AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Dus hiermee bedoel je dat de ware aard (of geaardheid) van moslim broeders slecht is?

Niemand houd mij tegen en ik ga niet zitten stelen of andere kwetsen.

En je begrijpt toch dat je in Nederland een minderheid bent en dat de meerderheid, met meer technologie de overhand heeft?

Ben Belg trouwens en zeer blij dat niemand iets om die land geeft (en zelfs niet ziet op de kaart).

Nope ik sprak alleen over mezelf. (DAM!! IT WAS JUST A JOKE)

Bro, mischien heb ik blond haar en blauwe ogen. You don know me. And they wont know me. Hahaha.

REMEMBER I AM JUST KIDDING ABOUT IT

Ja, blijkbaar heb jij bepaalde (spirituele) regels en voorschriften nodig om je goed te voelen en braaf te zijn.

De ware aard verschijnt als regels van geloof verdwijnen ;)

Zie kerk->:verneder:

Of mag dit dan?

---------- Toegevoegd om 03:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:23 ----------

Nope ik sprak alleen over mezelf. (DAM!! IT WAS JUST A JOKE)

Bro, mischien heb ik blond haar en blauwe ogen. You don know me. And they wont know me. Hahaha.

REMEMBER I AM JUST KIDDING ABOUT IT

Geen angst, ik ben niet bij de politie of een overheidsinstantie. Ga je ook niet aangeven ofzo hoor.

Ik durf het niet zo direct te vragen. :gay:

Gewoon vragen. Zolang hij islam heeft is je maagdelijkheid veilig.

---------- Toegevoegd om 03:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:26 ----------

Bedankt dat je mij aanspoort tot de Islam.

You see what i DID here.

Of do you see what GOD did there? Gezien jij niets te beslissen hebt.

---------- Toegevoegd om 03:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:27 ----------

Moet je trouwens niet gaan slapen voor gebed ofzo? God wouldn't approve that.

Ik moet zo gaan slapen of ik krijg op mijn fl**ker van mijn vriendin. En geloof mij God zijn toorn is niets vergeleken met hare.

You see what you did there by keeping me up so late

Moet je trouwens niet gaan slapen voor gebed ofzo? God wouldn't approve that.

Ik moet zo gaan slapen of ik krijg op mijn fl**ker van mijn vriendin. En geloof mij God zijn toorn is niets vergeleken met hare.

wie weet, misschien slaat god ook wel op de billen.

wie weet, misschien slaat god ook wel op de billen.

:p

---------- Toegevoegd om 03:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:31 ----------

En toen waren we nog met 3 en 1 gast..

Laten we hopen dat TheDeen zich vasthoud aan de islam voor al onze veiligheid en anussen.

Familie van me (zwarte kousen) moesten serieus voor 12 uur slapen, because God doesn't approve. :rolleyes:

Alvast een vraag voor morgen, sup met die avatar van je?
Lakshmi? Hindu?

Familie van me (zwarte kousen) moesten serieus voor 12 uur slapen, because God doesn't approve. :rolleyes:

Heb wat familieleden bij jehova zitten :p Ze komen nooit op familiefeesten vreemd genoeg.

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:36 ----------

Alvast een vraag voor morgen, sup met die avatar van je?
Lakshmi? Hindu?

Wou het net ook vragen.

Komt inderdaad van een godsdienst ver voor de islam :p

Ik ga slapen, TheDeen is iig beter discussie materiaal dan die black cobra.

basmca moet jij nu zulke dingen in men karma zetten :p Kan ik de volgende dagen dus niet openen als mijn vriendin in de buurt is.

---------- Toegevoegd om 03:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:40 ----------

TheDeen is dan ook extremer (en wat ouder vermoed ik) ;)

Dan krijg je ook extreme discussie over God en de Islam.

Probleem is dat discussiëren niet mag, we zouden alles moet opvolgen zonder zelf beslissingen te nemen.

Dus what is wrong here in this picture?

jammer dat TheDeen geen eindeloze quran quotes, filmpjes en meme's post :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

basmca moet jij nu zulke dingen in men karma zetten :p Kan ik de volgende dagen dus niet openen als mijn vriendin in de buurt is.

oeps

:roflol:

Dat is jammer, vermoedelijk omdat hij sneller op zijn teentjes is getrapt. Black Cobra kon meer hebben.

---------- Toegevoegd om 03:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:43 ----------

jammer dat TheDeen geen eindeloze quran quotes, filmpjes en meme's post :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 02:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

oeps

:roflol:

Ze vind het al erg dat ik enige tijd hier op vertoef (zeker 's nachts).:p

Dat is jammer, vermoedelijk omdat hij sneller op zijn teentjes is getrapt. Black Cobra kon meer hebben.

---------- Toegevoegd om 03:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:43 ----------

Ze vind het al erg dat ik enige tijd hier op vertoef (zeker 's nachts) en dan stuur jij dit.

"als je nog ff wil lachen voordat je vriendin je verkracht. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/first-cycle-379602/"

hey het was lachen of niet?
misschien moet ik zulk soort karma berichtes wat vaker naar je sturen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven