SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
hij kent hem wrs niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

....
Zo kan je maar weer zien dat je geen verstand hebt van beide religies.
Joodse vrouwen worden zwaar gediscrimineerd.
In de islam gaat het respect voor de vrouw super ver, alleen de media vindt het geweldig dit anders uit te beelden.
Door gebrek aan kennis over de islam laat het simpele volk in nederland zich makkelijk beïnvloeden door de media.
Als je geen verstand hebt van de islam dan is het lastig om cultuur en geloof van elkaar te scheiden.
Islam ziet de vrouw als 1van de belangrijkste zaken van deze wereld, het is dan ook totaal niet toegestaan je vrouw slecht te behandelen.
De discriminatie die je bijvoorbeeld sterk ziet in turkije en arabië heeft te maken met de cultuur, deze mensen volgen de regels van de islam totaal niet op dit aspect.
Het leukste vind ik de verhalen over 'moslim landen', dit is onzin omdat er momenteel geen enkel moslim land is.
Bewijs? Geen enkele leider houdt zich momenteel aan de Sharia, iedereen die regeerd zonder de voor hun voorgeschreven regels is een kafir (= ongelovige)
Eigenlijk zou ik hier niet op in moeten gaan want het is off topic maar aangezien je opmerking wel zo dom is kon ik het niet laten met wat passages uit de koran te komen omdat wat je zegt niet juist is;

Is Al Hollandi weer bezig?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Holy ****ing shit, is dat Killy?
13-jarig joods meisje aangevallen
Een 13-jarig joods meisje is vorige vrijdag geslagen en geschopt door een groep meisjes van Marokkaanse afkomst. Ze houdt een hersenschudding en ontstoken nekwervel over aan het incident en dient klacht in voor antisemitisch geweld. De Brusselse gemeenteraad en Brussels parlementslid Viviane Teitelbaum (MR) veroordelen de aanval.
Het incident vond vrijdagmiddag plaats. Océane, een joods meisje van 13, was onderweg naar huis nadat ze in het sportcentrum van Neder-over-Heembeek een sportles gevolgd had, berichten verschillende Franstalige kranten.
Op een bepaald moment kreeg ze het gezelschap van vijf meisjes met Marokkaanse roots die haar uitscholden, en onder meer met een "Sale juive, retourne dans ton pays" trakteerden. De vijf volgden net als Océane les aan het Pagode atheneum in Laken.
Toen Océane, die volgens haar vader op school al meermaals antisemitische beledigingen te horen kreeg, wat respect vroeg, escaleerde de situatie. Océane getuigt hoe ze aan de haren getrokken werd, een kniestoot tegen het hoofd kreeg en verschillende keren geslagen en geschopt werd.
Hersenschudding en ontstoken nekwervel
Vrijdag legde het slachtoffer een verklaring af bij de politie. Toen ze maandag naar het ziekenhuis ging, bleek dat ze naast kneuzingen op haar hoofd ook een hersenschudding en een ontsteking van de halswervels had overgehouden aan de aanval. Uit angst voor represailles wil ze niet terugkeren naar de school.
Brussels parlementslid Viviane Teitelbaum (MR) en de Brusselse gemeenteraad veroordelen de aanval. “We veroordelen de aanval en dringen erop aan dat de sanctie voor de meisjes die Océane belaagd hebben, groot genoeg is,” sprak schepen Faouzia Hariche (PS) op de gemeenteraad maandag.
Bij het Brussels parket is klacht ingediend tegen antisemitisch geweld.
![]()
Wat is deze? Ik vertaal die franse zin en krijg een gele kaart..?
Zet dat er dan wat duidelijker bij.Mag er toch wel van uit gaan dat gemiddeld persoon wel doorheeft dat ik niet zo retarded ben uit t niets random verwensingen te roepen naar joden?

Sinds wanneer zijn DBB-ers een 'gemiddeld' persoon?

Is Al Hollandi weer bezig?