Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik wil 1 overtuigend stuk zodat je jezelf er niet meer uit kunt proberen te lullen achteraf, niet dat je daar bijzonder goed in slaagt.
je vervoord het nu wel zo heel netjes en beschaafd, maar eigenlijk vinden extemistische moslims iedereen die geen moslim is (of zelfs zelfde richting) een gevaar en wil om defensieve redenen geweld gebruiken om van ze af te komen.
stond ook wel ergens in de koran. maar ik ga niet citeren uit boeken waar ik zelf niet achter sta, dus ga het niet opzoeken.
verder is het algemeen bekend dat overbevolking voor de toekomst een groot probleem voor de mensheid kan zijn.
Een simpel voorbeeld zonder die eisen, dat is wat ik vraag.
Daarnaast weet ik niets. Eerst moet ik wat weten, want anders kan ik er geen vragen over stellen en slechts gissen. Jij weet meer dan ik, dus jij weet hoe je je onderzoek het beste neer kan zetten.
Begin dus bij het begin van het onderzoek en eindig bij het einde
Lol je beantwoord de vraag niet
en 'de tv' meld constant dat er veel moslim doden vallen in de landenweet niet waar jij naar kijkt, maar elke 'normaal dekkend persoon' weet dat.
Nee ik wil 1 overtuigend stuk zodat je jezelf er niet meer uit kunt proberen te lullen achteraf, niet dat je daar bijzonder goed in slaagt.

je vervoord het nu wel zo heel netjes en beschaafd, maar eigenlijk vinden extemistische moslims iedereen die geen moslim is (of zelfs zelfde richting) een gevaar en wil om defensieve redenen geweld gebruiken om van ze af te komen.
stond ook wel ergens in de koran. maar ik ga niet citeren uit boeken waar ik zelf niet achter sta, dus ga het niet opzoeken.
verder is het algemeen bekend dat overbevolking voor de toekomst een groot probleem voor de mensheid kan zijn.
De kerk had zulke praatjes vroeger ook.
Door controle van ons mensen wilden ze ons in vrede laten leven. Maar eigenlijk gaat het om dat plekje in de hemel te verkrijgen?
Dat is niet goed afgelopen toen. Mensen met 'kennis' van de bijbel slachten elkaar af toen. Snap je de gelijkenis? Middeleeuwen kerk=islam nu?
De meerderheid van de mensen (en 99,99999% hier op het forum) gaat hier echt niet meer in trappen. Wat je hier verkondigd bevestigd alleen maar wat mensen hier dachten.
Ga je niet citeren of kan je niet citeren?
Ik denk het tweede.
Een groot probleem kan zijn? Dus het kan ook geen groot probleem zijn?
Precies.
Staak het vragen tot er een onderzoek staat aub![]()
Geloof maar in jezelf. Probeer objectief te zijn en kijk naar de feiten.
De islam is de hardst groeiend religie met de meeste aantal bekeerlingen.
We beginnen de waarheid te zien. Geleidelijk zal de islam (als allah het wilt) de wereld overnemen op een vreedzaam manier.
islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.
Mensen zonder kennis over islam die slachten elkaar helaas af. Een moslim is tegen geweld, wij mogen zoals ik al in een eerder antwoord al zei alleen om defensieve redenen geweld gebruiken.
Dit moet gewoon hans teeuwen zijn die zit te trollen ofzo
zo vaak kun je jezelf toch niet tegenspreken![]()
Heb je een filmpje opgestuurd (basis). Dus niet huilen of ontkennen svp. Maar accepteren.
Een moslim die je aanmoedigt objectief te zijn en naar de feiten te kijken.
jimmies zijn srs gerustled nu
zoals je kan zien heb ik geciteerd, ik heb alleen de belangrijke info geciteerd zodat het overzichtelijk blijft.
ja het kan een groot probleem zijn voor de toekomst. omdat de bevolkingsgroei voor de toekomst nog niet bekend is kan het alleen maar een probleem zijn, ook worden er mogelijk ontwikkelingen gedaan in de voedingsindustrie waardoor de aarde meer mensen kan onderhouden.
Als de bevolking niet (veel) verder groot dan kan het ook geen groot probleem zijn inderdaad.
ben je nu blij dat ik je hele tekst geciteerd heb? of heb je weer wat op te merken.
Nope.
Niet zoals jij het hier zo hebt geplakt.
Dit zijn verschillende stukken teksten die uit context zijn gepakte en samen zijn gevoegd.
Perfect voorbeeld van anti-islam propoganda a la fitna van Geert Wilders.
Hier een filmpje dat ingaat op de leugens die in het filmpje van geert wilders Fitna staan:
http://www.youtube.com/watch?v=aRMxKB62Jtw