MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg alleen dat je als vrij denker gevaarlijk bezig bent. Je weet wat voor gevolgen vrij denken kan hebben. Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.

Je bent slecht als je willens en wetens de waarheid afkeurt.

Als je oprecht geleid wilt worden door god moet jijzelf dat vragen aan hem. Pray for guidance.

Dankzij mijn vrij denken heb ik mijn fouten kunnen inzien en mijn leven het juiste pad gezet.

Wat heeft de waarheid met goedheid te maken? En waarom zou Mohammed de waarheid mogen bepalen? Is er dan ook maar een klein ietsiepietsie beetje bewijs dat Mohammed door God gezonden is (of de stem van God is zijn hoofd hoorde?).

Trouwens meeste mensen tegenwoordig die stemmen horen zitten in die psychiatrische instellingen. Zit daar geen mogelijke profeet dan tussen zonder dat wij het weten?

Ik heb het eens aan God gevraagd, kreeg geen antwoordt spijtig genoeg. Maar geloof wel dat hij mij geleid heeft tot het goede pad. Dit door te voelen ipv te luisteren, gezien god=energetische en als hij niets zegt kan ik niet luisteren gezien ik niets hoor.

Het is idd bijzonder dat anno 2015 nog zoveel mensen een religie volgen.
Maar dit bewijst ook hoe intelligent deze (met name de Abrahmitische) religies zijn opgezet.
Zoals je zegt: ''Een beetje zoals de staat, maar dan met een spiritueel kantje.''
Religie is een systeem zoals het financiële systeem en politieke systeem, alleen dan een stuk complexer omdat je spirituele controle moet hebben.

Wanneer mensen dan ook zeggen van: ''Ach, stel mafkezen die in een ouderwets boekje geloven, geschreven door een of andere malloot''.
Dan heb je er echt de ballen verstand van, als je naar eeuwenlang spirituele controle streeft, moet je van goede huizen komen.

Nu is religie in daling.

Maar wat als men technologisch zover is, dat men een hologram kan maken van een terugkerende Jezus Christus?
Religie kan zo weer een comeback krijgen. :p

Ik heb ooit eens een boek gezien (niet gelezen) en dat noemde 'Macht'. Er is me toen wel verteld dat iedereen die ook maar iets van echte macht heeft over anderen in deze wereld dit boek hebben. Er staat in detail geschreven hoe je jezelf kan opwerken in deze wereld en mensen manipuleren. Stonden verhalen in van wat honderden jaren terug.

Dus inderdaad, malloten zijn het niet. Want macht is macht, wat je ook gebruikt om die macht te verkrijgen.

Men kan al een hologram maken van Jezus Christus, heb tijd terug 2pac gezien
http://www.youtube.com/watch?v=TGbrFmPBV0Y

• Topic Starter Topic Starter
Dankzij mijn vrij denken heb ik mijn fouten kunnen inzien en mijn leven het juiste pad gezet.

Wat heeft de waarheid met goedheid te maken? En waarom zou Mohammed de waarheid mogen bepalen? Is er dan ook maar een klein ietsiepietsie beetje bewijs dat Mohammed door God gezonden is (of de stem van God is zijn hoofd hoorde?).

Trouwens meeste mensen tegenwoordig die stemmen horen zitten in die psychiatrische instellingen. Zit daar geen mogelijke profeet dan tussen zonder dat wij het weten?

Ik heb het eens aan God gevraagd, kreeg geen antwoordt spijtig genoeg. Maar geloof wel dat hij mij geleid heeft tot het goede pad. Dit door te voelen ipv te luisteren, gezien god=energetische en als hij niets zegt kan ik niet luisteren gezien ik niets hoor.

Is het niet wonderbaarlijk hoe Islam door de jaren heen uitgegroeid is tot een wereldgodsdienst.

Kan dat niet zeggen van jouw hippiebulshit!!!

Sorry ik ben aan het vrij denken zonder me daarbij aan de islam te houden.

Did you see what I did here?

Ik ken de ''mainstream'' hologrammen.
Maar een terugkerende Jezus Christus moet indrukwekkend zijn.
De hemel die boven Jerusalem opensplijt, incl mooie bliksem effecten en daar komt Here Jezus Christus, zwevend uit de hemel vrede op aarde brengen.

Is het niet wonderbaarlijk hoe Islam door de jaren heen uitgegroeid is tot een wereldgodsdienst.

Kan dat niet zeggen van jouw hippiebulshit!!!

Sorry ik ben aan het vrij denken zonder me daarbij aan de islam te houden.

Did you see what I did here?

Ben geen hippie hoor man :p Vind de jaren 70 afgrijselijk.

Hoor wel hier doorheen al die ingehouden woede tov niet gelovigen en mensen die vrijer denken.

Did YOU see what i dit there.

---------- Toegevoegd om 03:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:06 ----------

Ik ken de ''mainstream'' hologrammen.
Maar een terugkerende Jezus Christus moet indrukwekkend zijn.
De hemel die boven Jerusalem opensplijt, incl mooie bliksem effecten en daar komt Here Jezus Christus, zwevend uit de hemel vrede op aarde brengen.

Cinema->3D

Kan je alvast een groot deel van Limburg mee bekeren.

Ben geen hippie hoor man :p Vind de jaren 70 afgrijselijk.

Hoor wel hier doorheen al die ingehouden woede tov niet gelovigen en mensen die vrijer denken.

Did YOU see what i dit there.

Ik zie dat je aannames hebt over mij. Een moslim koestert geen woede. Ik hou van jouw en gun jouw het beste in het leven.

En ik denk dat jij dat het best kan bereiken met Islam.

CAN you see what i did here.

Ik zie dat je aannames hebt over mij. Een moslim koestert geen woede. Ik hou van jouw en gun jouw het beste in het leven.

Ik heb geen aannames over jou, alleen vermoedens over wat kan zijn.

Heb ik even getest.

Ik hou ook van jouw en gun jouw het beste in het leven.
En ik denk dat jij dat het best kan bereiken zonder Islam.

^_^

^_^

Jij zit de vissen naar de zin:"Ik ben jou vriend voor eeuwig."

iknowwhatyouarethoing

Vraag het dan hem gewoon :p Als je gewoon zegt ik ben jou vriend voor eeuwig zal hij het wel terug antwoorden.

Of je hebt pech en hij zeg:"God is jou vriend voor eeuwig."

Jij zit de vissen naar de zin:"Ik ben jou vriend voor eeuwig."

iknowwhatyouarethoing

Vraag het dan hem gewoon :p Als je gewoon zegt ik ben jou vriend voor eeuwig zal hij het wel terug antwoorden.

Of je hebt pech en hij zeg:"God is jou vriend voor eeuwig."

Ik durf het niet zo direct te vragen. :gay:

^_^

Sorry maar als je Islam van mij en mijn broeders weghaalt. Wil je echt niet weten wat er met Nederland zal gebeuren. :p

Trust me je vind straatdieven al erg.

Let me just say.

Islam houdt mij en HEEL VEEL anderen in het gareel.

De maatschappij heeft behoefte aan Islam.

oke

vertel me...

ben ik Cools-approved?

Nou ik kan alleen maar zeggen dat los van wat je geloofd of je religie is dat ik je het beste wens als mens en ziel. En dat je mag leven uit liefde en zorg voor anderen en jezelf. En natuurlijk naar God toe ;)

Als die manier voor jou Islam is dan heb ik hier helemaal niets op tegen.

Sorry maar als je Islam van mij en mijn broeders weghaalt. Wil je echt niet weten wat er met Nederland zal gebeuren. :p

Let me just say.

Ik haal niks weg van je, dat moet je zelf beslissen.
Krijg nu wel een beetje het idee dat je helemaal van God los bent zonder islam.

Let me just say.

in voor mega orgie als gevolg van het wegvallen van de islam.

Let me just say.

Dus hiermee bedoel je dat de ware aard (of geaardheid) van moslim broeders slecht is?

Niemand houd mij tegen en ik ga niet zitten stelen of andere kwetsen.

En je begrijpt toch dat je in Nederland een minderheid bent en dat de meerderheid, met meer technologie de overhand heeft?

Ben Belg trouwens en zeer blij dat niemand iets om die land geeft (en zelfs niet ziet op de kaart).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven