AndroidHealthClinic

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hamas heeft hun launch pads waaruit zij willekeurige doelen raken (dus ook burgers) in o.a. Tel Aviv, in wijken en tussen scholen en moskeeën staan..

A738uiACcAAJ-Nz.jpg

dit is hoeveel speling Israel heeft als ze deze doelen willen uitschakelen

Dit plaatje zegt niets...
Volgens mij heeft Israel geen enkel probleem om deze uit te schakelen zonder daarbij iets anders te raken.

Zet je eens in hun situatie (Palestijnen). Je word met dodelijk geweld je land uitgezet, vraagt om hulp erkenning bij de rest van de wereld maar deze wimpelt het simpelweg weg omdat ze medelijden hebben met Isreal/Joden. Zou jij niet terug vechten? Zou jij niet je huis en land terug willen?

Wat hier gedaan is en word gedaan is niet goed te praten, het is tijd dat er door de rest van de wereld wat aan gedaan word.

Mijn maag keert om als ik sommige uitspraken hier lees van mensen.

Israel wil zijn burgers beschermen en doet dat door preventief aan te vallen. Hamas moet stoppen met die raketten en dan doet Israel ook niets terug.

Maarja, anderen hun wil opleggen dat kunnen ze goed

Laatst bewerkt:
Israël was de agressor.

Tot nu toe slechts één land dat Israël openlijk steunt?

obama-misleader.jpg

Nope, verkeerd. Hamas is begonnen met die raketten. (feiten weerleggen is vrij debiel)

En Groot Brittanië steunt Israël ook, net zoals ik.

Je bent echt de grootste debiel die ik hier op dees forum tot nu toe heb gezien

Herlees je goed Groot Brittanie is er juis TEGEN man staat al een stuk of 3x op HLN

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 19:47 ----------

Israel wil zijn burgers beschermen en doet dat door preventief aan te vallen. Hamas moet stoppen met die raketten en dan doet Israel ook niets terug.

339mwkn.jpg

je weet toch hoe "de israelische staat" tot stand gekomen is?

edit: moest iemand mijn land komen bezetten dan zou ik net hetzelfde zeggen als Hamas eerlijk gezegd

het is nog het overzichtelijkst met een kaartje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

duidelijk dat de staat israel zich enkel verdedigt tegen aanvallen van een land waar eigenlijk niemand woonde

:orly:

gast je lult zoveel poep dat je heel israel eronder kan laten verdwijnen. Helaas is je iq niet toereikend genoeg om al onze posts te snappen. Zal het je nog 1 keer uitleggen, we zijn totaal niet pro moslim en zeker niet pro moslim in west europa, het gaat erom hoe die joden landje pik doen en alle mensenrechten al jaren schenden en het walgelijke feit dat de usa en west europa dit goedkeurd.

*vraagt zich af: waarom in godsnaam moeite doen een eencellig organisme iets uit te leggen*

Tot nu toe slechts één land dat Israël openlijk steunt?

Nope, nouja steunen is iets anders, maartoch

Timmermans: Hamas verantwoordelijk voor geweld Gaza

De hoofdverantwoordelijke voor wat nu in de Gazastrook gebeurt, is Hamas. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans vandaag gezegd tijdens een overleg in de Tweede Kamer, meldt persbureau Novum.

“Hamas heeft stelselmatig raketten afgevuurd op Israël, dat op grote schaal gedaan en gedurende lange tijd en is zo hoofdverantwoordelijke voor de reactie die daarop gekomen is”, zei Timmermans. “Laat dat duidelijk zijn.” Dat nu ‘onvoorstelbaar leed’ over de bevolking wordt uitgestort, is ook in eerste instantie de schuld van Hamas.

‘Israël heeft volste recht om zich te verdedigen’
Israël heeft daarbij het ‘volste recht’ om zichzelf te verdedigen, zei Timmermans. Al moet dat wel proportioneel zijn. Israël liquideerde gisteren de leider van de militaire tak van Hamas. Enkele Kamerfracties zetten vraagtekens bij dit optreden. Zo concludeerde Harry van Bommel dat het hier een ‘buitengerechtelijke executie’ betreft, waartegen hij zich verzet.

Ook de PvdA veroordeelt buitengerechtelijke executies, zei Désirée Bonis. Timmermans liet weten dat het nog niet duidelijk is of de liquidatie zo kan worden genoemd of dat sprake is van zelfverdediging. Gegevens om die conclusie te trekken, ontbreken nog. Wel gaf hij aan dat er argumenten voor beide standpunten zijn aan te voeren.

Timmermans herhaalde verder zijn oproep om te stoppen met geweld. Gelet op de situatie in de regio is het ‘bijzonder onverstandig’ als de escalatie zich doorzet, aldus de bewindsman.

Dat 'wie is verantwoordelijk' is een spelletje dat nog lange tijd zal doorgaan, tot Israel heel het grondgebied in handen heeft, wat van bij het begin het plan was. Dankzij de blinde steun van de VS zullen ze er in slagen ook. Maar niet voor er nog vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn.

Dat 'wie is verantwoordelijk' is een spelletje dat nog lange tijd zal doorgaan, tot Israel heel het grondgebied in handen heeft, wat van bij het begin het plan was. Dankzij de blinde steun van de VS zullen ze er in slagen ook. Maar niet voor er nog vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn.

Hele grondgebied? Bedoel je dan Palestina? Het zal me niet verbazen dat Israel zich zal ontpoppen tot een 2e Nazi Duitsland wat het hele middenoosten wilt koloniseren.

Het zijn ook alleen de leiders die ruzie maken, veel van die stadjes waar Joden en Palestijnen bij elkaar woonden konden de mensen gewoon normaal met elkaar omgaan.

lol zieke jodenhaat hier en pro moslims niet verwacht van dbb.

Denk jij dat ze stoppen als ze Palestina overgenomen hebben?

Het Joden afmaken was maar een bijzaak van Duitsland hoor, primaire doel was een zo groot mogelijk rijk veroveren.

Het is dat het tegenwoordig niet moraal acceptabel is anders zou Israel ongetwijfeld met alle liefde ook genocide plegen. :o

je weet toch hoe "de israelische staat" tot stand gekomen is?

edit: moest iemand mijn land komen bezetten dan zou ik net hetzelfde zeggen als Hamas eerlijk gezegd

het is nog het overzichtelijkst met een kaartje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

duidelijk dat de staat israel zich enkel verdedigt tegen aanvallen van een land waar eigenlijk niemand woonde
Waar zijn al die oorspronkelijke inwoners van 1945 naar toe gegaan? Vernietigd door de Joden?

Een volk wat de hel van 40-45 heeft meegemaakt heeft er weinig van geleerd hoe het is om onderdrukt en uitgemoord te worden. Empathie is hen geheel onbekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven