XXL Nutrition

Israël & Joodse Diaspora

Google Ashkenazi intelligence.

Verder moet je niet gek opkijken als je iemand beticht van racisme en vervolgens bedreigt dat die persoon een steek teruggeeft.
Het was wel degelijk racisme, en de bedreiging is er geen. Het is een vergelijking met wat er in Palestina gebeurde. Heb jij hersenen?

Dus er was geen Arabisch-Israëlische oorlog in 1948 ???
Wat was er eerst? Je kent blijkbaar geen snars van wat er in de 19de eeuw aan vooraf is gegaan, en wat leidde tot de Balfourverklaring. Lees je eens in en kom dan terug. Of kijk naar de video van Miko Peled. Dat kost je 55 minuten en dan weet je eindelijk wat er daar zich afspeelt.

• Topic Starter Topic Starter
De Balfour-verklaring was toch in de 20ste eeuw? :thinking:

Helaas maakt het in deze wereld niet uit wie er gelijk heeft, enkel wie wint.

Papa van Yasmine, je weet best het een en ander- ik denk dat dat beter overkomt met een iets meer gematigde toon hier en daar. Just my .002 cents.

Papa van Yasmine, je weet best het een en ander- ik denk dat dat beter overkomt met een iets meer gematigde toon hier en daar. Just my .002 cents.

Juist deze agressieve opstelling

is precies het probleem in Noord Afrika en het Midden Oosten , het eindeloos gedram om

iedereen van hun gelijk te overtuigen terwijl ze niet doorhebben dat de gemiddelde Belg en

Nederlander kotst op dit debiele haantjesgedrag zonder enige vorm van zelfreflectie

zo dat moest er even uit ,i'm out again

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De ene generatie die de andere grootbrengt met revanchisme heeft nooit tot iets goeds geleid.

Die Marokkaan van Denk heeft ook

zo'n agressieve manier van communiceren , incasseringsvermogen in debatten is 0,0,

en hoewel vrij intelligent is roept hij door deze toonzetting alleen maar hoon en afkeer op

Laatst bewerkt:
Die Marokkaan van Denk heeft ook
zo'n agressieve manier van communiceren , incasseringsvermogen in debatten is 0,0,
en hoewel vrij intelligent is roept hij door deze toonzetting alleen maar
hoon en afkeer op
Is dat ook niet een van de grootste subsidie slurpers van NL?

Gadverdamme het blijft een engnek

Pillenbek wordt hij op gs genoemd

Toen had die het volgens mij niet eens gezien, lol.

Iets meer gematigde toon? Die had ik in het begin; Maar ik ben allergisch voor racistische onzin en trollen. Doe nu maar niet zo heilig.

De Balfour-verklaring was toch in de 20ste eeuw? :thinking:

Helaas maakt het in deze wereld niet uit wie er gelijk heeft, enkel wie wint.
Ja de Balfourverklaring was in de 20ste eeuw.... en hoe is deze tot stand gekomen? Die is niet zo maar, op een dag uit de lucht gevallen he. Het zionisme vindt zijn oorsprong in de 19de eeuw.

Terug
Naar boven