TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Citaat:
Origineel gepost door Steensteen
Je hebt dus geen eigen onderzoek dat je uiteen kan zetten?
Dus je bent om het maar "straight" te zeggen: een onwetende onbenul die, omdat je het zelf niet weet en niet de volwassenheid, tijd en intelligentie hebt om tot een goede levensbeschouwing te komen, zich door een zogenaamde islamgeleerde laat wijsmaken dat hij je de weg, de waarheid en het juiste leven predikt en dat je dan in je jeugdige onbezonnenheid hier een topic opent waarin jij roept dat jij alles weet en anderen het niet weten en snappen?
Kennis gaat niet gepaard met leeftijd of ras.
Ik kan uit je bericht opmaken dat jij je intellectueel aangevallen voelt en het nodig vindt om jezelf te beschermen door mij "af te kraken".
Klassiek voorbeeld van iemand die zijn inferioriteit niet kan accepteren en daarom het superieure afwijst. Wees volwassen en accepteer het geen dat berust op waarheid.
Ikzelf claim niet superieur te zijn.
Wij mensen/moslims moeten weten dat wij niet alles kunnen weten.
Alleen god weet alles.
Als ik iets over geneeskunde wil weten ga ik naar een geleerde binnen dat vakgebied (iemand die superieur is binnen dat vakgebied). Wij moeten een dokter niet gaan afkraken als hij ons probeert te helpen.
Laat maar zien dat jij het beter weet dan die dokter.
Als je het kan bewijzen kan je claimen dat je superieur bent.
Tot dan wil ik dat je alsjeblieft beperkt in je onbenullige prietpraat.
---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------
wat een berg geit ben je toch ook.
"Je bent pas echt ongelovig als je willens en weten de islam afwijst, terwijl je weet dat de islam de waarheid is."
do you even know how fucking retarded this statement is?
Zou jij dit kunnen toelichten.
Ik ken persoonlijk mensen die accepteren dat god bestaat, maar weigeren (uit haat) om God te volgen.
Dit is het willens en wetens afkeuren van de waarheid. En kan je dus categoriseren als ongelovig.
---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------
ook bullshit spiritualiteit en religie hebben niks met elkaar te maken.
Svp niet zou maar dingen lopen roepen.
Zou je dit kunnen toelichten?
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
Alleen God kan het, zo goed?
moslimgeleerden...nuff said. We hebben hier ook geleerden in de kerk, ben je veel mee.
Je kan hier alles blijven herhalen tot in de eeuwigheid, niemand die luistert. Je bent het vermaak van de week als je het nog niet door had.
En die cijfers, we hebben het over bekeerlingen. Niet over dat moslims als konijnen voortplanten. Zo kan ik het ook.
Als ik iets over het christendom wil weten vraag ik het ook aan een christelijke geleerde.
Simpel gezegd. Ik heb het ook gevraagd aan een christelijke geleerde maar was niet tevreden met de antwoorden die ik kreeg.
"Although the religion began in Arabia, by 2002 80% of all believers in islam lived outside the Arab world. In the period 1990–2000, approximately 12.5 million more people converted to islam than to Christianity.
Bron: Guinness World Records 2003. Guinness World Records. 2003. p. 142.
Kwestie van tijd voordat iedereen moslim is.
Open je ogen en je hart voor de waarheid.