TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.
Je vertelt de halve waarheid mijn beste.
islam is vrede of islam is er om de mens in vrede te laten leren leven zoals je wilt maar (ALLEEN!) onder het juk van de islam en alleen dus voor islamieten en mensen van het boek (dwz joden en christenen indien zij aan opgelegde voorwaarden voldoen zoals bijvoorbeeld het betalen van extra belasiting).
Als je anders of dit niet volledig vermeld ben je nog onwetend in je geloof of pleeg je taqiyya (moslims mogen liegen over hun geloof tegen niet moslims om er beter uit te komen, een soort speciaal voor islamieten toegestane leugen om bestwil om het geloof of moslims er beter uit te laten komen.
Islam zegt niet dat je Islam moet volgen je bent vrij in je keuzen. Er is geen dwang in Islam.
To You Your Religion and To Me Mine
Sūrat al-Kāfirūn
(Qur'an 109:1-6)
We mogen alleen vechten als we worden aangevallen. En we zijn verplicht om oprechte aanvragen tot vrede te accepteren.
Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de Islam.
Maar jij weet net als Geert Wilders alles beter dan de overgrote meerderheid van moslimgeleerde.
---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
De kerk was dit vroeger ook.
Geen enkele intelligente westerling gaat zich bekeren tot de islam hoor. Eerder zal de islam uitsterven gezien het verloop.
Of denk je nu echt dat 'vrije landen' zich gaan laten onderwerpen aan de macht van een geloof? Middeleeuwen tot nog 50 jaar terug zijn ondertussen voorbij hier.
Waarom laten de cijfers (de feiten) het tegendeel zien dan?