AndroidHealthClinic

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Je vertelt de halve waarheid mijn beste.

islam is vrede of islam is er om de mens in vrede te laten leren leven zoals je wilt maar (ALLEEN!) onder het juk van de islam en alleen dus voor islamieten en mensen van het boek (dwz joden en christenen indien zij aan opgelegde voorwaarden voldoen zoals bijvoorbeeld het betalen van extra belasiting).

Als je anders of dit niet volledig vermeld ben je nog onwetend in je geloof of pleeg je taqiyya (moslims mogen liegen over hun geloof tegen niet moslims om er beter uit te komen, een soort speciaal voor islamieten toegestane leugen om bestwil om het geloof of moslims er beter uit te laten komen.

Elke dag dat ik langer leef, leef ik een dag korter

NIET WAAR

Ik zie jullie continu dingen zeggen zonder enige fundament uit de Islam.

Islam zegt niet dat je Islam moet volgen je bent vrij in je keuzen. Er is geen dwang in Islam.

To You Your Religion and To Me Mine

Sūrat al-Kāfirūn
(Qur'an 109:1-6)

We mogen alleen vechten als we worden aangevallen. En we zijn verplicht om oprechte aanvragen tot vrede te accepteren.

Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de Islam.

Maar jij weet net als Geert Wilders alles beter dan de overgrote meerderheid van moslimgeleerde.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

De kerk was dit vroeger ook.

Geen enkele intelligente westerling gaat zich bekeren tot de islam hoor. Eerder zal de islam uitsterven gezien het verloop.

Of denk je nu echt dat 'vrije landen' zich gaan laten onderwerpen aan de macht van een geloof? Middeleeuwen tot nog 50 jaar terug zijn ondertussen voorbij hier.

Waarom laten de cijfers (de feiten) het tegendeel zien dan?

Dit is wat islam predikt.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Misschien ben ik blind maar ik heb je niks zien citeren.

Wat betreft het tweede. Een en al speculatie...

dan ben je inderdaad blind, verklaard meteen een boel;)

Laat aub zien waar ik mijzelf tegenspreek.

Alvast bedankt.

Kunnen we beter niet aantonen waar je jezelf niet tegen spreekt?

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

NIET WAAR

Ik zie jullie continu dingen zeggen zonder enige fundament uit de islam.

islam zegt niet dat je islam moet volgen je bent vrij in je keuzen. Er is geen dwang in islam.

To You Your Religion and To Me Mine

Sūrat al-Kāfirūn
(Qur'an 109:1-6)

We mogen alleen vechten als we worden aangevallen. En we zijn verplicht om oprechte aanvragen tot vrede te accepteren.

Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de islam.

Maar jij weet net als Geert Wilders alles beter dan de overgrote meerderheid van moslimgeleerde.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Waarom laten de cijfers (de feiten) het tegendeel zien dan?

Show me the numbers then.

Trouwens jullie mogen ook vechten als jullie geloof aangevallen wordt ;) Zeg dan toch gewoon hoe het is.

Zeg meteen dan ook hoe je het echt ziet.

-Wij zijn ongelovigen en zullen bekeren of we het nu willen of niet->anders eeuwig brandend vuur
-Wij zijn minderwaardig omdat we niet geloven in islam
-Wij mogen bekeerd worden met geweld indien dit nodig is, want islam zal overheersen

Bekeer iemand dan tenminste met de waarheid in duidelijke taal.

Hoeveel bench, squat en deadlift je?

Geloof je alles wat in de Koran staat?

En ben je ook bereid je overal aan te houden?

Hoe bedoel je "uit context zijn gepakt en samengevoegd"? Elk van deze zinnen zijn in iedere context fout en onethisch. Wat zijn de originele zinnen dan wel?

Ps; als je hier het christelijke geloof ging verkondigingen zou je zwaar backfire krijgen, ligt niet zozeer aan de islam... meer religie in het algemeen :p

In de islam moeten wij ons houden aan een bepaalde set van regels voor interpretatie en bewijs (hadith).

Je kan niet zomaar dingen uit context pakken en zeggen. Alles moet gebaseerd worden op bewijs zelfs de manier waarop men verzen dient te interpreteren.

Dus het is onjuist.

TheDeen denk hier eens over na: als jij christelijk was opgevoed (lees: gehersenspoeld) dan was jij nu geen moslim maar christen geweest. Waarom denk je dat het Westen voornamelijk christelijk is en het Midden-Oosten islamitisch? Toch geen toeval, mensen worden gevormd door hun omgeving. Er is geen "juist" geloof, je leert het sprookje dat het meest populair is in jouw omgeving.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/cultuurverrijkers-belagen-chauffeur-379582/

Lol, moslim ogende mensen

Ik denk dat moslims goed genaaid zijn gezien de wereld zijn aandacht hier meer op vestigt.

En dit zijn pogingen om meer mensen aan hun kant te krijgen/bekeren om dit te voorkomen.

Jullie hebben KILLY al, meer heb je gewoon niet nodig.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

TheDeen denk hier eens over na: als jij christelijk was opgevoed (lees: gehersenspoeld) dan was jij nu geen moslim maar christen geweest. Waarom denk je dat het Westen voornamelijk christelijk is en het Midden-Oosten islamitisch? Toch geen toeval, mensen worden gevormd door hun omgeving. Er is geen "juist" geloof, je leert het sprookje dat het meest populair is in jouw omgeving.

Moslims zaten gewoon op de juiste plaats, iets in die aard?:o

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Voorbeeld van bekeerlingen. Veel geluk daarmee.

media_xll_6295633.jpg

Je hebt alvast een Leprechaun in de rangen, die hebben magische krachten.

article-2519519-18D332FE00000578-69_306x457.jpg

is een goede ruil trouwens dat ze killy mochten hebben.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

leuke baarden, lekker vol ook.

Citaat:
Origineel gepost door Steensteen
Je hebt dus geen eigen onderzoek dat je uiteen kan zetten?

Nope vergeet niet dat ik gewoon een jongen bodybuilder ben die in zijn early twenties is.

I just happen to be a Muslim (en islam les heb gevolgd).

Dus je bent om het maar "straight" te zeggen: een onwetende onbenul die, omdat je het zelf niet weet en niet de volwassenheid, tijd en intelligentie hebt om tot een goede levensbeschouwing te komen, zich door een zogenaamde islamgeleerde laat wijsmaken dat hij je de weg, de waarheid en het juiste leven predikt en dat je dan in je jeugdige onbezonnenheid hier een topic opent waarin jij roept dat jij alles weet en anderen het niet weten en snappen?

Kunnen we beter niet aantonen waar je jezelf niet tegen spreekt?

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Show me the numbers then.

Trouwens jullie mogen ook vechten als jullie geloof aangevallen wordt ;) Zeg dan toch gewoon hoe het is.

Zeg meteen dan ook hoe je het echt ziet.

-Wij zijn ongelovigen en zullen bekeren of we het nu willen of niet->anders eeuwig brandend vuur
-Wij zijn minderwaardig omdat we niet geloven in islam
-Wij mogen bekeerd worden met geweld indien dit nodig is, want islam zal overheersen

Bekeer iemand dan tenminste met de waarheid in duidelijke taal.

Doe niet kinderachtig en zeg gewoon dat je het niet kan.

Hier heb je de cijfers (leef je uit):

Johnson, Todd M.; Grim, Brian J. (2013). The World's Religions in Figures: An Introduction to International Religious Demography. Hoboken, NJ: Wiley-Blackwell. p. 10. Retrieved 2 September 2013.

https://web.archive.org/web/2013102...t_data/excerpt/47/04706745/0470674547-196.pdf

Waarom weten jullie alles beter dan de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden???

Echt!? Waarom kan je niet accepteren dat wat ik zeg correct is en de waarheid is.

Een moslim mag alleen geweld gebruiken om zichzelf te verdedigen (lichamelijk).

Je bent pas echt ongelovig als je willens en weten de islam afwijst, terwijl je weet dat de islam de waarheid is. (of als je willens en wetens afgoderij pleegt).

Alleen dan kan je gecategoriseerd worden als ongelovigen en zul je dus branden in het eeuwige vuur. Maar allah (swt) weet het, het best.

Spiritueel/intellectueel gezien word jullie manier van denken als minderwaardig gezien. (Jullie denken dit ook over religieuze mensen).

Geloof mag je niet opleggen met dwang. Dat is tegen de islam.

Hoevaak moet ik hier hetzelfde zeggen tot het tot je doordringt?

wat een berg geit ben je toch ook.

"Je bent pas echt ongelovig als je willens en weten de islam afwijst, terwijl je weet dat de islam de waarheid is."

do you even know how fucking retarded this statement is?

Geloof je alles wat in de Koran staat?

En ben je ook bereid je overal aan te houden?

Ik sta 100% achter alles wat in de Koran staat.

En probeer me zo goed mogelijk te houden aan alles wat erin staat. Maar fouten maken is menselijk, wij zijn nou eenmaal zwak. (Daarom vragen moslims in hun gebeden altijd om vergiffenis. En dien je altijd bescheiden te zijn tegenover anderen.)

Spiritueel/intellectueel gezien word jullie manier van denken als minderwaardig gezien. (Jullie denken dit ook over religieuze mensen).

ook bullshit spiritualiteit en religie hebben niks met elkaar te maken.

Doe niet kinderachtig en zeg gewoon dat je het niet kan.

Hier heb je de cijfers (leef je uit):

Johnson, Todd M.; Grim, Brian J. (2013). The World's Religions in Figures: An Introduction to International Religious Demography. Hoboken, NJ: Wiley-Blackwell. p. 10. Retrieved 2 September 2013.

http://web.archive.org/web/20131020...t_data/excerpt/47/04706745/0470674547-196.pdf

Waarom weten jullie alles beter dan de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden???

Echt!? Waarom kan je niet accepteren dat wat ik zeg correct is en de waarheid is.

Een moslim mag alleen geweld gebruiken om zichzelf te verdedigen (lichamelijk).

Je bent pas echt ongelovig als je willens en weten de islam afwijst, terwijl je weet dat de islam de waarheid is. (of als je willens en wetens afgoderij pleegt).

Alleen dan kan je gecategoriseerd worden als ongelovigen en zul je dus branden in het eeuwige vuur. Maar allah (swt) weet het, het best.

Geloof mag je niet opleggen met dwang. Dat is tegen de islam.

Hoevaak moet ik hier hetzelfde zeggen tot het tot je doordringt?

Alleen God kan het, zo goed?

moslimgeleerden...nuff said. We hebben hier ook geleerden in de kerk, ben je veel mee.

Je kan hier alles blijven herhalen tot in de eeuwigheid, niemand die luistert. Je bent het vermaak van de week als je het nog niet door had.

En die cijfers, we hebben het over bekeerlingen. Niet over dat moslims als konijnen voortplanten. Zo kan ik het ook.

Laatst bewerkt:

Klopt gedeeltelijk.

Maar het is niet zo dat eenmaal "gebrainwashed" je voor altijd zo bent. Op een bepaalde moment kunnen/beginnen wij voor onszelf te denken. Mensen worden gevormd door hun kennis (ofwel GOD).

Persoon A en persoon B leven in dezelfde omgeving.

Persoon a gebruikt zijn kennis en wilt oprecht leren

Persoon b wilt niet leren hij denkt alles al beter te weten

Zie je waar ik hiermee naar toe ga?

Persoon a zal met de wil van allah Islam uiteindelijk omarmen. Terwijl persoon b blijft geloven in zichzelf.

Er beginnen godzijdank steeds meer mensen de waarheid van Islam in te zien. Er zullen helaas ook altijd mensen zijn die deze waarheid niet kunnen accepteren. (Maar zo heeft Allah (SWT) het nou eenmaal gewild. Allah knows best).

Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die uit een niet islamtisch omgeving komen maar zich toch terugkeren (niet bekeren, ik geloof dat alles schepsel bij geboorte al moslim zijn) tot de Islam. Ze moet er eerst natuurlijk wel gehoord van hebben.

Koran 9:29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven