Fitness Seller

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig is er nog altijd de Islam, he killy, waar de vrouw een speciale rol speelt en zeker niet onderdrukt wordt.

Meanwhile in Iran

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig is er nog altijd de Islam, he killy, waar de vrouw een speciale rol speelt en zeker niet onderdrukt wordt.

Meanwhile in Iran

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: Bedacht me opeens hoe het er uit moest zien wanneer de man de vrouw eten ging geven tijdens een romantisch diner.

Omdat de Joden Israël hebben groot en welvarend gemaakt. Arabieren zijn dit dan gaan inpalmen (net zoals ze nu bij ons doen in België en Nederland)

Ik hoop dat België militaire steun bied aan Israël

Mag ik aub is weten hoe oud je bent ?

het is eerlijk gezegd heel triestig, je hebt niks verstandig gezegd sinds het begin van dees topic

Laatst bewerkt:
OT: Al 48 doden
Israël beschoot ook de wijk Beit Lahiya in het noorden van de Gazastrook, terwijl straaljagers zich richten op het zuiden van Gaza. Sinds Israël woensdag een militaire operatie lanceerde op het bezette Gaza, gedoopt "Pillar of Defense", lieten 48 mensen het leven: 45 Palestijnen en drie Israëli's. Meer dan 400 anderen, onder wie vooral Palestijnen, raakten gewond.

OT:
Hopelijk schieten ze allemaal elkaar gewoon dood en is er wat meer vrede in de wereld voor de komende jaren.
Of gooi meteen atoombompjes op heel het midden-oosten. Zijn we af van al die religieuze bullshit.

Israël bereid tot staakt-het-vuren

Update: zondag 18 nov 2012, 01:34
Israël is bereid tot een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Voorwaarde is dat Hamas de raketaanvallen op Israël per direct staakt. De Israëlische premier Netanyahu zou dit tegen de Amerikaanse president Obama hebben gezegd, en ook tegen de Duitse bondskanselier Merkel, zo melden Israëlische media.

Volgens de Israëlische krant Jediot Achronot heeft ook Hamas voorwaarden voor een wapenstilstand bekendgemaakt. Israël zou de blokkade van de Gazastrook moeten opheffen en geen militante Palestijnen meer mogen ombrengen. De krant baseert zich op een Palestijnse internetsite, die dicht bij islamitische Palestijnse groepen als Hamas zou staan.

Gisteravond heeft de Egyptische president Morsi gezegd dat hij "aanwijzingen" heeft dat er aan een staakt-het-vuren wordt gewerkt. Wat die aanwijzingen zijn, zei hij niet.

Bombardementen
In de Gazastrook wijst niets op onderhandelingen over een wapenstilstand. De afgelopen uren heeft de Israëlische luchtmacht een reeks zware bombardementen uitgevoerd. Van Palestijnse kant werden weer raketten op Israël afgeschoten.

Een wapenstilstand in Gaza behoort binnenkort tot de mogelijkheden. Dat heeft de Egyptische president, Mohamed Morsi, verklaard. Zijn regering staat in contact met Israël en met de Palestijnen. Ondertussen gaan de raids wel onverminderd door. Bij een Israëlische luchtaanval op Gaza raakten drie journalisten gewond.

"Er zijn enkele indicaties over de mogelijkheid van een nakende wapenstilstand", zei de Egyptische president tijdens een persconferentie met de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan. Morsi voegde er evenwel aan toe dat er nog geen "garanties" zijn. Zonder meer details te geven, verklaarde Morsi eveneens dat hij "energieke" contacten onderhoudt met de Palestijnen, maar ook met Israël.

Voorwaarden
Eerder verklaarde een hoge Hamas-verantwoordelijke uit Gaza aan AFP weigerachtig te staan tegenover een wapenstilstand, omdat eraan getwijfeld wordt dat de voorwaarden van een staakt-het-vuren gegarandeerd zullen worden.

Raid op mediacomplex
Israëlische luchtaanvallen duren intussen onverminderd voort. Een raid op een mediacomplex in Gaza City zondagochtend heeft drie journalisten verwond. Dat meldden getuigen aan de Arabische nieuwssite Ma'an News Agency. De Al-Shawa-mediatorens huisvesten enkele Palestijnse en internationale media-organisaties. Volgens een journalist verbonden aan Ma'an News Agency is vooral de elfde verdieping zwaar vernield. Daar bevinden zich de kantoren van al-Guds TV. Drie journalisten die voor de zender werken, geraakten gewond
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...ilstand-mogelijk-tussen-Hamas-en-Israel.dhtml

Mag ik aub is weten hoe oud je bent ?

het is eerlijk gezegd heel triestig, je hebt niks verstandig gezegd sinds het begin van dees topic

Israël is gewoon het modernste land in het Midden Oosten en het land dat het meeste trekt op België en Nederland.

Wil je echt dat er terug een land de wil van allah oplegt? Overspelige vrouwen stenigen enzovoort??

Ik hou van Joden.

Israël is gewoon het modernste land in het Midden Oosten en het land dat het meeste trekt op België en Nederland.

Wil je echt dat er terug een land de wil van allah oplegt? Overspelige vrouwen stenigen enzovoort??

Ik hou van Joden.

Wel grappig dat er altijd gezegd wordt dat 'overspelige vrouwen gestenigd worden', de mannen worden dat even goed hoor.

Chomsky op dbb... er is nog hoop :D

Maar dan heb ik het topic verder gelezen... Net op het juiste moment eruit gegaan! :)

2 observaties

-tbeest is ofwel een troll ofwel de op één na grootste r*tard die hier post (laten we hoopvol zijn in de menselijkheid en hem een troll noemen)

-de quotefunctie heeft me er nog eens van overtuigd dat ik het goeie gedaan heb door Ijizz te blocken :D ik zou het iedereen aanraden feitelijk

chico out

Mannen mogen meerdere vrouwen hebben in die landen. :o

De vrouw kan veel makkelijker scheiden van een man om meer redenen dan andersom.

De voorwaarde voor het hebben van meerdere vrouwen is als je ze alle precies gelijk behandelen.
Dus koop je voor 1 een ferrari, allemaal een mooie rode auto!

Joden zijn zeker in het M-O allesbehalve lieverdjes. Zowel de kolonisten en het leger als het % ultra streng religieuze Joden.

Laatst nog die Louis Theroux gezien met een documentaire en genoeg ander materiaal en de Palestijnen worden daar, eerlijk is eerlijk niet gelijk behandeld.

Los van de historische vraag, van wie is het land en wie heeft eigenlijk schuld.

Die Theroux is echt een held op het gebied van docu's.

http://vimeo.com/42568730

Isreal vermoordt topman Hamas
Hamas schiet amateurraketten terug en maakt drie mensen dood
Israel gooit er een paar airstrikes overheen en maakt nog 40 Palestijnen dood
Israel: Niet leuk he? Wij zijn sterker. Staakt t vuren?

Zo leg je een topman om en wordt t internationaal geaccepteerd...

Ik had een half jaar gespaard om 2 weken naar Israël te gaan deze kerstmis. Ik dacht lekker een hotel in Tel Aviv te boeken en dan rondreizen naar steden als Jeruzalem, Bethlehem, Hebron en de Dode Zee en Massada zien. Ik pass.

De vrouw kan veel makkelijker scheiden van een man om meer redenen dan andersom.

De voorwaarde voor het hebben van meerdere vrouwen is als je ze alle precies gelijk behandelen.
Dus koop je voor 1 een ferrari, allemaal een mooie rode auto!

vanwaar die pro-islam bias killy?

Hij is bekeerd tot de Islam lijkt me toch duidelijk.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 14:04 ----------

Binnen 4 jaar is die fase ook weer voorbij en eet hij weer varkensvlees.

De enige reden dat Israël meer doden op zijn geweten heeft, is omdat de Palestijnen slechter bewapend zijn. Palestijnse raketaanvallen zijn bedoeld om burgerslachtoffers te maken, en zijn niet gericht op militaire doelwitten.

Qua intenties vind ik wat Hamas doet dus wel wat schandaliger. Puur kijken naar het dodenaantal om te bepalen wie "de slechten" zijn, is onzin. Waarmee ik natuurlijk niet alle acties van Israël wil goedpraten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven