XXL Nutrition

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
*truc geslaagd om meer karma te krijgen*

meer karma=meer macht=islam=God

---------- Toegevoegd om 04:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:59 ----------

Sorry maar als je Islam van mij en mijn broeders weghaalt. Wil je echt niet weten wat er met Nederland zal gebeuren. :p

Trust me je vind straatdieven al erg.

Let me just say.

Islam houdt mij en HEEL VEEL anderen in het gareel.

De maatschappij heeft behoefte aan Islam.

Voor het slapen nog even quote FTW!!!

Sorry maar als je Islam van mij en mijn broeders weghaalt. Wil je echt niet weten wat er met Nederland zal gebeuren. :p Trust me je vind straatdieven al erg. Let me just say. Islam houdt mij en HEEL VEEL anderen in het gareel. De maatschappij heeft behoefte aan Islam.
wat is dit nou weer voor enge uitspraak?

eigenlijk zijn jullie allemaal zware criminelen maar dankzij islam wordt er alleen maar zo nu en dan wat opgeblazen en neergeschoten itt totale anarchie als jullie de islam niet zouden hebben?

Was een grapje, maar vrij denken is en blijft wel gevaarlijk :)

.

Laatst bewerkt:
waarom kent de islam gemeenschap procentueel gezien zo'n groot aantal bottom's? tis vb alom geweten in de gaygemeenschap dat het grootste deel van hun moslimbroeders (of beter gezegd zusters :D) een stuk liever de ontvangende rol op zich nemen.

Homo gevoelens hebben is normaal.

Een man mag er alleen niet op inspelen. Dit is in de middeleeuwen al behandeld door moslimgeleerden.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=5idZNhc-iqc

Het inspelen op homoseksualiteit is verboden in Islam, omdat het ziektes (aids) met zich meebrengt. Leidt tot verminking. En potentieel gevaarlijk is voor de mensheid.

Homos kunnen zichzelf niet voortplanten.
That's rich komende van een religie waarin mannelijke besnijdenis en vrouwelijke genitale verminking regelmatig voorkomt.

En alsof homo's de mensheid gaan doen uitsterven :roflol:

Als je been is gebroken laat je je niet opereren door je vrienden of je vrouw maar door een dokter. Begrijp je?

Ik accepteer het wel maar ben terughoudend erin omdat het continu aan het veranderen is. We weten iets en we weten niets! Dat is wetenschap zoals dat nu is het veranderd de hele tijd, omdat niemand het zeker weet. Met islam weet ik het wel zeker, dat kan ik niet zeggen bij wetenschap.

Als mijn vrouw of vriend een dokter is zal ik eerder naar hen gaan dan naar een dokter dat een vreemde is voor mij. Ik deel ook intieme zaken met vrienden/lief, omdat ik hen dat kan toevertrouwen en dat ik er zelf voldoening uit krijg om dit te doen. Ik luister ook naar hun innerlijke gevoelens en zo ontstaat er een band tussen mensen. Dit heeft nooit iets te maken met geloof en het innerlijke bestaat ook uit meer dan enkel je godsdienst en geloof.

Hoe kan je het zeker weten als je het zelf niet kan bewijzen. En er is een zeer groot verschil tussen bewijzen en beredeneren. Bewijs is iets sluitend, iets wat kan herhaald worden door IEDEREEN, gelovige, ongelovige, anders gelovige,... Dus elke persoon op aarde zou de "bewijzen" die door de stromingen worden voorgelegd moeten kunnen herhalen zonder ze te kunnen falsificeren. Cirkelredeneringen (zoals in dat lachwekkend filmpje dat je als "bewijs" gaf) kunnen nooit een bewijs zijn.
Het volgende wat ik zal schrijven is niet kwetsend bedoeld, maar gewoon om de absurditeit van zo'n beredenatie aan te tonen:
Veel terroristen zijn moslims, dus zijn moslims terroristen.
Allah bestaat want het staat in de Koran, de Koran is de waarheid want het is het woord van Allah.

Geef eens een voorbeeld van iets wetenschappelijk dat onlangs veranderde. Want ik zie enkel toevoegingen tot onze bestaande kennis, uitbreidingen en ontdekkingen.
"Wetenschappelijk" onderzoek die honderden/duizenden jaren geleden werd gedaan was ook vaak gebaseerd op beredeneringen, net zoals dit gedaan word bij elk bewijsstuk over de "waarheid" in de Koran. Dit is een foute techniek om zaken te bewijzen.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

Nog iets:

21.33. En Hij is het, Die de nacht en de dag schiep. Ook de zon en de maan, elk hunner beweegt zich langs een vaste baan.

Oei, een fout in de Koran? De zon staat stil en de aarde beweegt zich in een baan hierrond.

36.40. De zon mag de maan niet achterhalen noch kan de nacht de dag voorbijstreven. Zij zweven elk in hun eigen baan.

Is dit nu nog een fout? Hoe verklaren jullie een zonsverduistering dan?

25.61. Gezegend is Hij, Die de sterren, de stralende zon en de glanzende maan aan de hemel heeft geplaatst.
37.6. Wij hebben de laagste hemel met sterren versierd.

Sterren staan duizenden lichtjaren van ons en de hemel kan niet als plaats in het universum worden weergeven.

Het inspelen op homoseksualiteit is verboden in islam, omdat het ziektes (aids) met zich meebrengt.

met condoom mag het wel?

en een homogaam homokoppel die beiden hiv hebben, da maag ook dan.

homofilie is niet verboden omwille van hiv. je weet dondersgoed dt je hier nu aan het liegen bent.

met condoom mag het wel? en een homogaam homokoppel die beiden hiv hebben, da maag ook dan. homofilie is niet verboden omwille van hiv. je weet dondersgoed dt je hier nu aan het liegen bent.
Ik denk dat homofilie verboden is omdat het voor de heteroseksuele moslim geen prettige gedachte is dat zijn mogelijk homoseksuele achterbuurman bij het bidden in de moskee zich zou kunnen verlekkeren aan z'n opgestoken kontje.

Homo gevoelens hebben is normaal.

Een man mag er alleen niet op inspelen. Dit is in de middeleeuwen al behandeld door moslimgeleerden.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=5idZNhc-iqc

Het inspelen op homoseksualiteit is verboden in islam, omdat het ziektes (aids) met zich meebrengt. Leidt tot verminking. En potentieel gevaarlijk is voor de mensheid.

Homos kunnen zichzelf niet voortplanten.

Heb je dan homo gevoelens?

Dus net zoals de priesters in de kerk dient religie/godsdienst om die gevoelens te onderdrukken? Dan lukt niet zo goed in de kerk (ze gaan zelfs wat jong), mss kunnen ze beter tot islam bekeren?

Trouwens een echte homo heeft eigenlijk vrouwelijke hersenen in bepaalde mate. Ze reageren ook op de feromonen van mannen ipv vrouwen.

Pedofielen hebben zelfs een andere structuur van een bepaald deel in de hersenen.

De vraag is of dit genetisch (of ontwikkeling baarmoeder) is of ontwikkeld tijdens de jeugd. Ik vermoed dat bij een homo dit in de baarmoeder ontstaat. Bij pedofielen denk ik eerder aan een verkeerde ontwikkeling tijdens de jeugd.

Hierdoor wil ik aantonen dat homo zijn een natuurlijke ontwikkeling is en dat dit verschilt met bepaalde aandoeningen.

Homoseksualiteit: niet genetisch, maar start wel in de baarmoeder
http://www.scientias.nl/homoseksualiteit-niet-genetisch-maar-start-wel-in-de-baarmoeder/

"Sexy" Smells Different for Gay, Straight Men, Study Says
http://news.nationalgeographic.com/news/2005/05/0510_050510_gayscent.html

Gay Men Respond Differently to Pheromones
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1399762/posts

Brain response to putative pheromones in homocoïtusual men
http://www.pnas.org/content/102/20/7356.short

Ter vergelijking

Paedophiles' brains 'different'
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7006628.stm

Structural MRI studies of pedophilia
http://individual.utoronto.ca/james_cantor/blog2.html

Cerebral white matter deficiencies in pedophilic men
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18039544

Functional Cortical and Subcortical Abnormalities in Pedophilia: A Combined Study Using a Choice Reaction Time Task and fMRI
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1743-6109.2011.02248.x/full

Brain response to visual coïtusual stimuli in homocoïtusual pedophiles
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2186373/

Mind & Brain News
http://www.sciencedaily.com/news/mind_brain/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb wat familieleden bij jehova zitten :p Ze komen nooit op familiefeesten vreemd genoeg.

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:36 ----------

Wou het net ook vragen.

Komt inderdaad van een godsdienst ver voor de islam :p

Als moslim geloof ik dat de eerste mens profeet Adam (v.z.m.h.) de eerste moslim was. En islam er altijd op deze wereld is geweest.

Remember 120.000 profeten (25 bij naam in de nobele Koran) ieder profeet verkondigde Islam.

In de loop der jaren is de waarheid in de boodschap van de profeten gecorrumpeerd door de mens.

(het corrumperen van de Bijbel, Tora door Christen en Joden wordt expliciet benoemd in de nobele. Het zelfde zou ook van toepassing kunnen zijn voor het hindoeisme/boedhisme hier een filmpje die daar wat dieper op in gaat [Link niet meer beschikbaar])

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

wat is dit nou weer voor enge uitspraak?

eigenlijk zijn jullie allemaal zware criminelen maar dankzij islam wordt er alleen maar zo nu en dan wat opgeblazen en neergeschoten itt totale anarchie als jullie de islam niet zouden hebben?

Was maar een grapje.

BANGERIK

• Topic Starter Topic Starter
Homoseksualiteit brengt geen aids met zich mee, Hiv is een ziekte die wordt verspreid door iedereen:rolleyes: homo's hebben echter relatief meer kans

En het onderdrukken van iets wat compleet normaal, is dat iets waar je als geloof voor wil staan?

Ja in sommige gevallen.

"Natuurlijke" normaal is soms niet altijd goed voor de mens. En dient dus in sommige gevallen onderdrukt te worden.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

That's rich komende van een religie waarin mannelijke besnijdenis en vrouwelijke genitale verminking regelmatig voorkomt.

En alsof homo's de mensheid gaan doen uitsterven :roflol:

Mannelijk besnijdenis: Ja, maar dit is heel normaal en wordt zelfs gepromoot door NEDERLANDSE artsen om hygiensche en gezondheidsredenen

Vrouwelijke besnijdenis: Nee dit komt HELEMAAL NIET met regelmaat voor. De teksten die islam-haters aanhalen zijn onbetrouwbare overlevering (hadith). De overgrote meerderheid van de moslims gelooft er dus niet in.

De overgrote meerderheid van de moslims gelooft er dus niet in.

moslims geloven niet

moslims WETEN

---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

Als ik een religie begin met als belangrijkste punt dat de wetenschappelijke methode de enige echte en beste manier is om dichter bij de waarheid te komen, mag ik dan ook achterlijke dingen roepen en doen onder het mom van 'vrijheid van godsdienst'?

want ik heb verder vrij weinig te doen en het lijkt me wel geinig om gewoon openlijk boeken te publiceren waarin staat dat iedereen die niet van mijn godsdienst is dood moet

uiteraard moet je niet echt dood, dat is een interpretatie die alleen smerige nep gelovigen hanteren, wij echte ware naturelle gelovigen zouden dat nooit doen

all hail the church of pleurklaat

Kan je me een voorbeeld geven uit de islam dat niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging?

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

moslims geloven niet

moslims WETEN

Als ik een religie begin met als belangrijkste punt dat de wetenschappelijke methode de enige echte en beste manier is om dichter bij de waarheid te komen, mag ik dan ook achterlijke dingen roepen en doen onder het mom van 'vrijheid van godsdienst'?

want ik heb verder vrij weinig te doen en het lijkt me wel geinig om gewoon openlijk boeken te publiceren waarin staat dat iedereen die niet van mijn godsdienst is dood moet

uiteraard moet je niet echt dood, dat is een interpretatie die alleen smerige nep gelovigen hanteren, wij echte ware naturelle gelovigen zouden dat nooit doen

volgens het grote boek van DBB was ik al God want dat stond er :mad:

Zijn dat dan trouwens niet gewoon boeken over rationaliteit?

moslims geloven niet

moslims WETEN

heb je al een goed begin en beter standpunt dan alle andere geloven.
zolang je blijft volhouden dat het je geloof is moet dat wel kunnen denk ik.

Op 12 oktober 2009 verkreeg de Oostenrijker Niko Alm een rijbewijs met een pasfoto waarop hij met een plastic vergiet (dat geschikt zou zijn voor het afgieten van pasta) op zijn hoofd stond afgebeeld. Hij had als reden aangevoerd dat dit hoofddeksel bij zijn lidmaatschap van de kerk van het vliegende Spaghettimonster hoorde. Wel moest hij eerst een psychiatrisch onderzoek ondergaan voordat hij zijn rijbewijs verkreeg. Naar aanleiding van de publiciteit ontkende de verstrekkende instantie de foto toegestaan te hebben op religieuze gronden maar slechts omdat het vergiet zijn gezicht niet bedekte. De Oostenrijkse criteria voor pasfoto's staan hoofdbedekking echter alleen op religieuze gronden toe. In augustus 2013 kreeg ook de Tsjech Lukas Novy toestemming voor een pasfoto met vergiet in zijn rijbewijs. De autoriteiten verwezen daarbij naar de wetten op godsdienstvrijheid. Andere landen, waaronder Polen, weigeren het vergiet op pasfoto's

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
als mensen met een vergiet op hun hoofd op de foto mogen voor hun paspoort omdat ze in het vliegen spaggetie moster geloven moet je toch wel een redelijke kans hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven