AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in for later

.

Laatst bewerkt:
je vervoord het nu wel zo heel netjes en beschaafd, maar eigenlijk vinden extemistische moslims iedereen die geen moslim is (of zelfs zelfde richting) een gevaar en wil om defensieve redenen geweld gebruiken om van ze af te komen.

stond ook wel ergens in de koran. maar ik ga niet citeren uit boeken waar ik zelf niet achter sta, dus ga het niet opzoeken.

verder is het algemeen bekend dat overbevolking voor de toekomst een groot probleem voor de mensheid kan zijn.

Dit, hij heeft zijn ware aard al getoond paar pagina's terug.

• Topic Starter Topic Starter
Een simpel voorbeeld zonder die eisen, dat is wat ik vraag.

Daarnaast weet ik niets. Eerst moet ik wat weten, want anders kan ik er geen vragen over stellen en slechts gissen. Jij weet meer dan ik, dus jij weet hoe je je onderzoek het beste neer kan zetten.

Begin dus bij het begin van het onderzoek en eindig bij het einde

Als jij iets niet weet moet je eerst leren. Begin maar met het filmpje in mijn vorige reactie.

volgens dit plaatje is thomas jefferson het met me eens
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol je beantwoord de vraag niet

en 'de tv' meld constant dat er veel moslim doden vallen in de landen :rolleyes: weet niet waar jij naar kijkt, maar elke 'normaal dekkend persoon' weet dat.

Sorry stel je vraag nog een keer dan.

Tv meldt maar houdt geen stille tochten of voert massa media propoganda.

Slechts een korte note van 12 seconden en we gaan verder met het leven.

Waneer het eigen volk wat wordt aangedaan dan is het probleem opeens HEEEEL ERG GROOT en moeten we iets doen.

Dit is hypocriet en ik weet dat jij dat ook weet. Wij zijn allen mensen en gelijk. Vind jij ook niet?

je vervoord het nu wel zo heel netjes en beschaafd, maar eigenlijk vinden extemistische moslims iedereen die geen moslim is (of zelfs zelfde richting) een gevaar en wil om defensieve redenen geweld gebruiken om van ze af te komen.

stond ook wel ergens in de koran. maar ik ga niet citeren uit boeken waar ik zelf niet achter sta, dus ga het niet opzoeken.

verder is het algemeen bekend dat overbevolking voor de toekomst een groot probleem voor de mensheid kan zijn.

Ga je niet citeren of kan je niet citeren?

Ik denk het tweede.

Een groot probleem kan zijn? Dus het kan ook geen groot probleem zijn?

Dit moet gewoon hans teeuwen zijn die zit te trollen ofzo

zo vaak kun je jezelf toch niet tegenspreken :roflol:

De kerk had zulke praatjes vroeger ook.

Door controle van ons mensen wilden ze ons in vrede laten leven. Maar eigenlijk gaat het om dat plekje in de hemel te verkrijgen?

Dat is niet goed afgelopen toen. Mensen met 'kennis' van de bijbel slachten elkaar af toen. Snap je de gelijkenis? Middeleeuwen kerk=islam nu?

De meerderheid van de mensen (en 99,99999% hier op het forum) gaat hier echt niet meer in trappen. Wat je hier verkondigd bevestigd alleen maar wat mensen hier dachten.

Geloof maar in jezelf. Probeer objectief te zijn en kijk naar de feiten.

De islam is de hardst groeiend religie met de meeste aantal bekeerlingen.

We beginnen de waarheid te zien. Geleidelijk zal de islam (als allah het wilt) de wereld overnemen op een vreedzaam manier.

Een moslim die je aanmoedigt objectief te zijn en naar de feiten te kijken.

jimmies zijn srs gerustled nu

Ga je niet citeren of kan je niet citeren?

Ik denk het tweede.

Een groot probleem kan zijn? Dus het kan ook geen groot probleem zijn?

zoals je kan zien heb ik geciteerd, ik heb alleen de belangrijke info geciteerd zodat het overzichtelijk blijft.

ja het kan een groot probleem zijn voor de toekomst. omdat de bevolkingsgroei voor de toekomst nog niet bekend is kan het alleen maar een probleem zijn, ook worden er mogelijk ontwikkelingen gedaan in de voedingsindustrie waardoor de aarde meer mensen kan onderhouden.

Als de bevolking niet (veel) verder groot dan kan het ook geen groot probleem zijn inderdaad.

ben je nu blij dat ik je hele tekst geciteerd heb? of heb je weer wat op te merken.

Geloof maar in jezelf. Probeer objectief te zijn en kijk naar de feiten.

De islam is de hardst groeiend religie met de meeste aantal bekeerlingen.

We beginnen de waarheid te zien. Geleidelijk zal de islam (als allah het wilt) de wereld overnemen op een vreedzaam manier.

De kerk was dit vroeger ook.

Geen enkele intelligente westerling gaat zich bekeren tot de islam hoor. Eerder zal de islam uitsterven gezien het verloop.

Of denk je nu echt dat 'vrije landen' zich gaan laten onderwerpen aan de macht van een geloof? Middeleeuwen tot nog 50 jaar terug zijn ondertussen voorbij hier.

islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.

islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Je vertelt de halve waarheid mijn beste.

Islam is vrede of islam is er om de mens in vrede te laten leren leven zoals je wilt maar (ALLEEN!) onder het juk van de islam en alleen dus voor islamieten en mensen van het boek (dwz joden en christenen indien zij aan opgelegde voorwaarden voldoen zoals bijvoorbeeld het betalen van extra belasiting).

Als je anders of dit niet volledig vermeld ben je nog onwetend in je geloof of pleeg je taqiyya (moslims mogen liegen over hun geloof tegen niet moslims om er beter uit te komen, een soort speciaal voor islamieten toegestane leugen om bestwil om het geloof of moslims er beter uit te laten komen.

Elke dag dat ik langer leef, leef ik een dag korter

Een moslim die je aanmoedigt objectief te zijn en naar de feiten te kijken.

jimmies zijn srs gerustled nu

Dit is wat Islam predikt.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

zoals je kan zien heb ik geciteerd, ik heb alleen de belangrijke info geciteerd zodat het overzichtelijk blijft.

ja het kan een groot probleem zijn voor de toekomst. omdat de bevolkingsgroei voor de toekomst nog niet bekend is kan het alleen maar een probleem zijn, ook worden er mogelijk ontwikkelingen gedaan in de voedingsindustrie waardoor de aarde meer mensen kan onderhouden.

Als de bevolking niet (veel) verder groot dan kan het ook geen groot probleem zijn inderdaad.

ben je nu blij dat ik je hele tekst geciteerd heb? of heb je weer wat op te merken.

Misschien ben ik blind maar ik heb je niks zien citeren.

Wat betreft het tweede. Een en al speculatie...

Nope.

Niet zoals jij het hier zo hebt geplakt.

Dit zijn verschillende stukken teksten die uit context zijn gepakte en samen zijn gevoegd.

Perfect voorbeeld van anti-islam propoganda a la fitna van Geert Wilders.

Hier een filmpje dat ingaat op de leugens die in het filmpje van geert wilders Fitna staan:

http://www.youtube.com/watch?v=aRMxKB62Jtw

Hoe bedoel je "uit context zijn gepakt en samengevoegd"? Elk van deze zinnen zijn in iedere context fout en onethisch. Wat zijn de originele zinnen dan wel?

Ps; als je hier het christelijke geloof ging verkondigingen zou je zwaar backfire krijgen, ligt niet zozeer aan de islam... meer religie in het algemeen :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven