XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meest lelijke nog wel is dat Amerika vandaag de dag nog steeds de genocide onder de inheemse bevolking ontkent terwijl daar volgens mij meer gestorven zijn dan tijdens de 'holocaust'.

Edrogan met zijn wijzend vingertje over genocide terwijl ze zelf hun eigen genocide ontkennen vind ik minstens even bizar.

Omdat het in de wet staat. Tjeez!

No shit, maar welke onderbouwing was er voor dat dat in de wet kwam? :o

Er is toch ook niet een verbod op het ontkennen van het bestaan van verzetsstrijders in de 2e wereld oorlog? Of een verbod op ontkennen dat er ook zigeuners vermoord zijn..

Alles mag je ontkennen behalve t deel waar de Joden bij betrokken waren.

---------- Post added 20 November 2012 at 16:14 ----------

Alles is hier strafbaar ..
Het feit dat ik in Belgie woon is al een straf:roflol:

Straf voor de Belgen? :trollface:

Hij komt uit Belgie he, weet niet of het daar ook strafbaar is.

Zoek het dan op!

Een wettelijk verbod is er o.m. in Canada, Frankrijk, België, Polen en Duitsland; ook in Nederland is ontkenning van de holocaust verboden, op grond van het Verbeke-arrest (1997) van de Hoge Raad. De redenering is dat de historische feiten van de massavernietiging van de joden onloochenbaar zijn, en dat ontkenning daarvan een 'strabare vorm van discriminatie' (antisemitisme)
http://www.amnesty.nl/mensenrechten/encyclopedie/holocaust-holocaustontkenning

Wat een macht hebben de Zionisten ook.

Ik begrijp ergens wel wat whami bedoeld, alleen heeft hij het compleet verkeerd gebracht. Het is inderdaad zo dat er meer (niet-Joodse) Slavische volkeren zijn gestorven in concentratiekampen. En dat mensen automatisch denken aan "6 miljoen Joden" bij het horen van het woord Holocaust.

Maar je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat er negen miljoen Joden waren in Europa en er na de oorlog maar drie miljoen meer overbleven. Procentueel zijn er dus meer Joden vermoord.

Ja en waarom mogen we dan wel ontkennen dat Spanje genocide heeft gepleegd op de inheemse bevolking van de VS en later andere landen ook?

Waarom de Joden wel maar andere volkeren niet?

Als ik zeg: joden zijn niet vermoord in de 2e wereld oorlog is dat dus strafbaar maar als ik zeg zigeuners zijn niet vermoord in de 2e wereld oorlog dan mag dat gewoon. Beide dingen zijn toch gebeurd? Dus beide dingen moeten verboden worden of beide niet.

T is gewoon de voorkeurs behandeling die nergens op slaat..

Ja en waarom mogen we dan wel ontkennen dat Spanje genocide heeft gepleegd op de inheemse bevolking van de VS en later andere landen ook?

Als ik zeg: joden zijn niet vermoord in de 2e wereld oorlog is dat dus strafbaar maar als ik zeg zigeuners zijn niet vermoord in de 2e wereld oorlog dan mag dat gewoon. Beide dingen zijn toch gebeurd? Dus beide dingen moeten verboden worden of beide niet.

Juist Zionisme heerst.

No shit, maar welke onderbouwing was er voor dat dat in de wet kwam? :o

Je zit toch achter een pc met google. Zoek dan zelf!

Verbeke arrest van de hoge raad
http://www.annefrank.org/ond_upload/Downloads/HR-25111997.pdf

Dossier van meerdere rechtspraken zoals Europese Hof voor de Rechten van de Mens en andere Nederlandse en Belgische rechtzaken tegen lieden die hoognodig Auschwitz zelf moeten bezoeken. Daar weet je niet alleen dat het echt waar is dat voel je!
http://www.annefrank.org/nl/Wereldw...rpen/Dossier-Holocaustontkenning/Rechtspraak/

Op zo'n moment als dit zal menig jood dan met het argument komen, dat als je het niet begrijpt je een anti-semiet bent.

Standaard joodse drogredenering.

Het feit dat joden vinden dat je de holocaust niet mag ontkennen maar elke andere genocide wel, is eigenlijk gewoon discriminatie. Maja, religies hebben bijna altijd de nare eigenschap dat ze overal een voorkeurs behandeling voor willen, omdat ze vinden dat ze speciaal zijn.

Oh ik weet best dat al die joden vergast zijn en ik ontken het ook niet. Wat mij verbaasd is dat andere erge gebeurtenissen wel ontkend mogen worden maar de holocaust niet. Wat maakte het feit dat joden vergast werd erger dan dat zigeuners vergast werden?

In de meeste Europese landen waar het verboden is was niet toevallig veel collaboratie. Het lijkt me dus eerder een schulderkenning naar de Joodse gemeenschap toe.

Zie bijvoorbeeld België, Nederland, Hongarije en Frankrijk.

wat maakt het uit dat de holocaust ontkennen strafbaar is? Alleen r**ards staan erop om dat te doen en laat die maar gestraft worden I don't care

Ja ik ontken de holocaust, er zijn vele malen meer Russen gestorven dan Joden, toch horen we enkel steeds gezaag over Joden. Dit bewijst de invloed van Joden op de wereld of die ze hadden (tegenwoordig in mindere mate)

Het bewijst geen moer, je gaat er aan voorbij dat de Sovjetunie na WO II direct een gesloten staat werd waar zo goed als niets werd gedaan aan waarheidsbevinding. Natuurlijk werd Hitler en co wel van alles in de schoenen geschoven maar tegelijkertijd werd het niet op prijs gesteld dat er soms niet letterlijk werd gegraven naar slachtoffers, daarmee zou ook aangetoond kunnen worden dat Stalin zelf ook geen al te fris figuur was tijdens die oorlog.

Overigens heeft Stalin of welke dictator ook nooit een systematische methode uitgedacht om zich te ontdoen van welke bevolkingsgroep ook. Meestal werd de botte bijl van uithongering, executielijsten etc gehanteerd. De vernietigingsmachine van Hitler kent geen gelijke in de geschiedenis, wat overigens de andere genocides niet minder erg maakt maar wel mede verklaart waarom de Holocaust als uitvloeisel van eeuwenlang Jodenvervolging meer aandacht krijgt dan genocides die meestal verder van ons afstaan.

Vergeet niet dat bijna iedere Westerling die na WO II nog in leven was wel iemand kende die afgevoerd is na de vernietigingskampen. Dat is van een andere orde dan Ivan of Natalia die om kwam tijdens de acties van o.a. operatie Barbarossa. Er is amper tot geen band met die volkeren op zulke grote afstanden, het collectie schuldgevoel was er echter wel t.o.v. groepen die onder de ogen van de overlevenden werden afgevoerd.

Als ik zeg: joden zijn niet vermoord in de 2e wereld oorlog is dat dus strafbaar

Ja dat klopt, dat is strafbaar dom en grievend omdat de lieden die het ontkennen maar 1 doel hebben en dat is niet waarheidsvinding maar het pijnigen van joden want de holocaust is 1 ding, het ontkennen is een schop nageven.. Maar je hebt gelijk zigeuners (en jehova en homo's) zouden dezelfde rechten moeten hebben aangezien systematisch uitroeiing van hen ook het plan was en uitgevoerd is.

Laatst bewerkt:
Op zo'n moment als dit zal menig jood dan met het argument komen, dat als je het niet begrijpt je een anti-semiet bent.

Standaard joodse drogredenering.

Het feit dat joden vinden dat je de holocaust niet mag ontkennen maar elke andere genocide wel, is gewoon discriminatie.

Ik ben geen antisemiet maar ik begrijp de voorkeurs behandeling niet. Tuurlijk dat het verboden is kan ik me prima in vinden maar verbied dan ook het ontkennen van andere gebeurtenissen.

Ja dat klopt, dat is strafbaar dom en grievend omdat de lieden die het ontkennen maar 1 doel hebben en dat is niet waarheidsvinding maar het pijnigen van joden want de holocaust is 1 ding, het ontkennen is vele malen erger. Maar je hebt gelijk zigeuners (en jehova en homo's) zouden dezelfde rechten moeten hebben aangezien systematisch uitroeiing van hen ook het plan was en uitgevoerd is.

Bij Jehova's had Hitler wel beter zijn best mogen doen (om Killy zijn uitspraak er weer bij te pakken). Mijn god zeg, ga gewoon lekker bij elkaar aanbellen en doe een toneelstukje maar blijf weg van mijn huis. :roflol:

Maar goed, n*gers, mensen met een handicap, geestelijk gehandicapten enz werden ook gedeporteerd.

Ze zouden gewoon het moeten verbieden dat mensen ontkennen dat lui in concentratie kampen gestopt werden en vergast werden los staand van wat voor mensen het nu waren.

Ik ontken de holocaust niet.

Maar één ding vraag ik mij wel af. Vele Joden werden voor ze naar vernietingskampen gestuurd werden eerst opgenomen in werkkampen of concentratiekampen. Daar waren geen gaskamers.

Waarom was dat eigenlijk? Dat was toch pure tijdverspilling dan eigenlijk voor de nazi's aangezien ze toch van plan waren hen te vergassen?

Ik ontken de holocaust niet.

Maar één ding vraag ik mij wel af. Vele Joden werden voor ze naar vernietingskampen gestuurd werden eerst opgenomen in werkkampen of concentratiekampen. Daar waren geen gaskamers.

Waarom was dat eigenlijk? Dat was toch pure tijdverspilling dan eigenlijk voor de nazi's aangezien ze toch van plan waren hen te vergassen?

Moesten ze niet gewoon nuttige dingen doen? Vaak werden vrouwen, kinderen en ouwe lui meteen vergast en werden 'sterke' mannen nog ingezet in van die kampen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven