AndroidHealthClinic

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat moesten ze dan doen in die kampen? ???

Stenen houwen ofzo denk ik?

Mijn overgroot opa heeft een tijdje in zo'n werk kamp gezeten en die moesten greppels graven.. Maar dat was geen Joden kamp

Weet eigenlijk niet wat de mensen in Westerbork moesten doen.

Waarom was dat eigenlijk? Dat was toch pure tijdverspilling dan eigenlijk voor de nazi's aangezien ze toch van plan waren hen te vergassen?

Het plan om de joden te vergassen is er niet vanaf de dag dat de nazi's de macht grepen geweest. Dit is een geleidelijk proces geweest. Men wist eerst ook niet wat men er mee aan moest. Joden werden naar de ghetto's gestuurd, daar raakte het overvol en waren de leefomstandigheden ook verschrikkelijk, velen stierven daar door uithongering of ziektes.

In het huidige oost europa werden Einsatzkommandos ingezet die gypsys en joden massaal executeerden, Holocaust door kogels, zoek maar eens op Babi Yar. Ook werden vrachtauto's ingezet waar de uitlaatgassen terug werden gevoerd in de vrachtruimte waar een concentratie Joden zaten opgesloten

Tijdens de Wannseeconferentie werd daadwerkelijk de stap gezet (eigenlijk al eerder in o.a. Chelmno) om over te gaan op gaskamers, met als grootste vernietigingskamp Auschwitz-Birkenau. Het eerste Auschwitz was eigenlijk meer een POW kamp dan een concentratiekamp

Laatst bewerkt:
En wat moesten ze dan doen in die kampen? ???

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 16:43 ----------

Zal vanavond even zoeken op youtube.

moet nu dringend even iets ander gaan doen

Gelukkig is dit voor mij letterlijk leerstof.
75% van de ocmw-steuntrekkers zijn allochtonen. Niet enkel moslims dus.

vergelijk dat met de demographics van Antwerpen en het wordt al pakken minder spectaculair.

Laatst bewerkt:
sterretjes staan er omdat ik dit soort vuiligheid niet wil quoten en omdat het simpelweg strafbaar is! Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, en dit is bij wet verboden.

Dit bewijst de preoccupatie van van sommige lieden. Altijd als op internet een discussie over joden gaat komt er een eencellige onder een steen vandaan die hier mee komt. Het klopt dat er meer Russen zijn gestorven maar zijn is er volgens jou geen sprake geweest van systematische uitroeiing, heeft Auschwitz niet bestaan? Nu we het over Russen hebben; "The death of one man is a tragedy, the death of millions is a statistic." Schaal is bijzaak, hoofdzaak is of systematisch uitroeien plaatsvond of niet en of het er dan 6 miljoen of meer zijn, je gaat de dood van 6 miljoen toch niet wegwuiven en ontkennen omdat er van een ander volk nog meer doden zijn?

Er de alu hoedjes theorie van Joden die wereldwijd aan de touwtjes trokken, bewijs dat maar eens. En kom niet met Sion aanzetten svp! * in before lock btw*
Jawel, dat Hitler joden gas liet snuiven ontken ik niet.
Ik vind het echter schandalig dat men het steeds enkel heeft over de holocaust. 6M joden vs een totaal van tien keer zoveel. En de Russen werden even slecht behandeld: verkrachtingen (ook van kinderen, en daarna executeren), huizen afbranden, massa executies, etc. Maar dat is allemaal minder erg dan Joden vergassen? Die 6 miljoen joden moeten herdacht worden maar de rest niet? Moesten de Joden niet zo veel macht gehad hebben dan zou men nooit zo veel enkel op Joden gefocust zijn. Het is alsof de enige misdaad die nazi's begaan hebben het doden van Joden was.

Gelukkig is dit voor mij letterlijk leerstof.
75% van de ocmw-steuntrekkers zijn allochtonen. Niet enkel moslims dus.

vergelijk dat met de demographics van Antwerpen en het wordt al pakken minder spectaculair.

Dit, ik wou hier op komen,
Niet alle allochtonen zijn Moslims (Grenzen open --> Oost-Europa)

Jawel, dat Hitler joden gas liet snuiven ontken ik niet.
Ik vind het echter schandalig dat men het steeds enkel heeft over de holocaust. 6M joden vs een totaal van tien keer zoveel. En de Russen werden even slecht behandeld: verkrachtingen (ook van kinderen, en daarna executeren), huizen afbranden, massa executies, etc. Maar dat is allemaal minder erg dan Joden vergassen? Die 6 miljoen joden moeten herdacht worden maar de rest niet? Moesten de Joden niet zo veel macht gehad hebben dan zou men nooit zo veel enkel op Joden gefocust zijn. Het is alsof de enige misdaad die nazi's begaan hebben het doden van Joden was.

Joodse lobby heeft hiervoor gezorgd. Het heeft idd met macht te maken.

Imo is ontkennen van de holocaust even idioot dan de evolutietheorie ontkennen, maar ik vind wel dat je het moet kunnen doen. Die wet is niet meer van deze tijd.

Het bewijst geen moer, je gaat er aan voorbij dat de Sovjetunie na WO II direct een gesloten staat werd waar zo goed als niets werd gedaan aan waarheidsbevinding. Natuurlijk werd Hitler en co wel van alles in de schoenen geschoven maar tegelijkertijd werd het niet op prijs gesteld dat er soms niet letterlijk werd gegraven naar slachtoffers, daarmee zou ook aangetoond kunnen worden dat Stalin zelf ook geen al te fris figuur was tijdens die oorlog.

Overigens heeft Stalin of welke dictator ook nooit een systematische methode uitgedacht om zich te ontdoen van welke bevolkingsgroep ook. Meestal werd de botte bijl van uithongering, executielijsten etc gehanteerd. De vernietigingsmachine van Hitler kent geen gelijke in de geschiedenis, wat overigens de andere genocides niet minder erg maakt maar wel mede verklaart waarom de Holocaust als uitvloeisel van eeuwenlang Jodenvervolging meer aandacht krijgt dan genocides die meestal verder van ons afstaan.

Vergeet niet dat bijna iedere Westerling die na WO II nog in leven was wel iemand kende die afgevoerd is na de vernietigingskampen. Dat is van een andere orde dan Ivan of Natalia die om kwam tijdens de acties van o.a. operatie Barbarossa. Er is amper tot geen band met die volkeren op zulke grote afstanden, het collectie schuldgevoel was er echter wel t.o.v. groepen die onder de ogen van de overlevenden werden afgevoerd.
Reden is dat Stalin geen reet van oorlogvoering kende en door zijn slechte leiding er vele miljoenen onnodige doden zijn gevallen. Daarom dekte hij zich wat in

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 16:59 ----------

Joodse lobby heeft hiervoor gezorgd. Het heeft idd met macht te maken.

Imo is ontkennen van de holocaust even idioot dan de evolutietheorie ontkennen, maar ik vind wel dat je het moet kunnen doen. Die wet is niet meer van deze tijd.
Ty toch iemand die wat akkoord gaat.

Dit, ik wou hier op komen,
Niet alle allochtonen zijn Moslims (Grenzen open --> Oost-Europa)

grootste deel van dat percentage zijn azielzoekers(al ben ik dat percentage vergeten). Weinig tegen te doen. Er wonen hier wat straten verder een stuk of 8 Kosovaren in een mooie woning die ze voor een appel krijgen, enorme kortingen voor verbruik enz.

Maar ze hebben wel 3 autos, en er werkt er geneen(kunnen geen nederlands).

grootste deel van dat percentage zijn azielzoekers(al ben ik dat percentage vergeten). Weinig tegen te doen. Er wonen hier wat straten verder een stuk of 8 Kosovaren in een mooie woning die ze voor een appel krijgen, enorme kortingen voor verbruik enz.

Maar ze hebben wel 3 autos, en er werkt er geneen(kunnen geen nederlands).

euhm woon je toevalig in mijn straat man?
Hier ook Bulgaren (3 Families) in één huis met een stuk of 6autos
(Hummer H2,Infiniti Fx50 V8,Ml Amg en 3bedrijfswagens met altijd veel bezoek (Nl-Frans 0/10)

Laatst bewerkt:
Ja hij woont bij jou om de hoek.

Ik vind het altijd wel raar om te denken dat al die miljoenen mensen die onnodig zijn afgeslacht gewoon allemaal een eigen leven hadden. Ze hadden net als ons hun eigen herinneringen en ziel. Best wel zonde eigenlijk, want je leeft maar 1 keer.

euhm woon je toevalig in mijn straat man?
Hier ook Bulgaren (3 Families) in één huis met een stuk of 6autos
(Hummer H2,Infiniti Fx50 V8,Ml Amg en 3bedrijfswagens met altijd veel bezoek (Nl-Frans 0/10)

denk het niet, hier wonen buiten die hoop verder geen allochtonen, daarom dat iedereen ze kent :roflol:

Ik vind het altijd wel raar om te denken dat al die miljoenen mensen die onnodig zijn afgeslacht gewoon allemaal een eigen leven hadden. Ze hadden net als ons hun eigen herinneringen en ziel. Best wel zonde eigenlijk, want je leeft maar 1 keer.
Ben jij vaak depri? :p
Je denkt veel te diep over dingen.

Stenen houwen ofzo denk ik?

Mijn overgroot opa heeft een tijdje in zo'n werk kamp gezeten en die moesten greppels graven.. Maar dat was geen Joden kamp

Weet eigenlijk niet wat de mensen in Westerbork moesten doen.

Was uw overgroot vader dan een gevangene of een baas daar?

Was uw overgroot vader dan een gevangene of een baas daar?

Baas?
292l6c9.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven