Fitness Seller

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wet van Calyptus: hoe langer een thread ontspoort op dbb, des te groter de kans dat het een killy-topic wordt.

Ezechiël 11:17

17 Zeg daarom: Zo zegt de Heere HEERE: Ik zal u verzamelen uit de volken, en Ik zal u bijeenbrengen uit de landen waarover u overal verspreid bent, en Ik zal u het land van Israël geven.

Wie zou dat nou hebben gedacht zo'n lange tijd geleden.

Power to the beard![Afbeelding niet meer beschikbaar]

NEE NEE NEE

je bent niet uniek

LNP-Jamal-ud-Din-4.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

59750838.NTH_0040.jpg

:trollface:

Palestijnen moeten nu binnen 36 uur nokken anders gaat Israel zijn zijn missie uitbreiden.

Hamas heeft al gezegd hier niet op in te gaan (uiteraard moet dit als een politieke uitspraak worden gezien).

Ik lees her en der over zelfverdediging maar dit is toch geen zelfverdediging meer ? Er vallen nu talloze slachtoffers onder kinderen en nu noemt elk vooraanstaand land het 'zelfverdediging' ?

Er wordt met twee maten gemeten, als iemand 8 kinderen sloopt in VS of NL dan is het een laffe daad wat de aanleiding ook is.

Iedereen vergeet ook de ongeschreven regel binnen het Israelische leger; 'sloopt alles wat met Palestijnen te maken heeft' (getuige de 800 soldaten die hun verhaal doen)/ Israel is niet bezig HAMAS aan te pakken, het pakt het hele volk al ettelijke jaren aan. Al die burgerslachtoffers zijn nu in ene gerechtvaardigd voor de EU en de VS ? Vreemd....heel vreemd.

Killy is ECHT bekeerd? shiiiit dit is echt mad triestig

Ezechiël 11:17

17 Zeg daarom: Zo zegt de Heere HEERE: Ik zal u verzamelen uit de volken, en Ik zal u bijeenbrengen uit de landen waarover u overal verspreid bent, en Ik zal u het land van Israël geven.

Wie zou dat nou hebben gedacht zo'n lange tijd geleden.

het zionisme is net gebaseerd op dat vers in de thora.

de logica van heel het zionisme is dan ook prachtig

kort samengevat is hun eis voor land gebaseerd op een boek waar onder andere een dude instaat die opgegeten wordt door een walvis en er levend weer uitkomt, de wereld in 7 dagen geschapen is door een opper-dude, kerels die hele zeeën laten opensplijten, etc

sounds legit :D

de logica van heel het zionisme is dan ook prachtig

kort samengevat is hun eis voor land gebaseerd op een boek waar onder andere een dude instaat die opgegeten wordt door een walvis en er levend weer uitkomt, de wereld in 7 dagen geschapen is door een opper-dude, kerels die hele zeeën laten opensplijten, etc

sounds legit :D

Ik sta dan ook niet achter Israël of de Palestijnen of Hamas integendeel.

Ik haal Bijbelteksten aan die tijden geleden zijn geprofeteerd en werkelijk uit zijn gekomen. Of nog staan te gebeuren, wat vrij zeker is als je naar de geschiedenis ziet.

Ik vind het nu interessant om me daar een beetje in te verdiepen aangezien het behoorlijk actueel is.

Wat is deze? Ik vertaal die franse zin en krijg een gele kaart..?

De mods zijn duidelijk het Noorden kwijt in dit topic.

Gisteren gaf ik hier een anti Joodse quote van Hamas aan en ik kreeg er ook een gele kaart voor. :o

Dit terwijl ik hier al de hele topic de Joden aan het verdedigen ben. Triest dit.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 13:16 ----------

Killy is ECHT bekeerd? shiiiit dit is echt mad triestig

Ziekelijke shit idd

Ik ben 1,5 jaar terug nog naar Israël geweest, zowel bij de gebieden in de Golan hoogvlakte als Tel Aviv en Jeruzalem. Ik vind het zelf heel erg achterlijk dat zowel de daar woonachtige Moslims, Joden als Christenen claimen recht te hebben op bepaalde gebieden omdat het volgens hun geloof heilig gebied is, en daarom eigenwijs blijven en zelf bereid zijn tot full scale war. Goed voorbeeldje is natuurlijk de Tempelberg.

19j kil je lijkt net 27/30 met baard

Ik snap ook niet dat mensen religies als de Islam en het christendom/jodendom wel serieus nemen, maar het pastafarisme niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster

Als je het vergelijkt is het precies hetzelfde, alleen de andere religies zijn wat ouder.

Oke ik snap het wel, maar toch....

Ik snap ook niet dat mensen religies als de Islam en het christendom/jodendom wel serieus nemen, maar het pastafarisme niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster

Als je het vergelijkt is het precies hetzelfde, alleen de andere religies zijn wat ouder.

Beste post in dit topic. :D

Op 12 oktober 2009 verkreeg de Oostenrijker Niko Alm een rijbewijs met een pasfoto daarop waar hij met een plastic vergiet op zijn hoofd op stond afgebeeld. Dit vergiet zou geschikt zijn voor het afgieten van pasta. Hij had als reden aangevoerd dat dit hoofddeksel bij zijn lidmaatschap van de kerk van het vliegende Spaghettimonster hoorde. Wel moest hij eerst een psychiatrisch onderzoek ondergaan voordat hij zijn rijbewijs verkreeg.

:roflol:

Beste post in dit topic. :D

Op 12 oktober 2009 verkreeg de Oostenrijker Niko Alm een rijbewijs met een pasfoto daarop waar hij met een plastic vergiet op zijn hoofd op stond afgebeeld. Dit vergiet zou geschikt zijn voor het afgieten van pasta. Hij had als reden aangevoerd dat dit hoofddeksel bij zijn lidmaatschap van de kerk van het vliegende Spaghettimonster hoorde. Wel moest hij eerst een psychiatrisch onderzoek ondergaan voordat hij zijn rijbewijs verkreeg.

:roflol:

article-1310648369797-0D015DE800000578-691898_466x310.jpg

Een hoofddoek dragen als moslim is oke, maar als je een vergiet wilt dragen omdat je pastafari bent moet je eerst een psychiatrisch onderzoek ondergaan. Discriminatie!

owh dit topic draait om killy

in !

Misschien weer even terug naar de realiteit....Turkije zegt eigenlijk wat ik een paar posts terug al zei, het is geen aanval op Hamas maar het uitroeien van de Palestijnen en tevens vreemd dat bijna of helemaal geen Westers land dit durft te melden.

Turkije is nu het eerste land dat zich openlijk uitspreekt tegen Israel en in mijn opinie hebben ze gelijk.

De Turkse premier Erdogan heeft zich zeer kritisch uitgelaten over de Israëlische aanvallen op de Gazastrook.

Israël maakt zich schuldig aan terreurdaden, zei hij in Istanbul. Volgens Erdogan is er een massamoord onder moslims gaande. "Om die reden zeg ik dat Israël een terreurstaat is. De aanvallen zijn terreurdaden."

De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Davutoglu noemde de Israëlische aanvallen vorige week al misdaden tegen de menselijkheid. Volgens hem maakt Israël van de Gazastrook een gevangenis.

http://nos.nl/artikel/442234-erdogan-israel-is-terreurstaat.html

Turkije is UITERAARD nog steeds woedend over het aanvallen en doden van een aantal Tukse vrijwilligers die met een schip goederen wilden leveren aan Palestijnen.

Hier meer info: http://turks.nl/turkije/algemeen/item/2550-premier-palestina-bezoekt-turks-hulpschip.html (willekeurige link over dit voorval).

Laatst bewerkt:
Ik sta dan ook niet achter Israël of de Palestijnen of Hamas integendeel.

Ik haal Bijbelteksten aan die tijden geleden zijn geprofeteerd en werkelijk uit zijn gekomen. Of nog staan te gebeuren, wat vrij zeker is als je naar de geschiedenis ziet.

Ik vind het nu interessant om me daar een beetje in te verdiepen aangezien het behoorlijk actueel is.

is ook geen sneer naar je :), je zit er dichtbij, dus geef ik je nog een duwtje.

En of de bijbelvers waar... Het is niet echt een god of bovennatuurlijk als je eeuwenlang politiek lobbied, tot het verwerpelijke toe(zéér grote factor voor de Jodenvervolging in Duitsland oa), om dat stuk van die zandbak dat je voorouders hadden te verkrijgen.

Dan is elke mission statement van een bedrijf dat waar wordt ook goddelijk. In principe was dat vers officieuze mission statement van het zionisme.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven