Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig is er nog altijd de Islam, he killy, waar de vrouw een speciale rol speelt en zeker niet onderdrukt wordt.
Meanwhile in Iran
[Link niet meer beschikbaar]
Bedacht me opeens hoe het er uit moest zien wanneer de man de vrouw eten ging geven tijdens een romantisch diner.Omdat de Joden Israël hebben groot en welvarend gemaakt. Arabieren zijn dit dan gaan inpalmen (net zoals ze nu bij ons doen in België en Nederland)
Ik hoop dat België militaire steun bied aan Israël
Mag ik aub is weten hoe oud je bent ?
het is eerlijk gezegd heel triestig, je hebt niks verstandig gezegd sinds het begin van dees topic
Israël is gewoon het modernste land in het Midden Oosten en het land dat het meeste trekt op België en Nederland.
Wil je echt dat er terug een land de wil van allah oplegt? Overspelige vrouwen stenigen enzovoort??
Ik hou van Joden.

ik zou het iedereen aanraden feitelijkWel grappig dat er altijd gezegd wordt dat 'overspelige vrouwen gestenigd worden', de mannen worden dat even goed hoor.

Mannen mogen meerdere vrouwen hebben in die landen.![]()
Joden zijn zeker in het M-O allesbehalve lieverdjes. Zowel de kolonisten en het leger als het % ultra streng religieuze Joden.
Laatst nog die Louis Theroux gezien met een documentaire en genoeg ander materiaal en de Palestijnen worden daar, eerlijk is eerlijk niet gelijk behandeld.
Los van de historische vraag, van wie is het land en wie heeft eigenlijk schuld.
(Reuters) - Israel fired artillery into Syria in response to gunfire aimed at its troops in the Israeli-controlled Golan Heights, and may have killed Syrian soldiers, Israel's army said on Sunday.
De vrouw kan veel makkelijker scheiden van een man om meer redenen dan andersom.
De voorwaarde voor het hebben van meerdere vrouwen is als je ze alle precies gelijk behandelen.
Dus koop je voor 1 een ferrari, allemaal een mooie rode auto!