Je reageert voor het eerst naar mij door niet op een inhoudelijke manier te reageren maar direct met de volgende beschuldiging
Ik zie jullie continu dingen zeggen zonder enige fundament uit de islam.
Los van dat dit een misplaatste ontwijkende discussietechniek is, slaat dit antwoord nergens op.
Mijn reactie (islam is vrede gebaseert op en alleen onder het juk van de islam!) ontkennen duidt duidelijk, ik zeg het nogmaals, op je naiviteit en onwetendheid van koran en de islam of je bent wetend en je pleegt taqiyya!
Ben je onwetend dan heeft kennis uitwisselen misschien nog zin.
Ben je wetend en pleeg je taqiyya dan heeft discusseren geen enkele zin met je. Heb ik dan ook geen interesse in.
Toch nog even dit: Je zegt: Er is geen dwang in islam.
Weet je serieus in te gaan op wat de koran en de islam zeggen over afvalligen?
En als alle gelovigen die wel uitgaan van dwang in de islam geen islamiet zijn dan zijn er maar verrekte weinig echte islamieten op de wereld en is de islam dus de snelst krimpende godsdienst. Of kan je dit onderbouwen als je dit anders ziet?
Op je volgende antwoord:
"Wat betreft taqiyya. kan je alleen doen om je eigen leven te beschermen of het leven van anderen te beschermen. Het is ten strengste verboden om te liegen over de islam."
blijft mijn reactie: of je bent naief en onwetend of je pleegt taqiyya!
Verder ben ik nog nooit tijdens mijn aardse leventje vergeleken met Geert Wilders. Erg kinderachtig en doorzichtig om op deze manier een gefundeerd antwoord te ontwijken en proberen van onderwerp te veranderen.
Ik ben het trouwens niet eens met Virusje die liever met jou discusseert dan met Black Cobra.
Black Cobra is bij nader inzien absoluut een interessanter gesprekspartner omdat hij van alles inbracht.
Zo was ik bijzonder gecharmeerd van zijn bijdrage over dat Allah's met de gulden snede had bepaald dat op het Arabisch schiereiland op het kruispunt van de gulden snede, het heiligdom lag.
In gesprek daarover met een hierover deskundige vriendin heeft zij mij laten ontdekken hoe ik eea. moest interpreteren want de gulden snede was namelijk een nogal vrouwelijke aangelegenheid.
Op een bedevaartstocht van een hele avond en nacht naar de gulden snede op haar Arabisch schiereiland heeft zij laten ontdekken dat op het kruispunt van de gulden snede daar het heiligdom lag waar veel, heel veel rondjes om moeten worden gedraaid voordat het heiligdom opent en naar binnen mag worden gegaan om het paradijs te ervaren.
En dat heb ik aan Black Cobra te danken

Het nep islamitisch geneuzel in dit topic daarintegen levert geen enkele positieve bijdrage in welke vorm dan ook.