Fitness Seller

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb die gele kaart al aanvaard, ik zet dit erbij omdat ik anders weer een onnodige kaart onder mijn neus krijg

En daarom blijf je er maar over doorzeuren, quotes verkloten is overigens ook rood dus die kaart blijft staan.

Topic is overigens totaal ontspoord maar was toch al kansloos.

Het is een kwestie van illegale nederzettingen die door ongeveer de hele wereld als illegaal worden bestempeld waar Israel mee doorgaat.

Bingo!

Stel nu de vraag: "waarom breiden ze de illegale nederzettingen in een speciale richting uit" en je hebt mijn gedachtengang.

tumblr_ljc09cbaPk1qf4rwdo1_500.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 19:48 ----------

En daarom blijf je er maar over doorzeuren, quotes verkloten is overigens ook rood dus die kaart blijft staan.

Topic is overigens totaal ontspoord maar was toch al kansloos.

Persoonlijk vind ik dat het nog redelijk aan het topic vast blijft houden.

Bingo!

Stel nu de vraag: "waarom breiden ze de illegale nederzettingen in een speciale richting uit" en je hebt mijn gedachtengang.

tumblr_ljc09cbaPk1qf4rwdo1_500.jpg
Er was geen Palestina in 1946. Er was een Brits mandaatgebied van het Suez-Kanaal tot de Eufraat. Palestina bestond niet als onafhankelijk land in 1946, daarvoor ook niet. Er is nooit een onafhankelijk Palestina geweest. De Arabieren hebben met de Engelsen en Fransen meegevochten tegen de Ottomanen met als resultaat onafhankelijkheid van de Arabische gebieden: Irak, Jordanië en Syrië. De kuststroken van Gaza tot Aleppo waren uitgezonderd van die afspraken. Er is niet opeens 'Palestinian loss of land' alleen omdat er veel joden zich bij de zich allang gevestige joden voegden na WOII.

Als je het leest staat het nog te gebeuren, alleen geen idee wanneer.

Oh het is dus echt de openbaring :roflol:

sorry maar de bijbel neem ik niet serieus.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 19:52 ----------

Er was geen Palestina in 1946. Er was een Brits mandaatgebied van het Suez-Kanaal tot de Eufraat. Palestina bestond niet als onafhankelijk land in 1946, daarvoor ook niet. Er is nooit een onafhankelijk Palestina geweest. De Arabieren hebben met de Engelsen en Fransen meegevochten tegen de Ottomanen met als resultaat onafhankelijkheid van de Arabische gebieden: Irak, Jordanië en Syrië. De kuststroken van Gaza tot Aleppo waren uitgezonderd van die afspraken. Er is niet opeens 'Palestinian loss of land' alleen omdat er veel joden zich bij de zich allang gevestige joden voegden na WOII.

Mijn punt gaat over de laatste 2 plaatjes. Kijk naar de evolutie rond de westelijke jordaanoever.

Israëlische soldaat gesneuveld

Bij een mortieraanval vanuit Gaza is vandaag een Israëlische soldaat omgekomen, zo heeft de Israëlische krant Haaretz geblogd. De soldaat sneuvelde in Eskhol in het Negev-district. Bij de aanval zou ook een burger zijn omgekomen. Het Israëlische leger (IDF) aanhalend, meldde de gezaghebbende krant ook dat het IDF twee "militanten van de Islamitische Jihad" heeft gedood in Deir al-Balah in centraal-Gaza.
Bij een Palestijnse raketaanval is eerder vandaag ook voor het eerst een woning in de regio Tel Aviv getroffen. Volgens het Israëlische leger incasseerde hoogbouw in de voorstad Rischon Lezion een voltreffer. Vier mensen liepen lichte verwondingen op, aldus media. De kracht van de explosie schudde alles dooreen.

Sinds vorige donderdag was er in de stad Tel Aviv vijf keer luchtalarm. De meeste raketten werden niettemin uitgeschakeld door een raketschild.

Volgens een Israëlische legerwoordvoerder hebben militante Palestijnen sinds de start van de operatie tegen Gaza al 1.300 raketten afgevuurd waarvan er 770 in Israël zijn ingeslagen. De raketafweer schakelde er ongeveer 390 uit. De rest werd slecht gelanceerd of belandde in de Gazastrook.

Komaan Israël, val dat gebied toch binnen. Die jongen is 18 en had nog en heel leven voor zich. Waarom moest die nu weer dood?

Kijk ik op facebook zie ik bij vriend in israel, hearing sirens and ran to shelter with wife and child

Oh het is dus echt de openbaring :roflol:

sorry maar de bijbel neem ik niet serieus.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 19:52 ----------

Mijn punt gaat over de laatste 2 plaatjes.

Ik zeg ook niet dat je de bijbel serieus moet nemen, geloven etc. Mochten er teksten uitkomen en je leeft nog denk dan iig even terug of maak een print screentje :).

Ik blijf denk ik nog wel even strooien want het wordt steeds beter hier.

"Wie heeft ooit zoiets gehoord? Wie heeft ooit zoiets gezien? Kan een land in één dag worden gebaard, kan een volk in één keer worden geboren? Maar Sion baart haar kinderen terwijl de weeën net begonnen zijn" (Jesaja 66:8)

Neem het gewoon even mee, doe je me een plezier mee. Net als ik jouw inbreng erg kan waarderen!

Israëlische soldaat gesneuveld

Komaan Israël, val dat gebied toch binnen. Die jongen is 18 en had nog en heel leven voor zich. Waarom moest die nu weer dood?

dus holocaust was niet zo'n big deal, maar 1 israelische soldaat is een ramp? wat een rare waardehierarchieen worden hier gehanteerd.

Ik zeg ook niet dat je de bijbel serieus moet nemen, geloven etc. Mochten er teksten uitkomen en je leeft nog denk dan iig even terug of maak een print screentje :).

Ik blijf denk ik nog wel even strooien want het wordt steeds beter hier.

"Wie heeft ooit zoiets gehoord? Wie heeft ooit zoiets gezien? Kan een land in één dag worden gebaard, kan een volk in één keer worden geboren? Maar Sion baart haar kinderen terwijl de weeën net begonnen zijn" (Jesaja 66:8)

Neem het gewoon even mee, doe je me een plezier mee. Net als ik jouw inbreng erg kan waarderen!

Hier is iets dat jij best meeneemt. Atheïsten kennen de bijbel beter als de gemiddelde christen.
Wat jij vind als uitkomen zie ik als compleet geschifte interpretatie die Nostradamus niet zou misstaan.

Laatst bewerkt:
Hier is iets dat jij best meeneemt. Atheïsten kennen de bijbel beter als de gemiddelde christen.
Wat jij vind als uitkomen zie ik als compleet geschifte interpretatie die Nostradamus niet zouden misstaan.

Eerste ben ik met je eens en ik spreek ook zeer zeker niet namens 'alle' christenen met bepaalde denkbeelden.

Profetieën af doen als zionisme is in mijn ogen de waarheid verdraaien zodat je het voor jezelf kan verklaren.

heb die gele kaart al aanvaard, ik zet dit erbij omdat ik anders weer een onnodige kaart onder mijn neus krijg
Vriendjes worden met EricR, dan krijg je geen kaartjes. Sinds ik vriendjes ben met EricR geen kaartjes meer gekregen (no hetero). Ben nochtans maar 1 weg van permaban.

Ahmadinejad noemt Israël kankerachtig gezwel

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''kankerachtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden.

m1mzvobam1d3.jpg
Foto: AFP
Hij zei dit tijdens een demonstratie tegen het bestaan van de joodse staat, aldus de staatstelevisie.
''De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken'', liet Ahmadinejad weten.

Epic uitspraken legt die Mahmoud wel :roflol:

dus holocaust was niet zo'n big deal, maar 1 israelische soldaat is een ramp? wat een rare waardehierarchieen worden hier gehanteerd.

Ik heb hier in ieder geval nooit beweer dat de holocaust geen "big deal" was. ???

De Holocaust is de grootste ramp in de geschiedenis van de mens. Het zegt veel over waar de mens allemaal toe in staat is.

Je moet maar eens lezen wat er in die kampen allemaal gebeurde. Soms werden Joden - die helemaal niets misdaan hadden - in ketels met kokend water gegooid.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:01 ----------

Epic uitspraken legt die Mahmoud wel :roflol:

Mij maak je niet wijs dat jij geen Moslim bent. Het valt te veel op.

• Like
Waarderingen: Guts
Lees op twitter (voor wat het waard is) dat Israel het staakt het vuren waarschijnlijk weigert na de dood van een militair en burger in Zuid Israerl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven