guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Is dat zo?
En wat heeft de Palestijnse bevolking dan van dat geld gezien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
edit; er zijn nochthans genoeg bewijzen te vinden over Palestijnse volkerenmoorden etc. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ook bij de deal hoorde.
Over betaling van gronden vind ik niks; enkel dat joden claimen dat het land aan hen toebehoort uit een ver verleden, (Zionisme)
Dat doen de Palestijnen toch ook?
Iedereen claimt van alles door al die k*tgeloven en als er daarna oorlog komt en 1 land wint bepalen zij hoe het verder gaat.....recht van de sterkste,erg k*t maar dat is het resultaat van elke oorlog.
En wat lul je nou over Palestijnse volkermoorden terwijl je weet dat Hezbollah zich tussen de bevolking schuil houdt en van daaruit opereert?
Dan maar alles over je heen laten komen en alle zelfmoordaanslagen voor lief nemen?
Wij kunnen hier nog 82 pagina's aan besteden en zijn we net zo ver als we nu zijn.
Dit probleem wordt toch nooit opgelost zolang er mensen geloven in iets wat er niet is.
niet alle joden zijn zionistenedit; er zijn nochthans genoeg bewijzen te vinden over Palestijnse volkerenmoorden etc. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ook bij de deal hoorde.
Over betaling van gronden vind ik niks; enkel dat joden claimen dat het land aan hen toebehoort uit een ver verleden, (Zionisme)

nooit gehoord vd kruistochten testo? this shit gaat al 2000 jaar door
Wacht ff,gab...je moet geen dingen door elkaar halen natuurlijk want ik heb nergens gezegd dat die onzin door de beugel kan.Het is al 60 jaar oorlog daar dus dat los je gewoon niet meer op zonder bloedvergieten.
Tijdens de Holocaust zijn Joden veroordeelt omdat ze een ander ras zijn en zijn er 6 miljoen afgemaakt zoals je wel weet.Dat ze daarna een eigen staat willen is op zich niet zo vreemd,alleen is dáármee de ellende begonnen voor die shit die nu dus al 60 jaar aan de gang is.....indirect blijft Hitler toch de schuldige van alle ellende nu en is dat imo dus de meest belachelijke oorlog aller tijden.
). Natuurlijk is dit complete BS dat weet je zelf ook. de joden hebben de engelsen tijdens de 2e WO redelijk wat geld gegeven zodat zij een nationaal tehuis in palestina zouden krijgen, ik denk dat dat bedoeld word.edit; er zijn nochthans genoeg bewijzen te vinden over Palestijnse volkerenmoorden etc. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ook bij de deal hoorde.
de joden hebben de engelsen tijdens de 2e WO redelijk wat geld gegeven zodat zij een nationaal tehuis in palestina zouden krijgen, ik denk dat dat bedoeld word.
Whahaha, dan maar de hele staat koloniseren! Wat hebben die Engelsen er trouwens mee te maken? Het is niet hun land.