Fitness Seller

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja als God wel de mens en heelal etc kan maken, zou het voor Hem wel wat lastig zijn om ervoor te zorgen dat de bijbel een beetje naar Zijn wil zal worden overgebracht. Probeer niet te veel uit menselijk perspectief te redeneren over wat God wel en niet zou kunnen.

Sinds die Eva t**f die appel nakte zijn wij verdoemd. Het laatste wat god nog als inbreng bracht was de vrouw het minderwaardige soort te maken uit wraak voor het eten van die vrucht.

Mochten mensen er behoefte aan hebben te zien wat er over was van de militaire leider na het precisiebombardement: Hier wordt hij (een stel benen met wat slierten en kleren eraan) uit de auto getrokken.

WAARSCHUWING, sommige mensen willen dit wsl NIET zien. Als je hier gevoelig voor bent, niet klikken.

Edit: Kan ook een andere inzittende zijn geweest (chauffeur ofzo), want op de begrafenis lijkt er iets meer van hem over te zijn. Tenzij ze er vakkundig weer iets van een mens van hebben geknutseld.

Laatst bewerkt:
:roflol:....

Zo kan je maar weer zien dat je geen verstand hebt van beide religies.

Joodse vrouwen worden zwaar gediscrimineerd.
In de islam gaat het respect voor de vrouw super ver, alleen de media vindt het geweldig dit anders uit te beelden.

Door gebrek aan kennis over de islam laat het simpele volk in nederland zich makkelijk beïnvloeden door de media.
Als je geen verstand hebt van de islam dan is het lastig om cultuur en geloof van elkaar te scheiden.

Islam ziet de vrouw als 1van de belangrijkste zaken van deze wereld, het is dan ook totaal niet toegestaan je vrouw slecht te behandelen.

De discriminatie die je bijvoorbeeld sterk ziet in turkije en arabië heeft te maken met de cultuur, deze mensen volgen de regels van de islam totaal niet op dit aspect.

Het leukste vind ik de verhalen over 'moslim landen', dit is onzin omdat er momenteel geen enkel moslim land is.
Bewijs? Geen enkele leider houdt zich momenteel aan de Sharia, iedereen die regeerd zonder de voor hun voorgeschreven regels is een kafir (= ongelovige)
Heeft het verschil niet te maken met sjiieten en soennieten?

Verschil tussen soenniet en sjieet zit hem heel simpel eigenlijk alleen in het meningsverschil wie er nou de terechte opvolger/leider was na de profeet (abu bakr soeniet, ali sjieet)

Maar de sharia en andere zaken zijn van oorsprong het zelfde omdat beide de profeet volgende. Soennieten en sjieeten volgen ook allemaal de quran, die niet anders is bij 1 vd 2 partijen.

Dus de sharia is voor zowel de soennieten als de sjieeten verplicht bij het regeren.

Dat verschil is vergelijkbaar met gereformeerd, katholiek, protestant enz. Kijkend naar o.a. Ierland zijn christenen onder elkaar regelmatig net zo lief als de verschillende moslimgroepen.

Kan je nog wel trainen Killy als je 5× per dag moet bidden richting Mekka
En hoe zit het met gains en geen varkensvlees eten???

Omdat de Joden Israël hebben groot en welvarend gemaakt. Arabieren zijn dit dan gaan inpalmen (net zoals ze nu bij ons doen in België en Nederland)

Ik hoop dat België militaire steun bied aan Israël

Tsja als God wel de mens en heelal etc kan maken, zou het voor Hem wel wat lastig zijn om ervoor te zorgen dat de bijbel een beetje naar Zijn wil zal worden overgebracht. Probeer niet te veel uit menselijk perspectief te redeneren over wat God wel en niet zou kunnen.

Waarom bestaan er dan joden, christen en moslims? God heeft hele duidelijke tekenen en teksten gestuurd, zelfs in de bijbel staan zoveel dingen die hun geloofsleer tegen spreken.
Plus het feit dat er honderden verschillen de soorten bijbels zijn.

Er is maar 1versie van de quran.

Ik irriteer me al als je dat ding quran noemt. In het Nederlands noemt iedereen dat ding gewoon Koran hoor. Interessantdoenerij...

Ik irriteer me al als je dat ding quran noemt. In het Nederlands noemt iedereen dat ding gewoon Koran hoor. Interessantdoenerij...

Is goed, alleen dan mag jij nooit meer squat (=kniebuigen), bench press (bankdrukken), dumbbell of barbell zeggen!

Pilly denkt nu dat hij professor is in religie sinds hij zich bekeerd heeft.

Is goed, alleen dan mag jij nooit meer squat (=kniebuigen), bench press (bankdrukken), dumbbell of barbell zeggen!

Dat wordt algemeen in NL gebruikt, zeker hier op het forum. Jij bent de enige die Koran Quran noemt. Waarom? Juist, interessantdoenerij. En dat is kniebuigen squatten noemen niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven