MuscleMeat

Islam Q&A

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Citaat:
Origineel gepost door Steensteen
Je hebt dus geen eigen onderzoek dat je uiteen kan zetten?

Dus je bent om het maar "straight" te zeggen: een onwetende onbenul die, omdat je het zelf niet weet en niet de volwassenheid, tijd en intelligentie hebt om tot een goede levensbeschouwing te komen, zich door een zogenaamde islamgeleerde laat wijsmaken dat hij je de weg, de waarheid en het juiste leven predikt en dat je dan in je jeugdige onbezonnenheid hier een topic opent waarin jij roept dat jij alles weet en anderen het niet weten en snappen?

Kennis gaat niet gepaard met leeftijd of ras.

Ik kan uit je bericht opmaken dat jij je intellectueel aangevallen voelt en het nodig vindt om jezelf te beschermen door mij "af te kraken".

Klassiek voorbeeld van iemand die zijn inferioriteit niet kan accepteren en daarom het superieure afwijst. Wees volwassen en accepteer het geen dat berust op waarheid.

Ikzelf claim niet superieur te zijn.

Wij mensen/moslims moeten weten dat wij niet alles kunnen weten.

Alleen god weet alles.

Als ik iets over geneeskunde wil weten ga ik naar een geleerde binnen dat vakgebied (iemand die superieur is binnen dat vakgebied). Wij moeten een dokter niet gaan afkraken als hij ons probeert te helpen.

Laat maar zien dat jij het beter weet dan die dokter. ;)

Als je het kan bewijzen kan je claimen dat je superieur bent.

Tot dan wil ik dat je alsjeblieft beperkt in je onbenullige prietpraat.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

wat een berg geit ben je toch ook.

"Je bent pas echt ongelovig als je willens en weten de islam afwijst, terwijl je weet dat de islam de waarheid is."

do you even know how fucking retarded this statement is?

Zou jij dit kunnen toelichten.

Ik ken persoonlijk mensen die accepteren dat god bestaat, maar weigeren (uit haat) om God te volgen.

Dit is het willens en wetens afkeuren van de waarheid. En kan je dus categoriseren als ongelovig.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

ook bullshit spiritualiteit en religie hebben niks met elkaar te maken.

Svp niet zou maar dingen lopen roepen.

Zou je dit kunnen toelichten?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Alleen God kan het, zo goed?

moslimgeleerden...nuff said. We hebben hier ook geleerden in de kerk, ben je veel mee.

Je kan hier alles blijven herhalen tot in de eeuwigheid, niemand die luistert. Je bent het vermaak van de week als je het nog niet door had.

En die cijfers, we hebben het over bekeerlingen. Niet over dat moslims als konijnen voortplanten. Zo kan ik het ook.

Als ik iets over het christendom wil weten vraag ik het ook aan een christelijke geleerde.

Simpel gezegd. Ik heb het ook gevraagd aan een christelijke geleerde maar was niet tevreden met de antwoorden die ik kreeg.

"Although the religion began in Arabia, by 2002 80% of all believers in islam lived outside the Arab world. In the period 1990–2000, approximately 12.5 million more people converted to islam than to Christianity.
Bron: Guinness World Records 2003. Guinness World Records. 2003. p. 142.

Kwestie van tijd voordat iedereen moslim is.

Open je ogen en je hart voor de waarheid.

als ik dat zelfs nog moet toelichten dan jij gewoon een idioot klaar, of moet ik dat ook gaan toelichten?

Begrijp je ook volledig wat er staat?

Of zit je gewoon dingen uit context te lezen?

Remember als je iets leest moet je dat altijd doen in een context.

Regel nummer 1 als je iets leest COMMON SENSE.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

als ik dat zelfs nog moet toelichten dan jij gewoon een idioot klaar, of moet ik dat ook gaan toelichten?

Je moet jezelf nooit vergelijk met anderen.

Hoe wij (moslims) over spirtualiteit en religie denken verschilt sterk.

Het westen heeft een compleet andere beeld hierover dan het oosten.

Je bent gewoon subjectief bezig. En ziet jouw eigen subjectiviteit als het juiste.

Maar je moet weten dat wanneer je iets wilt leren je OBJECTIEF moet blijven.

Wees open sluit jezelf niet af!!

Kwestie van tijd voordat iedereen moslim is.

Open je ogen en je hart voor de waarheid.

voor het eerst zijn er meer ongelovige dan gelovige in nederland.

bron: het nieuws wat ik net 5 minuten geleden zat te kijken.( dead srs)

ik open mijn ogen voor de waarheid, daarom ben ik atheist agnostic.
een theist staat niet open voor de waarheid.

voor het eerst zijn er meer ongelovige dan gelovige in nederland.

bron: het nieuws wat ik net 5 minuten geleden zat te kijken.( dead srs)

ik open mijn ogen voor de waarheid, daarom ben ik atheist agnostic.
een theist staat niet open voor de waarheid.

Nederland is niet de wereld.

Open je ogen en kijk om je heen.

Vanuit Islamitisch perspectief is het heel normaal en gebruikelijk dat men in Nederland en ander landen met name het christelijke en joodse geloof afwijst.

"Truth has (now) arrived, and Falsehood perished: for Falsehood is (by its nature) bound to perish."
Chapter (17) sūrat l-isrā (The Night Journey)

Wat fake is gedoemd te gaan verdwijnen. Is kwestie van tijd dat mensen het neppe afwijzen en echte (waarheid) gaan accepteren.

Laatst bewerkt:
nee, maar nederland is wel deel van de wereld.

mag ik ook naar bewijs kijken of alleen om me heen?

Als we naar bewijs kijken kunnen we zien dat wereldwijd islam de sterkst groeiende religie is.

Westers media is gewoon te misleidend. Ik raad het je echt af om ernaar te kijken of het te accepteren als betrouwbaar.

Zou er altijd met een korreltje zout naar kijken.

Als we naar bewijs kijken kunnen we zien dat wereldwijd islam de sterkst groeiende religie is.

ja alleen dat is niet mijn punt.

je zal uit bewijs ook zien dat in de ontwikkelde wereld geloof aan het uisterven is.

mijn punt was is dat als je puur naar bewijs kijkt je niet puur theist kan zijn. ( dus ook niet puur atheist)

ja alleen dat is niet mijn punt.

je zal uit bewijs ook zien dat in de ontwikkelde wereld geloof aan het uisterven is.

mijn punt was is dat als je puur naar bewijs kijkt je niet puur theist kan zijn. ( dus ook niet puur atheist)

Het christelijke geloof is aan het uitsterven en de islam is aan het groeien.

Lees svp het rapport.

Wat betreft theist en bewijs ben ik het niet met je eens. En jij weet waarom ik dat vind en waar ik dat op baseer, namelijk BEWIJS.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Juist wel, bezinnen, contemplatief leven.. Eckhart haalt bv ook vaak citaten van Jezus aan in z'n boek "De kracht van het nu."

Meneer Nosje is subjectief bezig.

En ik denk dat hij niet oprecht is in het stellen van vragen.

Sommige mensen willen niet leren, maar reageren alleen om te haten. :(

Begrijp je ook volledig wat er staat?

Of zit je gewoon dingen uit context te lezen?

Remember als je iets leest moet je dat altijd doen in een context.

Regel nummer 1 als je iets leest COMMON SENSE.

Wees open sluit jezelf niet af!!

Plz leg de context uit ik begrijp het niet.

Het christelijke geloof is aan het uitsterven en de islam is aan het groeien.

Lees svp het rapport.

Wat betreft theist en bewijs ben ik het niet met je eens. En jij weet waarom ik dat vind en waar ik dat op baseer, namelijk BEWIJS.

in pure nummers, er zijn steets minder gelovige in de ontwikkelde wereld.

als je naar bewijs kijkt kan je niet puur theist or puur atheist zijn, het bewijs voor of tegen is er gewoon niet.

tenzij je dingen bewijs wat geen bewijs is, en dit is iets wat heel veel voorkomt in religie.

(voorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=Y4yBvvGi_2A) geen bewijs maar word door deze man als bewijs genoemt.

Juist wel, bezinnen, contemplatief leven.. Eckhart haalt bv ook vaak citaten van Jezus aan in z'n boek "De kracht van het nu."

Eckhart doet dat ter vergelijking maar no way dat het iets met pure religie heeft te maken, en hij moet wel op die manier vergelijken aangezien america heel religiues is, veel meer dan europa.

boeken van rhonda byrnes zijn trouwens toch veel beter.

als je naar bewijs kijkt kan je niet puur theist or puur atheist zijn, het bewijs voor of tegen is er gewoon niet.

tenzij je dingen bewijs wat geen bewijs is, en dit is iets wat heel veel voorkomt in religie.

(voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=Y4yBvvGi_2A) geen bewijs maar word door deze man als bewijs genoemt.

In pure nummers zijn er steeds MEER gelovige moslims in de HELE wereld. (niet alleen de ontwikkelde wereld is belangrijk!!)

Dus wat je net zei over ongelovige in Nederland klopt niet?

Hoe kan je iets bewijzen wat geen bewijs? Geen bewijs is opzichzelf ook bewijs?

Ik begrijp niet wat je hier probeert te zeggen.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Eckhart doet dat ter vergelijking maar no way dat het iets met pure religie heeft te maken, en hij moet wel op die manier vergelijken aangezien america heel religiues is, veel meer dan europa.

boeken van rhonda byrnes zijn trouwens toch veel beter.

Je moet jezelf niet laten beïnvloeden door je subjectiviteit als je dingen leest.

Je moet objectief een boek gaan lezen. En op basis van kennis statements maken.

Niet speculeren over dat Amerika religieuzer is etc. Dan leer je namelijk verkeerd en maak je fouten. Je leest de dingen dan zo zoals jij die wilt lezen.

Jij ziet de dingen zo zoals jij die wilt zien.

In werkelijkheid zijn de dingen helemaal niet zoals jij die wilt zien.

Minder subjectiviteit en meer objectiviteit!!

In pure nummers zijn er steeds MEER gelovige moslims in de HELE wereld. (niet alleen de ontwikkelde wereld is belangrijk!!)

Dus wat je net zei over ongelovige in Nederland klopt niet?

Hoe kan je iets bewijzen wat geen bewijs? Geen bewijs is opzichzelf ook bewijs?

Ik begrijp niet wat je hier probeert te zeggen.

sorry die zin was fout getypt,

tenzij je dingen wat geen bewijs is wel bewijs noemt, en dit is iets wat heel veel voorkomt in religie.

(voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=Y4yBvvGi_2A) geen bewijs maar word door deze man als bewijs genoemt.

ik heb net niet over islam alleen, ik heb het over religie, en in de ontwikkelde wereld is het aan het uitsterven. de ontwikkelde wereld is een indicatie van de toekomst van de nu minder ontwikkelde wereld.

wat ik zij over nederland klopt, geloof is ook hier aan het uitsterven. ( de islam mag misschien groter worden maar geloof in het algemeen word steets kleiner, en ik heb zo'n vermoeden dat de groei in islam ook veel te maken heeft met de immigratie)

riddle me this f**got,

als islam de waarheid is waarom heeft elke regio dan zijn eigen religie? wie zegt dat jij de waarheid weet en niet de andere partij?

als je hier met een geldig antwoord op kunt reageren dan laat ik mijn account verwijderen zo niet dan hoop ik dat jij een langzame dood sterft.

kusjes,

We beginnen de waarheid te zien. Geleidelijk zal de islam (als allah het wilt) de wereld overnemen op een vreedzaam manier.

Dit soort uitspraken laten me echt walgen. Bah. Waarom zeg je zoiets überhaupt man?

Een minderheid ziet in dat je dat soort uitspraken doet omdat je gelooft in een boek en trekt zich daar weinig van aan. De meerderheid ziet dit echter als een directe bedreiging voor het leven zoals zij dat hebben opgebouwd. Je kan vreedzaam, liefdevol of vredelievend achter die zin zetten, maar het doet niets af aan de strekking van wat je zegt. Zie je nou echt zelf niet hoe zwaar dit soort woorden klinken?

sorry die zin was fout getypt,

ik heb net niet over islam alleen, ik heb het over religie, en in de ontwikkelde wereld is het aan het uitsterven. de ontwikkelde wereld is een indicatie van de toekomst van de nu minder ontwikkelde wereld.

wat ik zij over nederland klopt, geloof is ook hier aan het uitsterven. ( de islam mag misschien groter worden maar geloof in het algemeen word steets kleiner, en ik heb zo'n vermoeden dat de groei in islam ook veel te maken heeft met de immigratie)

Sorry maar ik zie alleen SPECULATIE en SPECULATIE.

Wie zegt dat de ontwikkelde wereld een indicatie is van de toekomst. Amerika en Nederland zijn bijvoorbeeld in vergelijking technologisch gezien hetzelfde maar relatief gezien is het geloof in Amerika sterker dan in Nederland. Idem met italie, etc.

Ik denkt dat er veel meer factoren een rol spelen, maar dan begin ik te speculeren. Ervan uitgaan dat ontwikkeling in de voor jouw "ontwikkelde" wereld indicatief zijn voor de rest van de wereld is SPECULATIE.

Ik zou niet zeggen dat geloof aan het uitsterven is maar dat "fake" geloof aan het uitsterven is.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

riddle me this f**got,

als islam de waarheid is waarom heeft elke regio dan zijn eigen religie? wie zegt dat jij de waarheid weet en niet de andere partij?

als je hier met een geldig antwoord op kunt reageren dan laat ik mijn account verwijderen zo niet dan hoop ik dat jij een langzame dood sterft.

kusjes,

Sorry wat bedoel je met regio?

De verschillende regio's in de wereld of de verschillende regio's binnen islam?

de wereld natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven