XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ze elkaar maar uitmoorden. Dit is wat ze beide willen, laat ze het lekker uitvechten. Hele gebied daar is toch een puinhoop waar elk weldenkend mens niet wil wonen.

Vind het alleen zo hypocriet dat Israël hetzelfde gedrag vertoond als de Duitsers 70 jaar geleden. Israël is ook bezig hun lebensraum te vergroten en alle 'nedermenschen' daar systematisch te deporteren.

Zal nog leuk worden als Iran zich er mee gaat bemoeien, dan worden al die heilige gebieden radioactieve kraters.

Die oorlog is meer dan 50 jaar bezig, er gaat geen vrede komen totdat 1 van de partij'en verliest.

Laatst bewerkt:
Stiekem in mijn stoutste dromen hoop ik dat 1 van die landen daar een keer een kernwapen gebruikt. Ben benieuwd wat de gevolgen er van zouden zijn. Ja ik ben een sensatiezoeker.

Stiekem in mijn stoutste dromen hoop ik dat 1 van die landen daar een keer een kernwapen gebruikt. Ben benieuwd wat de gevolgen er van zouden zijn. Ja ik ben een sensatiezoeker.
De gevolgen zouden het einde van Israel betekenen en elk omliggend land. Dit zal ook het begin van een 3e wereld oorlog worden die in even snel zal eindigen als dat ie begonnen is.

mooie dames waren daar wel in israel :) wil er nog een keer heen terug dus hoop niet dat ze elkaar in puin blijven schieten

Vind het alleen zo hypocriet dat Israël hetzelfde gedrag vertoond als de Duitsers 70 jaar geleden. Israël is ook bezig hun lebensraum te vergroten en alle 'nedermenschen' daar systematisch te deporteren.

Joden hebben genocide zowat uitgevonden met de Canaanse genocide

http://www.opensourcetheology.net/node/1649

Verbaast me dat vrijwel niemand dit weet(niet de eerste keer dat ik dit moet aanhalen). Het lijkt wel of iedereen gebrainwashed is alsof Joden een vredelievend volkje zijn terwijl ze minstens evenveel oorlogsmisdaden hebben gedaan als gelijk welk ander volk, ms zelfs nog erger.

Laatst bewerkt:
ken ik niet

Met 1 groot verschil dat de Duitsers zo'n beetje alle untermenschen uitroeiden. De Israeli's laten zich dan niet onbetuigd qua geweld maar dat is van twee kanten. Het vergelijk gaat verder volledig mank natuurlijk of worden er dagelijks op grote schaal Palestijnen afgevoerd om ze te executeren?

Israel voert acties uit die zeker niet de schoonheidsprijs verdienen maar wanneer gebeurt dat wel als een langslepend conflict weer oplaait?

Met 1 groot verschil dat de Duitsers zo'n beetje alle untermenschen uitroeiden. De Israeli's laten zich dan niet onbetuigd qua geweld maar dat is van twee kanten. Het vergelijk gaat verder volledig mank natuurlijk of worden er dagelijks op grote schaal Palestijnen afgevoerd om ze te executeren?

het zijn beiden zowel politiek als religieus gemotiveerde uitroeiingen.

De vergelijking is niet mank, aangezien met de caanites vrijwel iets identiek gebeurde. Ze woonden in het "beloofde land" volgens hun geschifte god, maar ze waren "evil", dus moesten ze allemaal dood buiten hun maagden, die hard verkracht moesten worden.

Deus vult!

Israel voert acties uit die zeker niet de schoonheidsprijs verdienen maar wanneer gebeurt dat wel als een langslepend conflict weer oplaait?

Ik vermoed dat het enige dat ze daarvan weerhoud de internationale gemeenschap is. Moesten ze in dezelfde situatie zitten als de Duitsers zal t mij serieus niet verbazen dat ze met alle liefde in 1x alle Palestijnen uitmoorden.

nu schiet me ineens iets te binnen: was er ook geen Joodse schrijver die net in de begin jaren 1900 net een Duitse genocide progageerde?

Karma voor de naam.

Wanneer heeft Iran zijn atoombom klaar?

Amerika moet snel in Iran een atoombom gaan gooien want Iran gaat ook Europa komen veroveren.

Iran zijn de nieuwe nazi's van de 21ste eeuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven