MuscleMeat

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Israël is gewoon het modernste land in het Midden Oosten en het land dat het meeste trekt op België en Nederland.

Wil je echt dat er terug een land de wil van allah oplegt? Overspelige vrouwen stenigen enzovoort??

Ik hou van Joden.

je antwoord sinds het begin op geen enkel vraag van me man ...

De enige reden dat Israël meer doden op zijn geweten heeft, is omdat de Palestijnen slechter bewapend zijn. Palestijnse raketaanvallen zijn bedoeld om burgerslachtoffers te maken, en zijn niet gericht op militaire doelwitten.

Qua intenties vind ik wat Hamas doet dus wel wat schandaliger. Puur kijken naar het dodenaantal om te bepalen wie "de slechten" zijn, is onzin. Waarmee ik natuurlijk niet alle acties van Israël wil goedpraten.

Volgens mij bezet israël land van de palestijnen en komen de 'bad guy terrorist' hiertegen in opstand

Israël is gewoon het modernste land in het Midden Oosten en het land dat het meeste trekt op België en Nederland.

Wil je echt dat er terug een land de wil van allah oplegt? Overspelige vrouwen stenigen enzovoort??

Ik hou van Joden.

Ja MAAR...
Voordat Israël bestond was die regio al de modernste regio van het midden-oosten met de toenmalige bevolking. Die waren toen de minst fanatieke moslims. Zonder dat Israël ontstaan was dan waren de relaties met het midden-oosten mss beter.
Dan zouden er mss geen oorlogen in die regio's geweest zijn, hadden ze het economisch beter en zouden ze dan mss ook moderner geworden zijn met minder religieuze bullshit.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 15:53 ----------

Volgens mij bezet israël land van de palestijnen en komen de 'bad guy terrorist' hiertegen in opstand
Dat is ook wat dubbel:
Lang geleden land van joden.
Dan veroverd door moslims.

Ondertussen wonen die Palestijnen er al lang en zij die er nu wonen hebben al lang niets meer te maken met zij die ooit de regio verovert hebben.
Dus eigenlijk hadden de joden er nooit moeten komen.
Aan de andere zijde gebeurde alles eerst vreedzaam.
De problemen begonnen toen de prijzen van huizen en land in de streek sterk stegen door het toenemende aantal joden dat zich er kwam vestigen.
Met als gevolg dat de Palestijnen in opstand kwamen en al van het begin gewelddadig, niets van dialoog of diplomatie en dergelijke.
Wat konden de Joden dan anders doen dan Israël oprichten en reageren op de Palestijnse agressie...

Beide partijen zijn fout. Dit is een typisch voorbeeld van een conflict waarbij niemand het bij het rechte eind heeft.
Alles op 1 zijde steken is voor de dwazen.

Laatst bewerkt:
sterk dat hier over 'goed' en 'slecht' gediscussieerd kan worden, dat lijkt me bij eender welk 'menselijk' conflict volledig overbodig. Het heeft ook geen zin om over invloedssferen of religieuze overtuigingen te praten want beide zijn even achterlijk en stupide. Dit conflict draait om dezelfde dingen als dat elk ander conflict: grondgebied, macht en machtsbehoud. In 1945 kregen de joden een land voor zichzelf en alle perks die ermee gepaard gingen, in een periode van iets meer als 60 jaar hebben ze zich opgewerkt tot één van de economische (nucleaire) grootmachten in hun regio, zelfs de wereld. Menig buurlanden waren niet opgezet met hun bestaan maar ze hebben elke invasie/opstand effectief de kop ingedrukt, en de vorige bewoners van hun heilig land hebben ze systematisch onderdrukt. Wat zou je als machtsinstantie nog meer willen? Ze hebben de volledige controle over de regio, mainstream media aan hun kant en de steun van alle Westerse mogendheden, perfect toch?

Betekent dit dat ik pro-Israel ben? nee, ik ben anti-iedereen om het zo te zeggen, want er is geen goed of kwaad, er is alleen de menselijke aard die zich al 10.000 jaar manifesteert in onze handelingen en daden, en wat blijkt? ALTIJD leiden die gedragingen tot nare omstandigheden. Dus waarom hypocriet doen en doen alsof sommigen beter zijn dan anderen?
Zelfs al geef je elke aardbewoner dezelfde ecologische voetafdruk als een Amerikaan en voldoe je aan elke basic en overbodige behoefte zou conflict nog steeds niet uit de wereld geholpen worden, omdat de mens het gewoon niet kan laten, hebberigheid en egoisme zijn perfect normale gevoelens die in elk mens en dier ingebakken zitten, en als we dat al zouden kunnen aanvaarden zouden we al pakken verder komen in deze wereld

Want bewust burgers beschieten zorgt ervoor dat vijandelijke troepen de bezetting stoppen? Bij het begin van de Israëlische staat beslisten alle omringende moslimlanden om hen maar even in zee te drijven, lang voor er nog maar sprake was van Israëlische bezetting.

vhwxub.jpg
nbu6bc.jpg

351whsj.jpg
Het gaat echt te ver

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Lol shredded zet dat ff onder spoiler :roflol:

Nu heb ik het idee dat mijn macaroni op kinderhersentjes beginnen te lijken :fuu:

oef, anders zou het onrechtvaardig zijn.

Dat zijn van die dingen die ik met Nieuwjaar altijd afsteek. :roflol:

:roflol:

Bedoel je niet mortieren?

Ik vraag me serieus af of een 6 inch shell niet met gemak zwaarder is dan die mortieren die die terroristen afschieten.. Nouja, t kruid zal wel sterker zijn dan flash.

---------- Post added 18 November 2012 at 17:45 ----------

that's good protein roight there

Zijn hersens veel eiwitten dan?

Inhoud hersenen, varken :

Calorieen in 100 gram 123.4
Energie (Joule) in 100 gram 518.28
Eiwit 10.6
Koolhydraten 0.0
Vet 9.0

Valt nog tegen dus.. Beter kip

Status
Niet open voor verdere reacties.