Fitness Seller

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit soort uitspraken laten me echt walgen. Bah. Waarom zeg je zoiets überhaupt man?

Een minderheid ziet in dat je dat soort uitspraken doet omdat je gelooft in een boek en trekt zich daar weinig van aan. De meerderheid ziet dit echter als een directe bedreiging voor het leven zoals zij dat hebben opgebouwd. Je kan vreedzaam, liefdevol of vredelievend achter die zin zetten, maar het doet niets af aan de strekking van wat je zegt. Zie je nou echt zelf niet hoe zwaar dit soort woorden klinken?

Sorry for saying this but...

Please grow a pair of balls...

Als je zeker bent van jouw manier van leven en denken. Hoef je nergens bang voor te zijn toch?

Ik blijf bij mijn punt dat Islam spiritueel gezien het atheistische/agnostische gedachtegoed, die prevalent aanwezig is in de westerse wereld op de den duur zal innemen op een vreedzaam (proces) manier.

Jullie zullen geleidelijk inzien wat de waarheid is.

Sorry maar ik zie alleen SPECULATIE en SPECULATIE.

Wie zegt dat de ontwikkelde wereld een indicatie is van de toekomst. Amerika en Nederland zijn bijvoorbeeld in vergelijking technologisch gezien hetzelfde maar relatief gezien is het geloof in Amerika sterker dan in Nederland. Idem met italie, etc.

Ik denkt dat er veel meer factoren een rol spelen, maar dan begin ik te speculeren. Ervan uitgaan dat ontwikkeling in de voor jouw "ontwikkelde" wereld indicatief zijn voor de rest van de wereld is SPECULATIE.

Ik zou niet zeggen dat geloof aan het uitsterven is maar dat "fake" geloof aan het uitsterven is.

je trekt alles wat ik zeg weer uit context.

ik had het als eerste over dat geloof aan het uitsterven is in de ontwikkelde wereld, en dan trek je dat meteen weer naar puur de islam. vervolgens zeg je dan dat de niet ontwikkelde wereld ook belangerijk is.
vervolgens zeg ik dat de ontwikkelde wereld vaak een indicatie is voor de toekomst van de ontwikkelede wereld.
dit trek je vervolgens weer uit context.

en ja, geloof is Amerika is groter dan in nederland, maar net als in nederland is geloof daar ook aan het uitsterven.

hoe kan je nou zeggen dat fake geloof aan het uitsterven is?
hoe is een geloof anders dan het andere?

Wat is jouw kijk tegen andere geloven? Met name over het jodendom. En wat is jouw kijk op de meeste jongere moslims in nederland. Vind jij dat een (islamitische) dief gestraft hoort te worden zoals in de Koran staat?

Wat is jouw kijk tegen andere geloven? Met name over het jodendom. En wat is jouw kijk op de meeste jongere moslims in nederland. Vind jij dat een (islamitische) dief gestraft hoort te worden zoals in de Koran staat?

Veel geschoren kopjes op straat zonder handen e.d. dan

Elk regio heeft zijn eigen religie:

God (s.w.t.) heeft meer dan 120.000 profeten naar de wereld gezonden, waarvan 25 bij naam zijn genoemd in de nobel Koran. De boodschap van islam is gekomen naar elk volk/regio in deze wereld.

According to islam, God sent prophets to all nations on earth, at various stages of their histories. The Holy Quran says:

"And for every nation there is a messenger." (10:47)

"And there is not a people but a warner has gone among them." (35:24)

Om de eerder genoemde reden kan het zo zijn dat iedere regio op deze wereld een religie aanhangt die in zijn pure vorm de waarheid (islam) heeft gevolgd.

Het is plausibel dat het Hindoeisme, Boedhisme en andere religies in hun pure ongecorumpeerde vorm islam is geweest. Er zijn islamitische geleerde die stellen dat Boedha een profeet is geweest.

In short: Alle religies zijn door verloop van tijd gecorrumpeerd door de mens.

LET OP Wij kunnen als moslims niet zeggen dat mensen van andere religies zullen branden in hel. Alleen god kan dat.

Volgens de islam zullen er mensen zijn die de ware boodschap van de islam om geldige redenen niet heb kunnen ontvangen. Zij hebben bijvoorbeeld nooit wat gehoord of zijn voorgelogen over de waarheid.

De overgrote meerderheid van de moslims is van mening dat deze groep mensen op de dag des oordeels volgens hun eigen religie zal berecht worden. En een additionele test zal ondergaan. Alsvorens zij toegelaten zullen worden naar de hemel of hel.

islam is de laatste boodschap van God en is gericht voor heel de mensheid. God heeft de nobele koran in tegenstelling tot alle andere religies oncorumpeerbaar gemaakt. Profeet Mohamed (v.z.m.h.) is de zegel van de profeten. Na hem (v.z.m.h.) zullen er geen andere boodschappers komen.

Ofwel alle religies bevatten restanten van waarheden. De koran is de ultieme waarheid.

Wij moeten weten wat goed is en slecht is. Wij moeten weten wat juist en onjuist is. En volgens die principes leven.

God heeft de mens daarvoor religie gegeven (als hulpmiddel voor het uitvoeren van de test van leven). islam is de laatste hulpmiddel en gericht op iedereen. Maar als je niet heb gehoord van de islam word je volgens andere eisen berecht.

Uiteindelijk weet alleen god wie naar hemel en hel gaat. Alleen god weet wie ECHT ongelovig is.

Wij moslims kunnen wel mensen berechten als ongelovigen. Als uit bewijs blijkt dat hij willens en wetens islam heeft afgekeurd terwijl hij wist dat het de waarheid was bijvoorbeeld. Maar wij kunnen niet zeggen of de persoon die berecht is zal branden in Hell.

Wij weten immers niet wat er zich afspeelt in de harten en gedachten van degene die is berecht.

Alleen god weet dat en kan daarover oordelen. Alleen god beslist over hemel en hel.

DIT IS HOE DE OVERGROTE MEERDERHEID VAN DE MOSLIMS EROVER DENKT!!!!

dat is geen antwoord.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

riddle me this f**got,

als islam de waarheid is waarom heeft elke regio dan zijn eigen religie? wie zegt dat jij de waarheid weet en niet de andere partij?

als je hier met een geldig antwoord op kunt reageren dan laat ik mijn account verwijderen zo niet dan hoop ik dat jij een langzame dood sterft.

kusjes,

zoals ik al zei ik wist al precies dat je met iets kroms zou aankomen.

dat is geen antwoord.

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

zoals ik al zei ik wist al precies dat je met iets kroms zou aankomen.

Ik heb je gezegd hoe wij moslims ernaar kijken.

Als je aanmij vraagt om de wil van Allah (swt) te verklaren moet ik tegen jouw zeggen dat wij mensen de will van allah niet kunnen verklaren.

Waarom bestaat het leven? Waarom is er zwaartekracht, ruimte, licht, warmte, koud, etc.

Dit is nou eenmaal hoe het leven is.

Wij mensen zien er zo uit en zijn zo gemaakt omdat god het heeft gewild. Wij weten niet waarom. Alleen god weet dat.

Allah (swt) weet alles.

Daarom zeggen moslims dit altijd hahaha.

Wij geven onszelf over aan de waarheid van het leven.

Don't close your eyes for the truth...

Laatst bewerkt:
Ging Aisha nou wel of niet vreemd? Deze GTST scenario heeft wel een enorme impact gehad dat nog steeds vele mensen dwars zit.

Waarom liet God niet een scheet op een stuk klei om Adam te creëren i.p.v. te blazen? Vragen vragen.

Andere geloven verkondigen misschien niet de volledige waarheden.

Maar staan wel voor vrede en verdraagzaamheid (kan ik met zekerheid zeggen van de abrahamitische godsdiensten).

Joden en moslims kennen een hechte bondgenootschap die goed ten bloei kwam zien in Andalusie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_age_of_Jewish_culture_in_Spain

Joden prefereerde islamitisch gezag boven het christelijke gezag. Veel joden kregen asiel aangeboden in het ottomaanse rijk na het wegvallen van het kalifaat in Andalusie.

Helaas kapen politici geloven en zorgen zij voor verdeeldheid. (Het zionisme bij jodendom is een goed voorbeeld). Religie promoot eenheid.

Als de moslim het wil moet hij in die behoefte moeten worden voorzien, zoals in Engeland gebeurt. Ikzelf zou ook wel volgens de sharia regelgeving berecht willen worden.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Ging Aisha nou wel of niet vreemd? Deze GTST scenario heeft wel een enorme impact gehad dat nog steeds vele mensen dwars zit.

Waarom liet God niet een scheet op een stuk klei om Adam te creëren i.p.v. te blazen? Vragen vragen.

Zou jij deze vraag mischien soms op een respectvoller manier kunnen stellen.

Ik zie wel of je oprecht bent in je vraag of dat je gewoon een zielige hater bent.

Tssss, toch een beetje aan het oordelen in Allah (jwt) zijn plaats.

Nog steeds geen duidelijkheid van je 888 symbol.

Ik heb het onderzocht en ik WEET het wel.

En probeer aan jullie te vertellen wat ik WEET.

In de hoop dat jullie het ook beginnen te WETEN.

Nope vergeet niet dat ik gewoon een jongen bodybuilder ben die in zijn early twenties is.

I just happen to be a Muslim (en islam les heb gevolgd).

k den

Geen onderzoek, dus je kan het niet weten, slechts geloven.

Kan je me nu een voorbeeld geven uit de Quran, dat niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging? Ik heb er al driemaal om gevraagd.

Origineel gepost door Wileverbeclever Bekijk Post
islam is er om de mens in vrede te laten leren leven.

Je vertelt de halve waarheid mijn beste.

islam is vrede of islam is er om de mens in vrede te laten leren leven zoals je wilt maar (ALLEEN!) onder het juk van de islam en alleen dus voor islamieten en mensen van het boek (dwz joden en christenen indien zij aan opgelegde voorwaarden voldoen zoals bijvoorbeeld het betalen van extra belasiting).

Als je anders of dit niet volledig vermeld ben je nog onwetend in je geloof of pleeg je taqiyya (moslims mogen liegen over hun geloof tegen niet moslims om er beter uit te komen, een soort speciaal voor islamieten toegestane leugen om bestwil om het geloof of moslims er beter uit te laten komen.

Elke dag dat ik langer leef, leef ik een dag korter
NIET WAAR

Ik zie jullie continu dingen zeggen zonder enige fundament uit de islam.

islam zegt niet dat je islam moet volgen je bent vrij in je keuzen. Er is geen dwang in islam.

To You Your Religion and To Me Mine

Sūrat al-Kāfirūn
(Qur'an 109:1-6)

We mogen alleen vechten als we worden aangevallen. En we zijn verplicht om oprechte aanvragen tot vrede te accepteren.

Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de islam.

Maar jij weet net als Geert Wilders alles beter dan de overgrote meerderheid van moslimgeleerde.

Je reageert voor het eerst naar mij door niet op een inhoudelijke manier te reageren maar direct met de volgende beschuldiging
Ik zie jullie continu dingen zeggen zonder enige fundament uit de islam.

Los van dat dit een misplaatste ontwijkende discussietechniek is, slaat dit antwoord nergens op.

Mijn reactie (islam is vrede gebaseert op en alleen onder het juk van de islam!) ontkennen duidt duidelijk, ik zeg het nogmaals, op je naiviteit en onwetendheid van koran en de islam of je bent wetend en je pleegt taqiyya!

Ben je onwetend dan heeft kennis uitwisselen misschien nog zin.
Ben je wetend en pleeg je taqiyya dan heeft discusseren geen enkele zin met je. Heb ik dan ook geen interesse in.

Toch nog even dit: Je zegt: Er is geen dwang in islam.
Weet je serieus in te gaan op wat de koran en de islam zeggen over afvalligen?
En als alle gelovigen die wel uitgaan van dwang in de islam geen islamiet zijn dan zijn er maar verrekte weinig echte islamieten op de wereld en is de islam dus de snelst krimpende godsdienst. Of kan je dit onderbouwen als je dit anders ziet?

Op je volgende antwoord:
"Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de islam."
blijft mijn reactie: of je bent naief en onwetend of je pleegt taqiyya!

Verder ben ik nog nooit tijdens mijn aardse leventje vergeleken met Geert Wilders. Erg kinderachtig en doorzichtig om op deze manier een gefundeerd antwoord te ontwijken en proberen van onderwerp te veranderen.:headbang:

Ik ben het trouwens niet eens met Virusje die liever met jou discusseert dan met Black Cobra.
Black Cobra is bij nader inzien absoluut een interessanter gesprekspartner omdat hij van alles inbracht.

Zo was ik bijzonder gecharmeerd van zijn bijdrage over dat Allah's met de gulden snede had bepaald dat op het Arabisch schiereiland op het kruispunt van de gulden snede, het heiligdom lag.
In gesprek daarover met een hierover deskundige vriendin heeft zij mij laten ontdekken hoe ik eea. moest interpreteren want de gulden snede was namelijk een nogal vrouwelijke aangelegenheid.
Op een bedevaartstocht van een hele avond en nacht naar de gulden snede op haar Arabisch schiereiland heeft zij laten ontdekken dat op het kruispunt van de gulden snede daar het heiligdom lag waar veel, heel veel rondjes om moeten worden gedraaid voordat het heiligdom opent en naar binnen mag worden gegaan om het paradijs te ervaren.
En dat heb ik aan Black Cobra te danken :)
Het nep islamitisch geneuzel in dit topic daarintegen levert geen enkele positieve bijdrage in welke vorm dan ook.

Waarom blijf je er zo omheen draaien. :roflol:

Btw, aisha heeft zich zeker laten nemen door safwan. Hoe kan je profeet mohammed nu een cuckold zijn. Wtf dude. Beta as phuck.

Laatst bewerkt:
k den

Geen onderzoek, dus je kan het niet weten, slechts geloven.

Kan je me nu een voorbeeld geven uit de Quran, dat niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging? Ik heb er al driemaal om gevraagd.

Ikzelf heb het "onderzoek" waar jullie om vragen gelezen. En ben als gevolg van dat "onderzoek" een overtuigd moslim geworden (100%). Weet wel dat dit proces bij mij een tijdje heeft geduurd.

Ik kan jullie niet uit losse pols alles gelijk geven. Is ook niet de juiste manier, zoals ik al de hele tijd zeg door de bomen zul je het bos niet meer zien. Je zult geleidelijke stappen moeten nemen. (begin maar met het filmpje dat ik poste in een eerdere reactie op dit bericht).

Je wilt dus een voorbeeld vanuit de Koran waaruit blijkt dat God bestaat?

Simpel antwoord: de Koran

De koran staat vol met wetenschappelijke feiten waar wetenschappers pas vrij recentelijk achter zijn gekomen. Zoals ik al in een eerdere reactie heb laten zien over astronomie.

Hier een filmpje die dieper ingaat op dit wonder.

https://www.youtube.com/watch?v=SST4-_hlnIc (dit filmpje gaat over oncorumpeerbaarheid van de Koran, wat op zichzelf ook een wonder is)

[Link niet meer beschikbaar] (be sure to check all parts)

Hoe verklaar jij dit.

Het kan niet anders dan dat dit boek van god komt.

Daarvoor moet god wel bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven