Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Het is trouwens ook een goede om niet op alles wat je niet weet "God" te roepen, zo werkt dat niet

Daarnaast moet je ook niet redeneren dat iets het ene is, omdat het het andere NIET is. Als iets niet blauw is, betekent dat niet meteen dat het geel is. Iets met eerst onderzoeken voordat je conclusie trekt.

Ik heb het onderzocht en ik WEET het wel.

En probeer aan jullie te vertellen wat ik WEET.

In de hoop dat jullie het ook beginnen te WETEN.

Natuurlijk of niet.

Het naleven van homo gevoelens brengt problemen met zich mee ziekten, verminkingen en minder voortplanting.

Minder voorplanting is handig met 7 miljard mensen.

Je kan wel blijven als konijnen voortplanten, maar dan gaat God zelfs de wereld uiteindelijk niet meer kunnen redden.

Als hetero kan je ook ziektes krijgen? Aids is niet de enigste soa.

En verminking? Snap niet hoe je je kan verminken. Ruwe seks gebeurt ook bij hetero's, if you know what i am saying.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Iedereen weet hier wat jij weet, maar weten ook wat jij niet weet. Wat je weet is dan ook niet direct gerelateerd aan de waarheid van weten. Weet dat je niet kan weten wat andere weten zoals zij weten dat jij niet weet dat je het wel of niet weet.

Wat is er niet goed aan homoseksualiteit precies? je Hiv argument is niet correct gezien de verspreiding van Hiv niet alleen gebeurd via homo's

En onderdrukken van gevoelens die compleet normaal zijn in de natuur is dus het onderdrukken van wat Allah gecreëerd heeft?
Het beïnvloed niemand anders negatief

Ik vind het een kwalijke zaak dat geloven zoals islam, christendom en jodendom de vrijheid,het recht op eigen keuzes en zelfontplooiing totaal negeren

Zie mijn vorige berichten.

Zelfpreservatie krijgt in de islam prioriteit boven zelfontplooiing. (idem bij andere religies)

hoe is anale sex dan zo slecht?

ik heb even mij docter niet bij de hand dus kan het zo niet vragen, maar het lijkt me niet echt een ramp( heb het alleen nooit geprobeerd)

we hebben allemaal toch regelmatig een lang hard voorwerp wat zich uit de anus moet werken.. :p

What if, homo's gestuurd zijn door God om voortplanting tegen te gaan en de wereld te redden?
En tegelijk tijd is dit een test en behoren we homo's met volle respect te behandelen gezien zij onze redders zijn. :eek:

je weet wat ik bedoel ken de exacte termen. Bedoelde ermee dat de zon ook een baan volgt.

Heb je enige notie hoe groot het heelal is? Zoek eens op virgo supercluster en dan afbeeldingen, zie je een mooie vergelijking. Vind je het niet een beetje raar dat de creator dan met regeltjes komt voor zoiets nietigs als de aarde?

Weet dat je niet kan weten wat andere weten zoals zij weten dat jij niet weet dat je het wel of niet weet.

0hj5X53.gif

interessante manier om dat te interpeteren.

waarom moet de koran het zo vaag uitleggen als het ook duidelijk kan?

Het staat duidelijk in de nobele Koran. De mens is gewoon beperkt in zijn kennis.

Wij zijn niet slim.

A wise man knows that he doesn't know everything.

Allah (SWT) knows everything

Er is een verschil tussen iets weten en jezelf iets heel erg wijsmaken en voor de rest zeggen lalalalalala ik hoor jullie niet. ;)

What if, homo's gestuurd zijn door God om voortplanting tegen te gaan en de wereld te redden?
En tegelijk tijd is dit een test en behoren we homo's met volle respect te behandelen gezien zij onze redders zijn. :eek:

:eek:

dus alle homo's zijn profeten van de islam??

Die tegenstrijdigheden...

In je eentje overleven is veel moeilijker.

Samen is de overlevingskans altijd groter.

Daarom moeten wij ook leren samenleven op deze wereld. (en prediken alle grote religies dit)

ik denk dat pleurklaat meer wees op het probleem dat er teveel mensen op aarde zijn en als het zo door gaat komen we op een punt dat de aarde het niet meer kan ondersteunen.

als nu zegmaar, binnen 50 jaar 99% van de mensen wegvalt, zitten we nog goed.
iets minder kan wel.

Waarom wil God dat ik in hem geloof?

I know we kutten een beetje met je.

Vanwaar dat hindu symbol avatar nou?

Muslims or middle eastern people wil know....

hahaha

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Heb je enige notie hoe groot het heelal is? Zoek eens op virgo supercluster en dan afbeeldingen, zie je een mooie vergelijking. Vind je het niet een beetje raar dat de creator dan met regeltjes komt voor zoiets nietigs als de aarde?

De creator denkt aan all zijn creaties, hoe nietig wij ook mogen zijn.

Who knows misschien dat er op een ander planeet waar ook leven is er andere regels gelden.

Allah (swt) knows best

.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven