Fitness Seller

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Best knap. Zoveel onwetendheid in 1 post.

Out.

En dat komt dan van een vrouw.

Als jij vreemd zou gaan in de Islam word jij lekker gestenigd

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 10:58 ----------

'Israel struggles with extremist Jews'

http://www.youtube.com/watch?v=Yq8twVXl4GI

Nogmaals, ga eens wat informatie inwinnen over orthodoxe Joden in Israel. Die zijn wel degelijk bereid tot aggresie en intimidatie tegen 'anderen'.

Verder zeg je dat Joden en Christenen samen kunnen leven maar de Palestijnse Christenen worden net zo goed aangepakt...

Maar goed we keren beter terug op het onderwerp....

Ja en?

Het deel extremistische joden en christenen valt gewoon niet te vergelijken met het deel extremitische moslims.

De Islam is een gevaar voor Europa en de wereld en ze zijn de strijd hier aan het winnen in België. Vind ik echt jammer maar ik hoop dat mijn kleinkinderen later terug Europa kunnen heroveren.

Europa mag niet geïslamiseerd worden vind ik want dat is echt een gevaarlijke godsdienst

Joden spugen niet in uw gezicht
Joden schelden niet of nauwelijks
Joden zijn veel minder agressief dan moslims

Ik hou van Joden. Joden en Christenen kunnen met elkaar samen leven, met moslims kan je niet samenleven omdat ze de wil van allah willen opleggen aan iedereen.

Als ik een militair was, ik nam morgen 't vliegtuig naar Israël om daar mee te gaan vechten.

Je mag je ticket morgen bij mij wel ff ophalen, dumbass:rolleyes:

Vanwaar al die steun voor de moslimgemeenschap?

Wij worden hier al onderdrukt door de moslimgemeenschap maar in Israel gaat het nog een stap verder daar worden ze zelfs ook beschoten. Niet meer dan normaal dat Israel hen van een antwoord dient

Joden spugen niet in uw gezicht
Joden schelden niet of nauwelijks
Joden zijn veel minder agressief dan moslims

Ik hou van Joden. Joden en Christenen kunnen met elkaar samen leven, met moslims kan je niet samenleven omdat ze de wil van allah willen opleggen aan iedereen.

Als ik een militair was, ik nam morgen 't vliegtuig naar Israël om daar mee te gaan vechten.
Jezus, wat ben jij een simpele randdebiel. Het is overduidelijk dat je nog nooit in het (midden) oosten bent geweest.

Waar ik heb gewoond komen de christenen met Eid bij de moslims en met kerst komen moslims bij de christenen. Tevens in dezelfde straat staan moskees en kerken naast elkaar.

hoop voor tdwerg dat ie een trol is. De achterlijk in zijn posts grenst aan het onmogelijke.

De situatie in zijn straatje ergens in belgie vergelijken met de ellende rond gaza/ israel :roflol:

De Israëlische luchtmacht heeft afgelopen nacht het hoofdkwartier van de Hamasregering in de Gazastrook gebombardeerd. Dat melden diverse media, waaronder de nieuwszender Al Arabiya. Volgens een Hamasverantwoordelijke is het gebouw bijna volledig vernield. Bij een Israëlische luchtaanval op het vluchtelingenkamp van Maghazi vanmorgen zijn zeker drie Palestijnen omgekomen. Volgens Israël raakten dan weer drie Israëlische militairen gewond in het zuiden van het land gewond door raketten die waren afgevuurd in de Gazastrook.

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...al-vernielt-hoofdkwartier-Hamas-in-Gaza.dhtml

Het Midden-Oosten lijkt af te stevenen op een nieuwe oorlog. Na nieuwe Palestijnse raketaanvallen op Tel Aviv sloeg voor het eerst sinds mensenheugenis ook een raket vanuit de Gazastrook in bij Jeruzalem. In beide steden klonk het luchtalarm. Het Israëlische kabinet heeft intussen de mobilisatie van 75.000 reservisten voor de campagne tegen de Gazastrook goedgekeurd, zo meldden politieke bronnen. Een Israëlisch grondoffensief wordt daardoor steeds waarschijnlijker.

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...-sluit-belangrijkste-wegen-rond-Gaza-af.dhtml

media_xll_5332023.jpg

media_xll_5332028.jpg

Jezus, wat ben jij een simpele randdebiel. Het is overduidelijk dat je nog nooit in het (midden) oosten bent geweest.

Waar ik heb gewoond komen de christenen met Eid bij de moslims en met kerst komen moslims bij de christenen. Tevens in dezelfde straat staan moskees en kerken naast elkaar.

Randdebiel is nog een compliment voor zo iemand.

Hitler had toch iets beter zijn best moeten doen blijkbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

busted

Vreemd dat mensen hier religie bij betrekken. Dit is geen religieuze oorlog. Het gaat om een bezettingsleger/volk die al decennia lang de originele bewoners van een gebied verdrukt en wegdrukt en daar wordt bijna niks aan gedaan vanuit de internationale politiek. Die zionisten zijn IMO het laagste van het laagste op de aarde en ik snap niet hoe iemand zich aan die zijde kan scharen. Het is pas als je je een eindje inleest over de problematiek dat je het schandaliger en schandaliger vindt wat daar allemaal gebeurt.

Die mensen slagen er zelfs in om Human rights watch antismemitisch te noemen omdat ze het aandurven kritiek te uiten op de behandeling van Palestijnen. Daarom koop ik geen producten die banden onderhouden met deze schurkenstaat

boycott-card.jan2012.front.640.jpg

boycott-card.jan2012.back.640.jpg

Een kleine man zoals ik zal nooit het verschil maken; maar ik ben ten minste een beetje minder facilitator van dit onrecht

Vreemd dat mensen hier religie bij betrekken. Dit is geen religieuze oorlog. Het gaat om een bezettingsleger/volk die al decennia lang de originele bewoners van een gebied verdrukt en wegdrukt en daar wordt bijna niks aan gedaan vanuit de internationale politiek. Die zionisten zijn IMO het laagste van het laagste op de aarde en ik snap niet hoe iemand zich aan die zijde kan scharen. Het is pas als je je een eindje inleest over de problematiek dat je het schandaliger en schandaliger vindt wat daar allemaal gebeurt.

Die mensen slagen er zelfs in om Human rights watch antismemitisch te noemen omdat ze het aandurven kritiek te uiten op de behandeling van Palestijnen. Daarom koop ik geen producten die banden onderhouden met deze schurkenstaat

Een kleine man zoals ik zal nooit het verschil maken; maar ik ben ten minste een beetje minder facilitator van dit onrecht

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 15:11 ----------

15-jarige die geschiedenis heeft.
Beetje bot maar als je ziet wat daar gebeurd.

:roflol:!

Wat een lulkoek

het zuidelijk deel (bestaande uit het huidige Jordanië, Israël en de Palestijnse gebieden) werd een Brits mandaatgebied onder de naam Palestina. De Britten kregen van de Volkenbond de opdracht om in het Mandaatgebied Palestina een Joods nationaal tehuis ("a national home for the Jewish people") te doen ontstaan, met de toevoeging dat hierbij geen enkele inbreuk mocht worden gemaakt op de rechten van de niet-Joodse gemeenschappen in Palestina.

De Hamas bestookt de Israelische staat al jaren met aanvallen, sinds het moment dat het onafhankelijk is geworden nadaat het mandaat afliep. Isreal heeft het recht zich te verdedigen.

"laagste van het laagste" misschien moet je het Handvest van de Hamas er nog eens op nalezen waar het oorspronkelijke doel, Israel wegvagen en Joden afslachten, nog steeds niet voltooid is maar nog steeds genoteerd staat.

je weet toch hoe "de israelische staat" tot stand gekomen is?

edit: moest iemand mijn land komen bezetten dan zou ik net hetzelfde zeggen als Hamas eerlijk gezegd

het is nog het overzichtelijkst met een kaartje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

duidelijk dat de staat israel zich enkel verdedigt tegen aanvallen van een land waar eigenlijk niemand woonde

of de locaties van de kolonisten, gesteund door Israelisch gezag en (belangrijker) door het leger

settlements_map_eng.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven