MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
Killy? Ben jij het?

In je eentje overleven is veel moeilijker.

Samen is de overlevingskans altijd groter.

Daarom moeten wij ook leren samenleven op deze wereld. (en prediken alle grote religies dit)

waarom slachten de moslims elkaar dan af? want dan maken ze het volgens jou alleen maar moeilijker voor zichzelf om te overleven.

ja ik weet dat ik een domme vraag stel want moslims overleven toch niet zo lang, op een duur blazen ze zichzelf op.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat pleurklaat meer wees op het probleem dat er teveel mensen op aarde zijn en als het zo door gaat komen we op een punt dat de aarde het niet meer kan ondersteunen.

als nu zegmaar, binnen 50 jaar 99% van de mensen wegvalt, zitten we nog goed.
iets minder kan wel.

We zijn met te veel mensen op deze wereld.

???

Geloof je dit nou echt. Je weet zelf dat dit een GROOT leugen is. Of meen je dit nou echt?

Als 99% wegvalt zitten we goed!?

Ben jij op je achterhoofd gevallen. Hier in Nederland begonnen mensen bloemen te eten tijdens de 2e wereldoorlog.

monsterargumenten in die post

één vraagje nog :D

Waarom zijn er veel moslims aangesloten bij Isis, maar zie je niemand naar Birma, Filipijnen, China en CAR reizen om te vechten?

Meeste aanhangers van ISIS komen uit de gebieden waar ISIS is ontstaan. Dus binnen de veroverde plekken. Is gewoon het kudde gedrag van de mens.

REMEMBER DE MEESTE SLACHTOFFERS VAN "MOSLIM" EXTREMISME ZIJN MOSLIMS.

Maar je ziet/hoort ze dat nooit zeggen op TV.

In irak, nigeria sterven er dagelijks honderden onschuldigen (moslims).

In europa 12 onschuldige mensen.

Je hebt zelf gezien op tv hoe hypocriet het westen is.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Waarom wil God dat ik in hem geloof?

Allah (swt) geeft om je maar heeft je niet nodig.

Je moet niet denken dat god jouw nodig heeft.

Je moet voor je eigen bestwil geloven in god.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Wie is Killy? Is al de tweede keer dat iemand dat vraagt?

We zijn met te veel mensen op deze wereld.

???

Geloof je dit nou echt. Je weet zelf dat dit een GROOT leugen is. Of meen je dit nou echt?

Als 99% wegvalt zitten we goed!?

Ben jij op je achterhoofd gevallen. Hier in Nederland begonnen mensen bloemen te eten tijdens de 2e wereldoorlog.

what the f**k heeft de 2e wereldoorlog hier mee te maken?

en ja, we zijn met teveel mensen op deze wereld, zoals je zegt je moet als moslim doen wat het beste is voor de mens, toch? in dit geval is het beter om als stel van 2 mensen niet meer dan 1 kind te krijgen.

https://www.youtube.com/watch?v=dD-yN2G5BY0

Killy (swt)

Een voorbeeld dat aan die eisen voldoet. :)

Als je dat onderzoek hier uiteenzet, dan zal dat ons vast helpen je denkwijze te snappen :)

Jullie zullen door alle bomen het bos niet meer zien.

Stap voor stap.

Je lees niet gelijk het boek uit om de stof goed te kunne begrijpen.

Vertel me maar waar ik moet beginnen.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

waarom slachten de moslims elkaar dan af? want dan maken ze het volgens jou alleen maar moeilijker voor zichzelf om te overleven.

ja ik weet dat ik een domme vraag stel want moslims overleven toch niet zo lang, op een duur blazen ze zichzelf op.

Mensen slachten elkaar af niet moslims.

Islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Mensen zonder kennis over Islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.

Stap voor stap.

Nee ik wil 1 overtuigend stuk zodat je jezelf er niet meer uit kunt proberen te lullen achteraf, niet dat je daar bijzonder goed in slaagt.

Ik heb het onderzocht en ik WEET het wel.

En probeer aan jullie te vertellen wat ik WEET.

In de hoop dat jullie het ook beginnen te WETEN.

In een dik boekwerk wat ik van voor naar achter en vise versa heb doorgenomen las ik zomaar de volgende tekst welke in essentie de beste uitleg geeft wat geloof is:

Geloof is de zekerheid van de dingen waar je op hoopt, het bewijs van de dingen die je niet ziet

Stap voor stap.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.

Een simpel voorbeeld zonder die eisen, dat is wat ik vraag.

Daarnaast weet ik niets. Eerst moet ik wat weten, want anders kan ik er geen vragen over stellen en slechts gissen. Jij weet meer dan ik, dus jij weet hoe je je onderzoek het beste neer kan zetten.

Begin dus bij het begin van het onderzoek en eindig bij het einde

.

Laatst bewerkt:
what the f**k heeft de 2e wereldoorlog hier mee te maken?

en ja, we zijn met teveel mensen op deze wereld, zoals je zegt je moet als moslim doen wat het beste is voor de mens, toch? in dit geval is het beter om als stel van 2 mensen niet meer dan 1 kind te krijgen.

http://www.youtube.com/watch?v=dD-yN2G5BY0

Kom alsjeblieft met feitelijke dingen en niet bangmakerij.

Er is genoeg plek en ruimte, mensen worden steeds slimmer.

Zolang we de aarde met respect behandelen en leren om in vrede samen te leven is er geen probleem. (Dit is wat Islam predikt, Idem voor alle andere wereldreligies)

Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.

je vervoord het nu wel zo heel netjes en beschaafd, maar eigenlijk vinden extemistische moslims iedereen die geen moslim is (of zelfs zelfde richting) een gevaar en wil om defensieve redenen geweld gebruiken om van ze af te komen.

stond ook wel ergens in de koran. maar ik ga niet citeren uit boeken waar ik zelf niet achter sta, dus ga het niet opzoeken.

verder is het algemeen bekend dat overbevolking voor de toekomst een groot probleem voor de mensheid kan zijn.

Stap voor stap.

De kerk had zulke praatjes vroeger ook.

Door controle van ons mensen wilden ze ons in vrede laten leven. Maar eigenlijk gaat het om dat plekje in de hemel te verkrijgen?

Dat is niet goed afgelopen toen. Mensen met 'kennis' van de bijbel slachten elkaar af toen. Snap je de gelijkenis? Middeleeuwen kerk=islam nu?

De meerderheid van de mensen (en 99,99999% hier op het forum) gaat hier echt niet meer in trappen. Wat je hier verkondigd bevestigd alleen maar wat mensen hier dachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven