boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
dat geloof je toch zelf niet?!
En kunnen jullie wel lezen?
ze aanvaardden leerlingen die ergens aders geweigerd werden waardoor ze procentueel dus meer zwakke leerlingen hadden; En ook het feit dat ze pas opstarten, heeft er mee te maken. Elke school die aps opstart en die veel leerlingen aanvaard die ergens anders niet meer binnengeraken zullen slecht scoren; Tevens zit men hier men een concentratieschool waar de meerderheid dus uit armere wijken komen. Dus heb je een extra negatieve selectie!
De tekst in de starttopic zegt dus heel duidelijk hoe het komt dat ze zo slechte resultaten hebben maar dat negeren jullie gewoon. Ik heb nog nooit zoveel intellectuele oneerlijkheid gezien op 1 site.
Wss hebben ze idd een extra negatieve selectie, maar als ik zo'n leraar hoor vertellen dat hem verboden wordt om de Nederlandse visie op een relatie te vertellen of dat uit een rapport van 2 jaar geleden bleek dat men tijdens de biologieles vertelt dat het maagdenvlies kan scheuren bij gymles etc., dan zit er dus iets fundamenteel mis op de desbetreffende school.
Voorkomen dus deze bullshit en afschaffen dat bijzonder onderwijs. Niet dat ik tegen christenen, moslims etc. ben, maar omdat ik principieel vind dat onderwijs daar verre van moet blijven. Het risico dat geloof objectieve algemene vorming beïnvloedt moet je willen vermijden. Wel vind ik dat binnen dat bijzonder onderwijs voorlichting moet worden gegeven over de grote wereldgodsdiensten, maar dat is het dan wel. Je kunt mij niet vertellen dat je voor het belijden van je geloof bijzonder onderwijs nodig hebt.