzettend achterlijk.

Ik vind het zeer stuitend dat je kosten wat kost blijft ontkennen, terwijl er zulke overtuigende bewijzen worden getoond, telkens maar weer. Het is een bewijs van een ongelofelijke domheid of noem het oogkleppen van mijn part. Jullie zien niet in door kosten wat kost vasthouden aan zoiets achterlijks als geloof je een enorme kennisachterstand oplevert. Dit zal in de toekomst daarom ook het einde betekenen van welk geloof dan ook.

Geloof heeft baat bij domme, onzekere en onwetende mensen daar drijft geloof namelijk op.

Ze hebben daar een woord voor kan er alleen even zelf niet opkomen. Bedenk hetzelf maar. O ja Idiot was het :P

Uhu,met die scheldkannonade zul je me zeker overhalen:roflol:

Waarom? Stel ik moeilijke vragen die je aan het twijfelen brengen? De volgende vraag is bijvoorbeeld ook heel simpel:

Als de de mens zo complex is dat hij wel ontworpen moet zijn, en niet uit evolutie kan zijn voortgekomen hebben we een probleem: Wie heeft God/Allah ontworpen? Een godheid zit neem ik aan niet minder complex in elkaar dan een mens, dus dan moet die volgens die logica ook wel ontworpen zijn.

Heeft daar niks mee te maken, BuilderB stelt veel lastigere vragen dan dat jij doet
Er is een bepaalde reden waarom ik jou negeer, en die zul jij je vast nog wel herrineren

Heeft daar niks mee te maken, BuilderB stelt veel lastigere vragen dan dat jij doet
Er is een bepaalde reden waarom ik jou negeer, en die zul jij je vast nog wel herrineren

zeg het dan tegen mij.ik wil ook graag weten wie god gemaakt heeft.

Nee eerlijk gezegd niet, of het moet zijn dat je denkt dat ik door de duivel ben gestuurd ofzo?

Uhu,met die scheldkannonade zul je me zeker overhalen:roflol:

haha ik citeerde alleen even de tags Spiertje16...

Denk er maar eens goed over na, O nee natuurlijk dat is ook zo meneer hoort alleen wat ie wil horen dat maakt het leven simpel en overzichtelijk. Dat is wel een voordeel van geloof idd. Als je maar goed luistert/doet naar wat een boek zegt dan komt het wel goed met je....

Heerlijk lijkt me dat, of het is zwart of het is wit. En niks geen grijstinten gewoon zwart/wit.

YouTube - Frank boeijen groep - zwart wit

;)

Reltopic, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven