Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In je eentje overleven is veel moeilijker.
Samen is de overlevingskans altijd groter.

Ik heb het onderzocht en ik WEET het wel.
En probeer aan jullie te vertellen wat ik WEET.
In de hoop dat jullie het ook beginnen te WETEN.

Er is een verschil tussen iets weten en jezelf iets heel erg wijsmaken en voor de rest zeggen lalalalalala ik hoor jullie niet.![]()
In je eentje overleven is veel moeilijker.
Samen is de overlevingskans altijd groter.
Daarom moeten wij ook leren samenleven op deze wereld. (en prediken alle grote religies dit)
ik denk dat pleurklaat meer wees op het probleem dat er teveel mensen op aarde zijn en als het zo door gaat komen we op een punt dat de aarde het niet meer kan ondersteunen.
als nu zegmaar, binnen 50 jaar 99% van de mensen wegvalt, zitten we nog goed.
iets minder kan wel.

één vraagje nog
Waarom zijn er veel moslims aangesloten bij Isis, maar zie je niemand naar Birma, Filipijnen, China en CAR reizen om te vechten?
We zijn met te veel mensen op deze wereld.
Geloof je dit nou echt. Je weet zelf dat dit een GROOT leugen is. Of meen je dit nou echt?
Als 99% wegvalt zitten we goed!?
Ben jij op je achterhoofd gevallen. Hier in Nederland begonnen mensen bloemen te eten tijdens de 2e wereldoorlog.
Een voorbeeld dat aan die eisen voldoet.
Als je dat onderzoek hier uiteenzet, dan zal dat ons vast helpen je denkwijze te snappen![]()
waarom slachten de moslims elkaar dan af? want dan maken ze het volgens jou alleen maar moeilijker voor zichzelf om te overleven.
ja ik weet dat ik een domme vraag stel want moslims overleven toch niet zo lang, op een duur blazen ze zichzelf op.
Jullie zullen door alle bomen het bos niet meer zien.
Stap voor stap.
Je lees niet gelijk het boek uit om de stof goed te kunne begrijpen.
Vertel me maar waar ik moet beginnen.
Ik heb het onderzocht en ik WEET het wel.
En probeer aan jullie te vertellen wat ik WEET.
In de hoop dat jullie het ook beginnen te WETEN.
Stap voor stap.
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Mensen slachten elkaar af niet moslims.
islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.
Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.
what the f**k heeft de 2e wereldoorlog hier mee te maken?
en ja, we zijn met teveel mensen op deze wereld, zoals je zegt je moet als moslim doen wat het beste is voor de mens, toch? in dit geval is het beter om als stel van 2 mensen niet meer dan 1 kind te krijgen.
http://www.youtube.com/watch?v=dD-yN2G5BY0
Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.
Stap voor stap.
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------