XXL Nutrition

Israel gebruikt chemische wapen tegens Hezbollah/onschuldige burgers

Dit moet toch wel de meest nutteloze oorlog in de geschiedenis zijn geweest. Soldaten waarvoor het begon zijn niet vrijgekomen, veel burgerslachtoffers aan beide kanten, hezbollah bastaat nog steeds en is zelfs aangesterkt want veel burgers staan nu achter hen en tot slot enorme schade in de hele streek waarvoor Europa waarschijnlijk weer kan opdraaien.

Maw ik heb 0.0 respect voor heel Israel nu, waardeloos bestuur. Op dit moment zie ik hen meer als het probleem dan een ander land.

dus als jouw land bestookt zou worden met raketten en er vallen burgerslachtoffers, zou je gewoon met je duimen gaan draaien en rustig afwachten tot de raketten een keertje over zijn?

ik respecteer je mening maar zou graag willen dat mensen het dan ook onderbouwen.

Desinformatie

Het vermoorden van burgers, het kiezen van burgers als doelwit zoals hamas en hezbollah doen; is inderdaad een (oorlogs)misdaad. (...)

Hmm, dat is typisch een stukje desinformatie.

In het artikel 'ZIONIST MEDIA LIES CONCEAL HIDDEN AGENDA
BEHIND ISRAELI INVASION OF LEBANON' wordt een aantal feitenverdraaiingen c.q. bewuste desinformatie op een rij gezet.

Republic Broadcasting Network

Tevens valt te lezen wat een journalist - die niet kritiekloos opschrijft wat de powerbrokers zouden willen - is overkomen.

eduardD :scratch:

uit voorzorg bannen lijkt me

ff ontopic: ik vind de foto's niet echt getuigen van chemische wapens, gezien de totaal uitgebrande staat van het (ex)voertuig. Het is wel heel frappant dat hun haren idd nog intact zijn.

Maar het zou me zeker verbazen dat Israel niet een of ander wapens heeft 'getest'.
Libanon is een puinhoop en Israel heeft er erg weinig vrienden gemaakt.

Hij durft niet te speculeren over de doodsoorzaak, maar vreest dat er chemische stoffen in het spel zijn.

uit het intervieuw met de belgische arts (van libanese komaf!). eerst zegt hij stellig te weten dat het om chemische wapens gaat daarna durft hij er niet over te speculeren.

Als het echt zo is, moet er een vn raad bijeenkomen waarbij iedereen voor een aanval op isreal moet stemmen om die de leider van dat land af te zetten en alle chemische biologische en maybe nucleare wapens te ontmantelen.
Anders zouden we wel eens heel erg hypocriet kunnen zijn....

Dude,

Sla het VN Handvest eens over voor de grap, zul je wel wat van opsteken.

Als er bewijzen zijn voor het gebruik van onconventionele wapens, in strijd met de Geneefse conventies, is dat wel een grond voor een zaak bij het Internationaal Strafhof.

Dude,

Sla het VN Handvest eens over voor de grap, zul je wel wat van opsteken.

Als er bewijzen zijn voor het gebruik van onconventionele wapens, in strijd met de Geneefse conventies, is dat wel een grond voor een zaak bij het Internationaal Strafhof.

Als daar bewijzen voor zijn zullen die zo snel mogelijk in de doofpot belanden, 'dude'. Dit is niks nieuws, het feit dat machtige landen zomaar ongestraft weg kunnen komen met illegale oorlogen moet je toch aan het denken zetten. In de geschiedenis is het btw nooit anders geweest.

uit het intervieuw met de belgische arts (van libanese komaf!). eerst zegt hij stellig te weten dat het om chemische wapens gaat daarna durft hij er niet over te speculeren.

Damn.....jij schiet echt alles aan flarden met scherpe opmerkingen die hout snijden,gab.

Bergen karma zou jij moeten ontvangen!

Je kan idd moeilijk beweren dat de rest van de wereld niet alles in het werk gesteld had om Duitsland opnieuw uit te lokken (verdrag van Versailles/situatie Polen).

Wat met de Joden gebeurde kan natuurlijk niet door de beugel, maar laten we vooral zwijgen over wat die smerige kaballahlezende mother****ertjes zelf allemaal uitvreten en hoe goedkoop de holocaust uitgebuit wordt, tot op de dag van vandaag. De holocaust wordt te pas en te onpas aangewend om problemen omtrent de Joodse samenleving uit de weg te gaan. Kritische vraagstelling wordt al vlug bekeken als anti-semetisme; ik vind het gewoon verkrachting van hun voorouders die gesneuveld zijn in WO2.

Joden hebben bv ook de nare eigenschap hun kinderen op te voeden met een gecultiveerde haat tegen alles wat niet Joods of koosjer is. Om 1 of andere reden denken ze dat elke niet-Jood bij hen in het krijt staat en dat ze ongestraft mensen/groepen van mensen mogen vermoorden. Wie vindt het eigenlijk normaal dat die ****ers, als godsdienst, een land toegewezen krijgen omdat het nu eenmaal in hun geloofsboek zo opgetekend staat? Hiervoor zijn btw ook mensen vermoord/vrouwen verkracht/kinderen omgebracht, etc... Vind iemand het gek dat bv de Palestijnen een blinde haat hebben tegen Joden? Hun land en eigenheid is gewoon ingepikt door die ratten.

Punt is; Joden horen gewoon nergens thuis omdat ze zichzelf simpelweg bewust buiten de samenleving plaatsen.
Moeten ze dan daarom een eigen land toegewezen krijgen? NEE!
Moeten ze van hun ivoren torentje afkomen en zich gewoon aanpassen? JA!
Moeten we nu nog medelijden hebben met die arme Joden? NEE!
Moeten we reageren tegen wat die kloterige Joden allemaal uitvreten en uitgevreten hebben? JA!

Als ze in eerste instantie zich gewoon aangepast en geïntegreerd hadden zou het btw nooit tot een Holocaust gekomen zijn. De Joden moeten de hand maar eens in eigen boezem steken, my 2 cents.

ps; De kans is natuurlijk groot dat de Joden nu al zo machtig zijn dat we gewoon maar kunnen ondergaan, het zij zo...

Als ze in eerste instantie zich gewoon aangepast en geïntegreerd hadden zou het btw nooit tot een Holocaust gekomen zijn. De Joden moeten de hand maar eens in eigen boezem steken, my 2 cents.

Aaah,dus jij vindt dat Hitler gelijk had om die oorlog te beginnen??:eek:

Dat zijn hele gevaarlijke dingen wat je nu zegt want je kan nl pcies hetzelfde over de moslims zeggen want WHO THE **** INTEGREREN ER NOU NIET HIER?????

Dus in jouw optiek mogen wij nu dus ook alle moslims uitroeien want ze integreren niet,toch?

Aaah,dus jij vindt dat Hitler gelijk had om die oorlog te beginnen??:eek:

Dat zijn hele gevaarlijke dingen wat je nu zegt want je kan nl pcies hetzelfde over de moslims zeggen want WHO THE **** INTEGREREN ER NOU NIET HIER?????

Dus in jouw optiek mogen wij nu dus ook alle moslims uitroeien want ze integreren niet,toch?

Ik heb denk ik toch duidelijk gezegd dat dat niet door de beugel kon. Een beetje lezen Testomans vooraleer je zulke ondoordachte dingen post!

Ik zeg dat een asociale houding onvermijdelijk leidt tot conflicten, zoals we die ook in mindere mate kennen met moslims ja. Alhoewel ik bij moslims een veel grotere bereidheid tot integratie en zelfreflectie kan terugvinden dan bij Joden. In deze context moeten Joden dus de hand in eigen boezem steken en zich gaan bezinnen. De arrogantie van de Joden zit nl veel mensen hoog inclusief mezelf.

Desalniettemin zou ik nooit een ander mens om zulk een reden dood wensen, maar ik zie er wel een grond voor conflict in. Hiervoor hoef ik me btw niet te verantwoorden, gewoon logica. Er zal wel nog 1 en ander moeten gebeuren voordat het echt zover komt, omdat Joden nu eenmaal machtiger geworden zijn sinds ze hun eigen staat hebben met hun eigen high-tech leger, maar ze zijn goed op weg om de boel te laten exploderen als je het mij vraagt.

En nu goed lezen hé ;)

PS; De stelling waarop je reageert houdt btw wel degelijk steek. De Joden waren immers rijk in een arm land, maar weigerden om zich te integreren, terwijl ze militair gezien niets voorstelden. Beetje een domme actie en niet vergelijkbaar met moslims.

Laatst bewerkt:
Geschoond, pingpong over de bijbel, Joden en andere zaken leidt alleen maar tot gezeik.

Ok no big deal. Karma krijg je wanneer ik kan geven en doe dat vrouwtje van je de groeten van me ;)

Joden aanduiden als ratten is al op het randje, laten we de discussie zuiver houden. Kan ook iedere verwijzing die als aanstootgevend kan worden gezien gaan verwijderen, maar mag aannemen dat ik hier met volwassenen te maken heb.

Terug
Naar boven