AndroidHealthClinic

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het bestandsakkoord tussen Israël en de Palestijnen, waarover met Egyptische bemiddeling wordt onderhandeld, is nog niet rond. Dat heeft een regeringswoordvoerder van de Joodse staat vandaag gezegd tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN. Hamaswoordvoerder Ayman Taha had eerder beweerd dat Israël en de militanten op de Gazastrook het eens waren over een staakt-het-vuren. De wapenstilstand zou vanavond om 20.00 uur Belgische tijd officieel worden bekendgemaakt en zou in werking treden om 23.00 uur, aldus de woordvoerder.

Was uw overgroot vader dan een gevangene of een baas daar?

Geen van beide, was gewoon een soort van dienstplicht dat hij daar moest werken. Ze zaten ook niet opgesloten in hun vrije tijd..

Maar ik ga er van uit dat de mensen die wel opgesloten waren ook zulke dingen gedaan moeten hebben.

Laatst bewerkt:
3e wereld oorlog?

:o

tbeest, ik ben bang dat ook dit keer weer geen WWIII uitbreekt...

Geen van beide, was gewoon een soort van dienstplicht dat hij daar moest werken. Ze zaten ook niet opgesloten in hun vrije tijd..

Maar ik ga er van uit dat de mensen die wel opgesloten waren ook zulke dingen gedaan moeten hebben.

maar het was geen Jodenkamp zeg je? Wat was 't dan wel.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:15 ----------

tbeest, ik ben bang dat ook dit keer weer geen WWIII uitbreekt...

Wat zeg je?

ik schat de kans dat ww3 uitbreekt over een vrij geïsoleerd conflict in een stuk zandbak zonder economische waarde of fossiele brandstoffen vrij klein in.

De dag dat Iran zich gaat moeien, ms...

ik schat de kans dat ww3 uitbreekt over een vrij geïsoleerd conflict in een stuk zandbak zonder economische waarde of fossiele brandstoffen vrij klein in.
Wees daar maar niet te zeker over.
Iets miniem als een taart in gezicht kan het begin zijn van een wereldoorlog.
Ken je dat ding over een vlinder die een tropische storm kan veroorzaken?

Wees daar maar niet te zeker over.
Iets miniem als een taart in gezicht kan het begin zijn van een wereldoorlog.
Ken je dat ding over een vlinder die een tropische storm kan veroorzaken?

ten eerste zeg ik vrij klein, ten 2de leef ik in de realiteit.

De grootmachten achter de 2 partijen en veel te hoge economische belangen voor oorlog met mekaar. De oorlogen worden nu op de markt en in de ict gevoerd.

Je moet eens Europa universalis spelen, draait rond dit soort zaken.

Laatst bewerkt:
Maar goed, n*gers, mensen met een handicap, geestelijk gehandicapten enz werden ook gedeporteerd.

b*ch please...

Afro-Duitsers werden gesteriliseerd en gemarginaliseerd, niet gedeporteerd. En het incidenteel vermoorden van gekleurde POWs is nog altijd iets anders dan een op grote schaal georganiseerde genocide.

Geestelijk gehandicapten werden lokaal vermoord.

En blijkbaar werden alle mensen met een fysieke handicap nu ook al gedeporteerd? Dat zou nogal een karwei geweest zijn met al die veteranen uit de eerste wereldoorlog. Om nog maar te zwijgen van prominente figuren waar iets bij "ontbrak".

b*ch please...

Afro-Duitsers werden gesteriliseerd en gemarginaliseerd, niet gedeporteerd. En het incidenteel vermoorden van gekleurde POWs is nog altijd iets anders dan een op grote schaal georganiseerde genocide.

Geestelijk gehandicapten werden lokaal vermoord.

En blijkbaar werden alle mensen met een fysieke handicap nu ook al gedeporteerd? Dat zou nogal een karwei geweest zijn met al die veteranen uit de eerste wereldoorlog. Om nog maar te zwijgen van prominente figuren waar iets bij "ontbrak".

Er zaten er ook zat in die strafkampen hoor.

Maar goed, t kon natuurlijk niet op zo'n grote schaal als de Joden gebeuren omdat er gewoon niet zoveel waren. Procentueel gekeken denk ik toch dat er aardig wat gesneuveld zijn hoor.

Lol zyzyxy waarmee je je riante woning (geen rijtjeshuis) later mee wil gaan bekostigen, ik zou geen geschiedenis gaan doceren

In

Hoe is ie

De dag dat Iran zich gaat moeien, ms...

Ahmadinejad noemt Israël kankerachtig gezwel

TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''kankerachtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden.

m1mzvobam1d3.jpg
Foto: AFP
Hij zei dit tijdens een demonstratie tegen het bestaan van de joodse staat, aldus de staatstelevisie.
''De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken'', liet Ahmadinejad weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven