AndroidHealthClinic

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf heeft dit te maken met israël?

Dus we gaan al beginnen met de Holocaust de ontkennen?

Trouwens ik heb een serieuze vraag: Waarom vond Hitler de nazi's een überras?

Als er nu één religie in de wereld succesvol is, zijn dit toch wel de Joden? De gemiddelde Jood is een pak rijker dan de gemiddelde Christen. Laat staan de gemiddelde Moslim.

Bekende personen als Einstein, Marckx en Freud waren ook allen van Joodse komaf. Is dit puur toeval of zijn Joden gewoon een pak slimmer?

Dubai,Qatar,Souadie- Arabie,...

Dus we gaan al beginnen met de Holocaust de ontkennen?

Trouwens ik heb een serieuze vraag: Waarom vond Hitler de nazi's een überras?

Als er nu één religie in de wereld succesvol is, zijn dit toch wel de Joden? De gemiddelde Jood is een pak rijker dan de gemiddelde Christen. Laat staan de gemiddelde Moslim.

Bekende personen als Einstein, Marckx en Freud waren ook allen van Joodse komaf. Is dit puur toeval of zijn Joden gewoon een pak slimmer?
Ja ik ontken de holocaust, er zijn vele malen meer Russen gestorven dan Joden, toch horen we enkel steeds gezaag over Joden. Dit bewijst de invloed van Joden op de wereld of die ze hadden (tegenwoordig in mindere mate)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 15:21 ----------

Wat wel angstig is dat de media totaal geen aandacht meer heeft voor Syrie door dit gebeuren.
Ik denk dat het Westen daarom een invasie van Gaza probeert te voorkomen. Ze willen Asad terug in het nieuws zodat ze hem - op langer termijn - kunnen uitschakelen. Syrië is een potje schaken geworden.

Ja ik ontken de holocaust, er zijn vele malen meer Russen gestorven dan Joden, toch horen we enkel steeds gezaag over Joden. Dit bewijst de invloed van Joden op de wereld of die ze hadden (tegenwoordig in mindere mate)

vreemd denkpatroon

je zou ook kunnen zeggen dat beide -samen met iedere moordpartij om iemands afkomst/uitzicht/geaardheid/... - te betreuren zijn en dat de onevenredige aandacht aan de joodse kwestie in de Tweede Wereldoorlog vragen oproept over "de geschiedschrijving"

of was dit wat je bedoelde? Wat wat ik daarnet gequote heb ik anders gewoon een strafbaar feit in België

Hier in Antwerpen waar ik woon heb je Christenen, Moslims en Joden en de Joden horen toch bij de rijkste. Zo is bij het OCMW (voor een leefloon) 75 % moslim dus dat zegt genoeg hé.

Trouwens het zegt ook veel over de loyaliteit van de allochtone gemeenschap om hun conflicten van het midden oosten hier in België te komen uitvechten.

Ja ik **** de holocaust, er zijn vele malen meer Russen gestorven dan Joden, toch horen we enkel steeds gezaag over Joden. Dit bewijst de invloed van Joden op de wereld of die ze hadden (tegenwoordig in mindere mate)

sterretjes staan er omdat ik dit soort vuiligheid niet wil quoten en omdat het simpelweg strafbaar is! Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, en dit is bij wet verboden.

Dit bewijst de preoccupatie van van sommige lieden. Altijd als op internet een discussie over joden gaat komt er een eencellige onder een steen vandaan die hier mee komt. Het klopt dat er meer Russen zijn gestorven maar zijn is er volgens jou geen sprake geweest van systematische uitroeiing, heeft Auschwitz niet bestaan? Nu we het over Russen hebben; "The death of one man is a tragedy, the death of millions is a statistic." Schaal is bijzaak, hoofdzaak is of systematisch uitroeien plaatsvond of niet en of het er dan 6 miljoen of meer zijn, je gaat de dood van 6 miljoen toch niet wegwuiven en ontkennen omdat er van een ander volk nog meer doden zijn?

Er de alu hoedjes theorie van Joden die wereldwijd aan de touwtjes trokken, bewijs dat maar eens. En kom niet met Sion aanzetten svp! * in before lock btw*

Laatst bewerkt:
Hier in Antwerpen waar ik woon heb je Christenen, Moslims en Joden en de Joden horen toch bij de rijkste. Zo is bij het OCMW (voor een leefloon) 75 % moslim dus dat zegt genoeg hé.

Trouwens het zegt ook veel over de loyaliteit van de allochtone gemeenschap om hun conflicten van het midden oosten hier in België te komen uitvechten.
Je weet wel waar Antwerpen bekend om staan en waarom sommige joden daar tot de rijkste behoren?

Maar ondanks hen die diamanten verhandelen zegt dat nog steeds niet over alle Joden in Antwerpen.

Ik denk dat het Westen daarom een invasie van Gaza probeert te voorkomen. Ze willen Asad terug in het nieuws zodat ze hem - op langer termijn - kunnen uitschakelen. Syrië is een potje schaken geworden.

Ik denk dat Israël en de VS donders goed weten dat een aanval pas kan als er op cruciale punten op de wereld draagvlak voor is. Dat is er nu niet, nu is het beeld van Israël valt Gaza aan op een schaal die te groot is, teveel doden vergt en dat komt terug als een boemerang. Als Israël nu het grondoffensief opschort en de bombardementen stopt zal Hamas doorgaan (zie mijn cartoon) Dan is het veel duidelijker dat Hamas de agressor is en dan zal je zien dat de aanval van Israël wetende dat ze de wereld publieke opinie aan hun zijde hebben (meer dan nu in elk geval) heel massaal zal zijn. Het kost wat moeite nu stoppen en je laten beschieten maar het levert voor Israël veel meer op, nu is het onacceptabel wat ze doen, maar straks veel minder.

sterretjes staan er omdat ik dit soort vuiligheid niet wil quoten en omdat het simpelweg strafbaar is! Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, en dit is bij wet verboden.

Dit bewijst de preoccupatie van van sommige lieden. Altijd als op internet een discussie over joden gaat komt er een eencellige onder een steen vandaan die hier mee komt. Het klopt dat er meer Russen zijn gestorven maar zijn is er volgens jou geen sprake geweest van systematische uitroeiing, heeft Auschwitz niet bestaan? Nu we het over Russen hebben; "The death of one man is a tragedy, the death of millions is a statistic." Schaal is bijzaak, hoofdzaak is of systematisch uitroeien plaatsvond of niet en of het er dan 6 miljoen of meer zijn, je gaat de dood van 6 miljoen toch niet wegwuiven en ontkennen omdat er van een ander volk nog meer doden zijn?

Er de alu hoedjes theorie van Joden die wereldwijd aan de touwtjes trokken, bewijs dat maar eens. En kom niet met Sion aanzetten svp! * in before lock btw*

En dat is ook krom, waarom zouden wij niet de holocaust mogen ontkennen maar wel mogen ontkennen dat er Nederlanders dood zijn gegaan?

Als mensen hun theorieen over de 2e wereld oorlog willen hebben is dat toch gewoon prima? Tuurlijk de feiten wijzen er op dat het wel degelijk gebeurd is maar puur t feit dat er niet over gespeculeerd mag worden slaat gewoon nergens op.

Meest lelijke nog wel is dat Amerika vandaag de dag nog steeds de genocide onder de inheemse bevolking ontkent terwijl daar volgens mij meer gestorven zijn dan tijdens de 'holocaust'.

:roflol::roflol:
waar haal jij u cijfers man ?
je stopt echt niet met je Voetbal- kantine praat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven